Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Jeg synes vannet virket varmere enn 18-19 grader, men det var det det stod på yr at det var :) synes mer det føltes ut spm 20-21 faktisk. Var skikkelig deilig :nigo: Jeg er en skikkelig badeengel da, jeg elsker å bade! :ler:

Nå sitter jeg inne på kontoret og drømmer meg ut i solen. Det er strålende sol og skikkelig varmt her i dag. Tenker jeg skal dra litt tidligere i dag, for å dra på stranden etter jobb :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det er nok ganske sent egentlig, men med den sommeren som vi har hatt her så har det ikke vært aktuelt å nærme seg vannet engang.... Det ser derimot lysere ut nå :)

Jaa det er sant. Det har vært en kjip vår sånn værmessig! Virker veldig lovende nå da :nigo: Krysser fingrene for en like varm og deilig sommer som i fjor :sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18-19 grader?! :sjokkbla: *brrr Jeg er skikkelig pingle, så bader sjelden. Men tøft at andre klarer. Jeg er en av de som bruker en halvtime ut i vannet. Ett skritt og vente litt... og så et skritt til :fnise:

Skikkelig sporty med joggetur da! Vi skal pakke for ferie til fredag og jeg tar nok med joggeskoene. Har tro på en aktiv og samtidig avslappet ferie i år :) Kanskje bestige noen fjelltopper og få fargen med på kjøpet? ;)

Høres deilig ut! Man blir ekstra brun på fjellet også, siden man er nærmere solen :nigo::hoppe: Fjellet er veldig deilig om sommeren synes jeg.

Det var faktisk veldig deilig å jogge i går! Jeg reiser på hytta til helgen, konmer til å pakke med meg joggesko jeg også :) satser på en avslappende og sporty ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det går bedre med deg :):hjerte: Får satse på at det er syklusen som er tilbake:)

Jeg skjønner hva du mener med bading, jeg elsker også å bade :nigo: i fjor badet jeg allerede i april, mens i år var første badet ikke før i forige uke :-P Det er skikkelig befriende å bade i vann eller sjø!

Kos deg dere masse på hytta :) Er på hytta selv, veldig deilig med hytteferie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, i fjor var en bra vår! Husker at det var varmt og strålende vær ganske tidlig :)

Det ble stranden i går :hjerte: dro tidligere fra jobb og ble på stranden til rundt klokken 20. Utrolig deilig! Var varmere i vannet også synes jeg!

Bare to dager igjen på jobb, så er det FERIE :hoppe: jeg er så klar for hytte- og strandliv nå! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste arbeidsdag før FERIE :hoppe: jeg er SÅ klar nå!

I følge app hadde jeg EL i går. Litt usikker, men det kan nok stemme. Merker at EL i hvertfall er denne uken, men usikker på akkurat hvilken dag. Vi legger inn aksjer hver dag uansett da, så skal ikke stå på innsatsen :ler:

Det er rart med det, men merker at jeg har roet ned tankevirksomheten når det kommer til prøvingen etter SAen. Kanskje jeg ble litt skremt rett og slett? Jeg tror vel heller at det er at jeg nå vet at jeg kan bli gravid, og da blir jeg det mest sannsynlig igjen før eller senere, så det tok vekk litt av stressmomentet. Så... Merker jeg har bedre tid nå etter SAen :) Det betyr ikke at jeg ikke håper på TB denne måneden også, men det går helt ok om det ikke klaffer også (Lett å si nå da, spør meg igjen om to uker :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste arbeidsdag før FERIE :hoppe: jeg er SÅ klar nå!

I følge app hadde jeg EL i går. Litt usikker, men det kan nok stemme. Merker at EL i hvertfall er denne uken, men usikker på akkurat hvilken dag. Vi legger inn aksjer hver dag uansett da, så skal ikke stå på innsatsen :ler:

Det er rart med det, men merker at jeg har roet ned tankevirksomheten når det kommer til prøvingen etter SAen. Kanskje jeg ble litt skremt rett og slett? Jeg tror vel heller at det er at jeg nå vet at jeg kan bli gravid, og da blir jeg det mest sannsynlig igjen før eller senere, så det tok vekk litt av stressmomentet. Så... Merker jeg har bedre tid nå etter SAen :) Det betyr ikke at jeg ikke håper på TB denne måneden også, men det går helt ok om det ikke klaffer også (Lett å si nå da, spør meg igjen om to uker :ler: ).

