Gå til innhold

Ta kontakt med en som har vært på TV, psyko ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg satt å så på dating i mørket som går i reprise om dagen, flaut program forresten..

Syntes en av deltagerne virket veldig ålreit og kjekk, jeg fant han på FB, men er det helt psyko å ta kontakt? Og siden det er på FB er man jo ikke akkurat anonym.. hehe

Vet jo ikke om han er singel heller da.

Anonym poster: b12ffd463a593c73007ff9defbedaf18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke psyko.

Det som er psyko er om du forfølger vedkomne etter å ha fått avslag.

PS: folk på TV er som alle andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å så på dating i mørket som går i reprise om dagen, flaut program forresten..

Syntes en av deltagerne virket veldig ålreit og kjekk, jeg fant han på FB, men er det helt psyko å ta kontakt? Og siden det er på FB er man jo ikke akkurat anonym.. hehe

Vet jo ikke om han er singel heller da.

Anonym poster: b12ffd463a593c73007ff9defbedaf18

Om det var han som var personlig kristen så synes jeg du bør ta kontakt. Dere er som skapt for hverandre.

Anonym poster: 73a53869be118067003e4f897aa9b240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest test123

Målet med å være med på slikt program er jo nettopp å finne partner.

Så kjør på, han er nødt til å bli glad uansett om dere klikker eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Slikt må man forvente når man er en offentlig person og personlig hadde jeg nok blitt glad for oppmerksomheten.

Men om du vil ha en mulighet, så må du skrive en søt liten melding og ikke bare legge han til som venn.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det. Har selv jaktet ned en person som har vært på TV, og jeg kan trygt si at det var verd det :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er ikke trådstarter, men jeg så denne tråden for en stund siden, og tenkte why not.. sendte melding til en kjekk kar som jeg så på en noe lignende serie for en stund siden. Regnet egentlig ikke med svar, meen vi sendte litt meldinger til hverandre, og vi har en date snart. Så kjør på!! ;)

Anonym poster: b3af427276868b25d0bb3719d2637b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slå til!

Ei venninne av meg la Rybak til som venn på facebook da han var med i idol (altså før han ble storkjendis). De har snakket mye sammen :)

Selv har jeg kontaktet mange av de store stjernene fra USA på twitter, og har fått respons ett par ganger. Kjempegøy!

Jeg syns du skal gjøre det. Dessuten er det bare ett realityprogram, og han er ikke kjendis (right?). Og han var vell med i programmet for kjærligheten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skravle

Det her er ikke kødd..

Jeg tok ikke akkurat kontakt med en kjendis som ts beskriver. Er vel mer hvordan jeg tilfeldig kom i kontakt med en person som har figurert i media.

Drev å chattet på en internasjonal chatteside hvor jeg kom i prat med en jente fra statene. En hyggelig chatt som endte med at vi utvekslet mail. Hun fikk bl.a. fortalt meg at hun drev med musikk. Jeg tenkte ikke noe videre over det, da jeg aldri hadde hørt navnet hennes før og hun heller ikke sa noe om at hun var kjent.

Siste mailen hun sendte meg ba hun meg om å gi henne en kommentar til et par låter hun ga meg link til (youtube). Og det var det. Sjekket forøvrig ikke ut disse låtene. Tenkte det sikkert bare var noe amatørmessige greier. Var opptatt på andre fronter og hun gikk fort i glemmeboken.

Så gikk det vel ett års tid da jeg kom over en artikkel i VG hvor jeg syntes det var noe kjent med personen i artikkelen. Etter litt graving i de små grå kom jeg på det var denne jenta jeg hadde hatt i kontakt med på chat og mail. Googlet henne, og joda. Hun var jo faktisk veldig kjent i USA. Hadde toppet billboardlista med et album og spilt i et par kjente musicalfilmer (jeg ser ikke på slikt..), samt hatt gjesteroller i Prison Break og Greys Anatomy.

