Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

:( Det er forferdelig, både psykisk og fysisk. Jeg fikk resept på pinex forte av legen på legevakten. Rart at du ikke fikk noe :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det høres helt fryktelig ut! :( God bedring :klem:

Synes det er trist at helsetjenesten er så avvisende, lite forstående og enda mindre informerende... noen burde sette dette på agendaen. Er jo vondt både fysisk og psykisk. Håper mannen steller godt med deg nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes det var litt rart. Legen var igrunn veldig forståelsesfull og grei i en slik situasjon, MEN sa ingenting om hvordan det faktisk blir... Vet de det rett og slett ikke? Kunne det ha hendt at jeg ikke hadde hatt smerter men rett og slett en vanlig menstruasjon? Aner ikke hvorfor det er slik men har lest flere plasser at leger sier at det er som en kraftig menstruasjon... Ja, kanskje i blødning, men i smerter så er det jo helt andre smerter.... 

 

Sambo må takle det selv også, i tillegg til datteren som er her nå og overnatter med farmor. Vi har jo selvfølgelig fortalt det til nærmeste familie nå på lørdag.. Men veldig greit at de vet slik at vi unngår mas om når, bla bla bla... hvis det skulle bli slik flere ganger. Svigers var igrunn mest bekymra for meg så de skjønte heldigvis at slikt skjer :)

 

Det er heldigvis over nå og kroppen kan få bygget seg opp igjen :) Vi satser på at det klaffer for oss alle tre neste pp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så utrolig leit at du måtte oppleve dette :( Masse klemmer.

Håper at du blir fort gravid igjen og at alt går bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ferdig med å blø allerede? Så deilig. Det var bra! Det verste er uansett over. Håper du føler deg ok <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Mange klemmer til deg, og masse gode og positive tanker til en vårbaby. Det må jo være en super tid å få barn på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bjørka :) Vårbaby er fint!

Ikke ferdig å blø nei, men ferdig med selve hendelsen.... Det går bedre i dag og jeg er glad for at det skjer nå og ikke om 4 mnd... Det er nok værre :(

Så jeg har det igrunn greit nå, egentlig mest bekymret for å bli gravid igjen, men det gikk jo på første forsøk nå så da hååååper vi at det har noe å si :)

Takk for klemmer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer like fort igjen, og at spiren denne gangen klamrer seg fast. Ha en fin dag LilleMy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig trist LilleMy! :( sender deg en stor klem :klem: Håper dere får en ny spire så fort dere er klare for det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer like fort igjen, og at spiren denne gangen klamrer seg fast. Ha en fin dag LilleMy!

 

Takk for det! Og ha en fin dag selv :)

 

Så fryktelig trist LilleMy! :( sender deg en stor klem :klem: Håper dere får en ny spire så fort dere er klare for det :hjerte:

 

Takk  :klem: Forhåpentligvis ny spire om to uker :D Har bestemt meg for å gå rett i syklus og få positiv test i Hellas. Nemlig! Så da må kroppen rett og slett bare høre etter.

 

Var til lege igjen i dag. Våknet med kraftige menssmerter og ble bekymret. Det ble GU og det var ikke særlig behagelig med øm livmor. Fikk vite at det så ok ut men at jeg da ikke er "ferdig", blir ikke helt klok altså men får bare satse på å slutte å blø snart. 

Kjente meg heller ikke klar til jobb i dag og i morgen så jeg fikk sykemelding fra mandag som var av og i ei uke. Psykisk går det veldig opp og ned, følte meg kjempefin i går med lite fysisk og psykisk, men i dag så er det ikke langt unna tårer og depping igjen.

Håper det går over snart, vil så gjerne bli gravid igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at alt er sånn på avstand nå :) Føler meg hvertfall veldig klar for å bli gravid igjen, skulle helst skjedd igår! Så utålmodig, er jo kun det som betyr noe :)

Ellers er det uutholdelig varmt her ♨ Og jeg gleder meg til grillmat senere :)

Har begynt prøvingen igjen i påvente av EL. Temperaturen har falt etter blødning og jeg gleder meg til den hopper opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så aktiv på forumet i det siste, men det er bra at det går bedre med deg og at du virker så positiv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at alt er sånn på avstand nå :) Føler meg hvertfall veldig klar for å bli gravid igjen, skulle helst skjedd igår! Så utålmodig, er jo kun det som betyr noe :)

Ellers er det uutholdelig varmt her ♨ Og jeg gleder meg til grillmat senere :)

Har begynt prøvingen igjen i påvente av EL. Temperaturen har falt etter blødning og jeg gleder meg til den hopper opp igjen :)

Så bra at du har det bedre nå. :hug: Glad for å høre det! Hadde du en fin kveld i går? Grilling og sol! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så aktiv på forumet i det siste, men det er bra at det går bedre med deg og at du virker så positiv :)

 

Takk for det :)

 

Så bra at du har det bedre nå. :hug: Glad for å høre det! Hadde du en fin kveld i går? Grilling og sol! :biggrin:

Takk takk :) Kvelden var fin den, jeg har ikke då mye erfaring med grillkull så jeg hadde oppi 4kg.... Fikk hvertfall til å tenne på og få det hvitglødende :) Men det ble veldig varmt så selve grillinga gikk veldig fort! Mmmmm elsker grillmat!

Har dere fått sommer enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for det :)

 

Takk takk :) Kvelden var fin den, jeg har ikke då mye erfaring med grillkull så jeg hadde oppi 4kg.... Fikk hvertfall til å tenne på og få det hvitglødende :) Men det ble veldig varmt så selve grillinga gikk veldig fort! Mmmmm elsker grillmat!

Har dere fått sommer enda da?

:fnise: Nok kull da i alle fall! Ja, jeg bor på Sørlandet og her er det supervær for tiden. Har i alle fall vært det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifølge app så er jeg 1-2 dpo nå HVIS syklusen oppfører seg.... *håp*

Kjenner litt mensmurringer idag???? :O merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Endelig i dpo-land igjen! Temp viser EL enten 2.7 eller 5.7. Jeg tror mer på 5. da dette stemmer med app og vil si at syklusen er på plass med en gang. Håper dog på 2. da det ble lagt inn flere aksjer til denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Endelig i dpo-land igjen! Temp viser EL enten 2.7 eller 5.7. Jeg tror mer på 5. da dette stemmer med app og vil si at syklusen er på plass med en gang. Håper dog på 2. da det ble lagt inn flere aksjer til denne :)

Spennende!! Krysser fingrene! Når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit å høre om SA, men godt å se at du er positiv igjen og går på med friskt pågangsmot.

 

Spennende fremover. Her må jeg følge meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...