Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg fryktelig over at folk i matlaginngsprogrammer har så dårlig hygiene. Hele tiden er det damer med langt hår hengende løst som lager mat på TV. Æsj! Sett opp håret når dere skal lage mat!

Anonymous poster hash: 57bc2...040

Jeg synes det er vere med Jamie Oliver som dypper fingrene i maten for å smake hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er vere med Jamie Oliver som dypper fingrene i maten for å smake hele tiden :P

Men han er rein, tror ikke en ekspert som han ville dyppa fingrene i maten om han ikke var rein :) Isåfall har han gjort det motsatte av å hjelpe folk de siste årene hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er rein, tror ikke en ekspert som han ville dyppa fingrene i maten om han ikke var rein :) Isåfall har han gjort det motsatte av å hjelpe folk de siste årene hehe :)

Han er ikke mye rein etter at han slikker fingrene sine, og fortsetter matlaginga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke mye rein etter at han slikker fingrene sine, og fortsetter matlaginga.

Vell det er jo jamie oliver, hvem vil ikke ha han sine fingrer i seg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom tråden, så mulig dette er sagt før.

- Når de aldri avtaler hvor/når de skal møtes i tlf. "See you tonight" "ok". WTF?

- I f.eks. Friends så sitter de i kafeen og faller over sofaen, sover, skriker, krangler og hyler, men aldri noen av de andre gjestene som ser på dem. Hvis de derimot sier noe lavt om f.eks. pupper, peniser, homofile, jomfruer eller hva som helst, så hører plutselig HELE kafeen det :fnise:

- Når de kjører på en rett vei, men sitter og vrir rattet fram og tilbake i stor fart.

I film: - Når den "gode" ALDRI dreper den onde når h*n har sjansen. De bare står og ser på etter at han er slått ut, også snur de ryggen til, også kommer han tilbake.

- Når de snakker i amerikanske serier om Europa, så snakker de alltid om det som et land :fnise:

- At de aaldri feirer jul med sin egen familie, kun vennene sine. De snakker egentlig ikke med familien sin i det hele tatt :vetikke: Unntaket er vel Friends.



Anonymous poster hash: c8ed8...cad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alle er perfekte.

Anonymous poster hash: 3e845...41b

Se filmer som The shipping news, Monster, og Monsters ball. Lav glamfactor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vere med Jamie Oliver som dypper fingrene i maten for å smake hele tiden :P

Begge deler er skikkelig ekkelt, og dårlig forbilde for de som ser på programmet.

Anonymous poster hash: 57bc2...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk skrur av tven dersom det ringer på døra.

Det gjør jeg også. Hvorfor skal den stå og bråke når ingen ser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Hvorfor skal den stå og bråke når ingen ser på?

Rart å skru av tven dersom du bare skal åpne en dør, noe som tar 5 sekunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å skru av tven dersom du bare skal åpne en dør, noe som tar 5 sekunder.

Å skru av tv'en tar få sekunder, ja, og det tar like mange sekunder å skru den på igjen etterpå, men når jeg først har åpnet døren så pleier jeg å prate med personen på andre siden, og ev invitere dem inn. Jeg synes TVer som står på i bakgrunnen er forferdelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skru av tv'en tar få sekunder, ja, og det tar like mange sekunder å skru den på igjen etterpå, men når jeg først har åpnet døren så pleier jeg å prate med personen på andre siden, og ev invitere dem inn. Jeg synes TVer som står på i bakgrunnen er forferdelig irriterende.

Har alltid syntes at det var irriterende, siden jeg gjør det på en annerledes måte selv. Mens et er helt ok at du ikke synes det er irriterende, vi trenger ikke være enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skru av tv'en tar få sekunder, ja, og det tar like mange sekunder å skru den på igjen etterpå, men når jeg først har åpnet døren så pleier jeg å prate med personen på andre siden, og ev invitere dem inn. Jeg synes TVer som står på i bakgrunnen er forferdelig irriterende.

Jeg skrur av om det er lisenskontrolløren som banker på.

Anonymous poster hash: c8c57...b8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrur av om det er lisenskontrolløren som banker på.

Anonymous poster hash: c8c57...b8b

Hvorfor? Denne nrk lisense greia er noe dritt, jeg ser aldri på nrk og kommer aldri til å gjøre det så lenge det ikke er noen som slår det på for å se på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Denne nrk lisense greia er noe dritt, jeg ser aldri på nrk og kommer aldri til å gjøre det så lenge det ikke er noen som slår det på for å se på noe...

Det er ikke gebyr for å se nrk, det er gebyr for å eie ett tv.

Anonymous poster hash: c8c57...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke gebyr for å se nrk, det er gebyr for å eie ett tv.

Anonymous poster hash: c8c57...b8b

Men man må betale for å ha nrk og det er noe som irriterer meg

Betale for å eie en tv? Så idiotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 episoder av Gossip Girl og jeg har vært borti de mest nevnte greiene i denne tråden. Nå driver de å lager saus og smaker på den med en tresleiv sammen. LOL.

Og jeg har kommet til side 56 og ikke sett dette, noe jeg syns er litt rart, for det er ganske klisjé:

Når en mann skal lære en dame og spille (i dette tilfellet biljard) f.eks. tennis, golf etc. Og de går bak og holder rundt. Jeg dåner. Så standard, irriterende greie :P



Anonymous poster hash: 38e59...40f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og naturligvis finnes ikke normale studenter i film- og serieverdenen: alle jentene er søte og smellvakre, helst naturlig vakre også uten å bruke mye sminke, og guttene er atletiske hunks. Ingen er overvektige eller går i billig og enkle klær. Og når det først kommer en en person er under gjennomsnittet pen, blir det selvsagt en kjærlighetshistorie med den mest vakre og populære personen.

Eksempel: Teen Wolf.

ingen av de er jo under gjennomsnittlig pen heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...