Synes det høres veldig lurt ut jeg. Det er jo ikke sånn at vi blir fortere gravide noen av oss selv om vi går og teller timer og minutter, og skremmer oss selv halvgale ved tanken på "kanskje aldri ...". Hurra for ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferieeeee :strix: endelig! Nå er det straka vegen til hytta, og forhåpentligvis et kveldsbad :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! God ferie til dere også :sol:

Hvordan er dere på matfronten mellom EL og IKM egentlig? Jeg er vel ca 2 dpo i dag, og synes det er litt vanskelig.. Er på hytta, og nå etter under et døgn er jeg blitt tilbudt blant annet krabbe, spekemat og brie :klo: synes det er vanskelig å vite om det er greit å spise nå, eller om jeg skal vri meg unna og finne på unnskyldninger? Usikker på om det er som med alkohol; at man bør holde seg helt unna også ev. før egget i det hele tatt fester seg, eller om det er ok å spise så tidlig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie kaffemor  :blomst:

Ang mat, så spiser jeg helt vanlig mellom EL og IKM. Jeg bare elskeeeer brie og har en veldig osteglad familie, så klarer liksom ikke å motstå det  :fnise: Må selvfølgelig gi det opp nå når jeg er gravid, men syntes ikke det var så viktig i prøvingen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Kos deg masse på ferie! Både med tanke på mat og alkohol har jeg levd som normalt. Kanskje ikke gått på FJORTISSFYLLAAAAAAA, men utover det tenker jeg at det sunneste er å slappe av og kose seg :jepp:

(Kanskje heller ikke gå løs på høyrisikomat alla surströmning, men, ja :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja jeg tror faktisk jeg lever som normalt fremt til ev. TB. Spesielt nå som det er ferie :jepp:

I dag har det vært strålende sol :sol: så det har vært soling og bading på programmet :) Samboer og jeg fikk til og med tatt oss en løpetur på ettermiddagen :hoppe: det var veldig deilig, men også veldig varmt! Har som mål å få løpt ca annenhver dag nå i ferien :jepp: Får se om jeg får til det men :fnise: uansett greit å ha mål!

Etter løpeturen ble det et bad og en corona på terassen her på hytta. Åh ferielivet :hjerte: :hjerte:

Sånn prøvemessig har vi nå lagt inn aksjer hver dag i en uke. Kjenner litt murringer og strekninger her og der, men ellers lite :) Heldigvis har vi aneks her på hytta, slik at det går greit å legge inn aksjer også på familieferie :ler: hadde ikke vært helt komfortabel med det om vi hadde rom inne på hytta ved siden av foreldrene mine liksom :ler:

Håper alle har en strålende ferie, med massevis av sol :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja jeg tror faktisk jeg lever som normalt fremt til ev. TB. Spesielt nå som det er ferie :jepp:

I dag har det vært strålende sol :sol: så det har vært soling og bading på programmet :) Samboer og jeg fikk til og med tatt oss en løpetur på ettermiddagen :hoppe: det var veldig deilig, men også veldig varmt! Har som mål å få løpt ca annenhver dag nå i ferien :jepp: Får se om jeg får til det men :fnise: uansett greit å ha mål!

Etter løpeturen ble det et bad og en corona på terassen her på hytta. Åh ferielivet :hjerte: :hjerte:

Sånn prøvemessig har vi nå lagt inn aksjer hver dag i en uke. Kjenner litt murringer og strekninger her og der, men ellers lite :) Heldigvis har vi aneks her på hytta, slik at det går greit å legge inn aksjer også på familieferie :ler: hadde ikke vært helt komfortabel med det om vi hadde rom inne på hytta ved siden av foreldrene mine liksom :ler:

Håper alle har en strålende ferie, med massevis av sol :sol:

Så deilig med sommer og ferie! Håper dere koser dere i bøtter og spann!! Krysser fingrene maaaasse for to streker denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...