Gå til innhold

Kvinne på 24 år søker venner


mintmint

Anbefalte innlegg

Da var man her da :)

Jeg er 24 år og bor i Drammen. Etter samboerbrudd i august og nå nok et brudd med en kar, er livet virkelig nede og jeg er ensom.

Ser etter noen først og fremst som vil chatte, snapchatte eller maile først og fremst også se an til å møtes?

Jeg sliter psykisk så jeg er ofte hjemme litt små deprimert :/

Studerer og er ferdig utdannet lærer i juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle nesten ha opprettet en gruppe for å være litt sosial på facebook hvor man kunne snakket om eks det som går på tv for kvelden eller andre småting man ønsker å ha noen å snakke med om. Ser det er mange som har spurt etter akkurat slike ting og egentlig skulle jeg selv også vært flinkere til å bli med på sånt, men er desverre pga livssituasjonen min ikke den som kan ta hovedansvaret for opprettelsen av en slik gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i å føle meg ensom og sitte alene igjen med mange tanker. Kanskje det er mulig å finne nye venner/samtalepartnere her inne :) er hvertfall ikke alene om å føle det på samme måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sende meg melding kjære deg :) Vet hvordan det er å slite psykisk.. Heldigvis er jeg på tur opp mot toppen nå.. Men det er en hard kamp. Hjerteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å sende meg melding kjære deg :) Vet hvordan det er å slite psykisk.. Heldigvis er jeg på tur opp mot toppen nå.. Men det er en hard kamp. Hjerteklem fra meg

Godt å høre :) no pain no gain, stå på gullet :hug: go diamond go diamond! if you cant do it noone can! *waves with his pompoms*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :) no pain no gain, stå på gullet :hug: go diamond go diamond! if you cant do it noone can! *waves with his pompoms*

Ah for ei herlig melding! Takk så mye :) Love & Peace :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

20 år gammel jente fra Bergen her :)

Gjerne send en melding om du har lyst til å prate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...