Gå til innhold

Vår vei fra 2 til 3.


Gjest Stjerne_Jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerne_Jenta

Spennende! Det er vel fortsatt mulighet for graviditet? Ville tatt en ny test i morgen tidlig i hvertfall :) Har lest om mange som har en liten blødning til tross for at de er gravide.

Ja har lest dette. Søker på alt nå. Men litt for å beskytte meg så går jeg ut fra det er mislykket så blir jeg heller positivt overrasket ☺

Skal få tatt en ny imorgen tidelig ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerne_Jenta

Hvordan går det?

Har skjedd så utrolig mye de siste dagene så jeg har vist helg glemt ut dagboka jeg oppretta. :)

Det ble nok negativ test på IKM dagen, har ikke testa siden da men regner med det var TR som kom. Blødde i like mange dager osv, bare litt mer enn vanlig.

Den streken jeg fikk på testen var nok muligens kjemisk rett og slett, mulig innbilling men jeg sammenlignet testene så det er litt rart det også! :)

Uansett ny PP er i gang. Eggløsning er i neste uke så det ska bli spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativ test og mulig kjemisk. Men hurra for ny PP :hoppe: Jeg har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerne_Jenta

Kjedelig med negativ test og mulig kjemisk. Men hurra for ny PP :hoppe: Jeg har trua!

Ja for all del, gir ikke opp så lett ☺ Masse lykke til til deg også. Nærmer seg vel testing ☺ Endret av Stjerne_Jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerne_Jenta

Liten oppdatering selv om det ikke er så mye å oppdatere om da i forhold til prøvingen. Det er først neste uke eggløsningen er, føler det blir mye venting og telling på dager fortiden. :)

Skjer heller ikke så mye ellers, det er ikke det beste været på vestlandet idag, pluss jeg har hatt influensa. Men meldt bedre vær i morgen så får gjerne komt meg litt ut da. Blir en del tenking når en ligger syk, men i det minste har jeg fått positive eggløsningstester så er nokså sikker på jeg hvertfall har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerne_Jenta

Hei Hei.

Nå eg eggløsning over for denne gangen, dessverre så tror jeg ikke vi fikk det til å klaffe denne måneden pga mye ulik jobbing og masse stress i hverdagen :/ Men det er lov å håpe, så får vi se :)

Været har vært helt fantastisk de siste dagene og jeg har prøvd å nyte dem til det fylleste så det har vært lite datatid. Har kost meg med mine tantebarn, og gleder meg enda mer til jeg skal få barn selv kjenner jeg. Når jeg ser hvor utrolig glad jeg er i de små tassene så gleder jeg meg til å en gang kjenne morsfølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stjerne_Jenta

Hei.

Liten oppdatering fra meg. Går lenge mellom hver gang nå men merker det er litt "tungt" å skrive og skrive for meg selv her. Har liksom ikke hatt noe spennendes å komme med heller da. ☺ Jeg har faktisk lagt lagt tenkingen om prøving helt på hyllen denne måneden. Men har nok noe med at jeg ikke har noe tro på at det klaffet pga reise rundt eggløsning. Har absolutt ikke gitt opp håpet men tenker ikke like mye på det denne måneden. IKM er eventuelt på onsdag så krysser uansett fingrene ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for dere. Er uansett litt deilig å legge prøvetankene litt bort innimellom, syns nå jeg hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerne_Jenta

Skal krysse fingrene for dere. Er uansett litt deilig å legge prøvetankene litt bort innimellom, syns nå jeg hvertfall. :)

Takk for det. ☺ Ja det var litt deilig, jeg tenker på det men ikke samme måte som sist mnd. Da tok det mye energi.

Men er nok for jeg er så sikker på at det ikke har klaffet jeg har klart det. Men uansett trengte nok det litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så kjedelig med kjemisk! Vil tro det er godt å ikke bruke alt for mye energi på å tenke - og kanske det er å slappe av litt som skal til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...