Wow tenkte jeg da. Hehe. Her hadde jeg drevet å pratet med en kjendis. Så fant jeg frem mailkorrespondansen jeg hadde hatt med henne og sendte ny mail. Men fikk aldri svar. :-(

Har siden lurt på hvordan en såpass kjent person kunne utlevere seg slik til en fremmed person som hun gjorde. Men mulig det hadde noe med psyken hennes å gjøre. Har lest hun lider av en bipolar lidelse og har vært innlagt for depresjon, selvskading og spiseforstyrrelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenni20

Jeg husker jeg var borti en som var på tv ..

Jeg visste ikke engang at han var på tv, ble gjort oppmerksom på det i etterkant, men i vårt tilfelle var HAN den som var psyko ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det her er ikke kødd..

Jeg tok ikke akkurat kontakt med en kjendis som ts beskriver. Er vel mer hvordan jeg tilfeldig kom i kontakt med en person som har figurert i media.

Drev å chattet på en internasjonal chatteside hvor jeg kom i prat med en jente fra statene. En hyggelig chatt som endte med at vi utvekslet mail. Hun fikk bl.a. fortalt meg at hun drev med musikk. Jeg tenkte ikke noe videre over det, da jeg aldri hadde hørt navnet hennes før og hun heller ikke sa noe om at hun var kjent.

Siste mailen hun sendte meg ba hun meg om å gi henne en kommentar til et par låter hun ga meg link til (youtube). Og det var det. Sjekket forøvrig ikke ut disse låtene. Tenkte det sikkert bare var noe amatørmessige greier. Var opptatt på andre fronter og hun gikk fort i glemmeboken.

Så gikk det vel ett års tid da jeg kom over en artikkel i VG hvor jeg syntes det var noe kjent med personen i artikkelen. Etter litt graving i de små grå kom jeg på det var denne jenta jeg hadde hatt i kontakt med på chat og mail. Googlet henne, og joda. Hun var jo faktisk veldig kjent i USA. Hadde toppet billboardlista med et album og spilt i et par kjente musicalfilmer (jeg ser ikke på slikt..), samt hatt gjesteroller i Prison Break og Greys Anatomy.

Wow tenkte jeg da. Hehe. Her hadde jeg drevet å pratet med en kjendis. Så fant jeg frem mailkorrespondansen jeg hadde hatt med henne og sendte ny mail. Men fikk aldri svar. :-(

Har siden lurt på hvordan en såpass kjent person kunne utlevere seg slik til en fremmed person som hun gjorde. Men mulig det hadde noe med psyken hennes å gjøre. Har lest hun lider av en bipolar lidelse og har vært innlagt for depresjon, selvskading og spiseforstyrrelser.

Men du MÅ jo si hvem det var da?????? (Sorry for OT)

:overrasket:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Drev å chattet på en internasjonal chatteside hvor jeg kom i prat med en jente fra statene. En hyggelig chatt som endte med at vi utvekslet mail. Hun fikk bl.a. fortalt meg at hun drev med musikk. Jeg tenkte ikke noe videre over det, da jeg aldri hadde hørt navnet hennes før og hun heller ikke sa noe om at hun var kjent.

Siste mailen hun sendte meg ba hun meg om å gi henne en kommentar til et par låter hun ga meg link til (youtube). Og det var det. Sjekket forøvrig ikke ut disse låtene. Tenkte det sikkert bare var noe amatørmessige greier. Var opptatt på andre fronter og hun gikk fort i glemmeboken.

Hvordan kan du vite sikkert at det var henne du faktisk chattet med? :)

Jeg synes du skal sende han en melding jeg, TS! Han setter nok pris på det uansett om han er singel eller ikke.

Edit: skrivefeil

Endret av Leopard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Kjør på!

Det som er psyko er å stalke noen...

Eller å ikke gi seg selv sjansen fordi man er redd for hva andre måtte tro ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...