Gå til innhold

Nybegynnere for andre gang!


FrøkenStrøken

Anbefalte innlegg

Takk, Frøkenfryd30 :) hvis det skjer for deg nå så håper jeg å komme rett etter!

Men begynner å kjenne på at jeg kommer til å fylle 30 uten baby i magen... Liker det IKKE, for det føles så magisk, tretti er over.. Forbi.. Slutt..

Sukk..

Passer på å nyte den lille sjarmøren jeg har, det er jo ikke sånn at jeg ikke kan få barn i hele tatt! Er så heldig med den perfekte gutten vår, skulle bare så gjere gitt han et søsken eller to.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg det er like sårt å være prøver uansett om det er nummer en eller fire. Håper det funker for dere med mindre tenking :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, det er litt rart, Bjørka, men er på en måte like "viktig" denne gangen.. For unner gutten min å vokse opp med søsken, og jeg kjenner på alderen! Har selvfølgelig verdens herligste barn, så slipper å frykte å forbli barnløs, men er jammen ikke likegyldig til denne babygreia likevel.. :P

Så var ferien i gang for min del.. Ikke rukket å nyte veldig enda, for siste jobbdagen begynte den obligatoriske feriesjuka å snike seg på, og nå ligger jeg på sofaen - tett, øm i alle muskler og nyser som bare det. Blir fort sliten når jeg gjør noe. Det er så typisk, er vel kroppen som lar immunforsvaret koble helt ut av tanken på fri!

Selv om jeg føler meg som en hoven kaktus har vi fått kosa oss i dag. Tok med oss niste og dro et sted med gamle hus, gård, dyr og selvfølgelig traktor. Fikk sitte på hengeren til Gråtass en runde, og det var en helt topp dag for oss alle tre!

Etter barne-TV og legging skal jeg og mannen kose oss på verandaen med pledd og sushi. Gleder meg! :biggrin:

God lørdagshelg til den som måtte forville seg innom dagboka mi!

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god sommer FrøkenStrøken! Nyt :sol: og finværet. Håper sykdommen er kort og forbipasserende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :)

 

Hvordan står det til her inne? :)

 

Håper formen din er bedre nå. Typisk å bli syk på sommeren, det tar som regel lengre tid å bli frisk også da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på runde nummer to, som vil si at jeg i dag har vært syk i 14 dager.. Så surt at jeg ikke kan få sagt det! Vond hals, tett i nesen/bihulene, bronkitthoste, øreverk, svimmelhet, hodepine, stiv nakke, generell fatigue.. Arti med ferie.. !

Men i dag pakker vi og drar til foreldrene mine.. Får håpe lufta der hjelper? :)

Tusen takk for omtanken, håper du har en fin sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM- tider.. Har en dårlig følelse, men likevel er håp, da jeg er over gjennomsnittet for syklusen den siste tiden! Er jo så umulig å regne seg fram til noe som helst, siden det varierer sånn.. Jeg har kartlagt siden jul, og sykluslengdene ser sånn ut:

24

24

25

27

25

24

23

.. er nå på dag 27

Hvis mensen kommer i dag blir det 26 dager, ser noen tegn.. Har fått en del smånupper/kviselignende i hakeområdet. Dette kan også komme av ansiktspleien, har byttet ut en del i det siste, og prøvde noe nytt for et par dager siden. Har også vært litt rar i magen, slags murring (før jeg sto opp i dag). Så sannsynligvis er mensen rett rundt hjørnet!

Men tror jeg kommer til å kjøpe test hvis den ikke dukker opp i løpet av dagen.. Satse på en dobbelpakning, en til lørdag og en reserve til søndag?

Vil ikke få opp håpet nå, egentlig, for har vært 100% rolig fram til i dag. Men begynner selvfølgelig å tenke litt på det når mensen ikke er så uforskamma tidlig som den har brukt å være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Har tatt to tester, og det er "noe" på begge!

Den første tok jeg klokka to i natt. Kjempelurt, men jeg våknet og måtte på do, og klarte ikke la være. I løpet av den fast satte tiden dukket det opp noe jeg kunne ane, men ikke sjans til å få på bilde. Da jeg våknet i dag tidlig (etter å endelig ha sovnet - lå jo selvfølgelig våken en evighet) var streken blitt tydelig.

"Måtte" ta en ny i formiddag, hadde ikke drukket noe siden i går kveld, og var over tre timer siden jeg var på do sist. Denne testen oppførte seg som den første, kunne bare ane noe innen fristen, og testen er fremdeles mye svakere enn den første (både kontrollstrek og teststrek).

Men hjelp, jeg har jo fått to utslag?! Skal vel godt gjøres at begge er skyggestreker.. ? Kanskje prøve å komme meg til byen i dag og kjøpe digital test.. Kan ta den i morgen, da er det nøyaktig fire uker siden forrige mens, og god nok tid til å få riktig utslag.. ?

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i byen og kjøpt CB med ukeindikator. Redd for at den ikke slår ut i morgen, men ikke søren om jeg klarer å holde meg til mandag! :P

Kj øpte en gravid-pakke med vitaminer, antioksidanter og omega 3, også. Spiste jo folat den første prøvetiden, men kutta det ut etter et par måneder. Var så sliten og følte det som en belastning å ta dem på et punkt, så lot dem ligge i nattbordsskuffen.. Da er det greit å ta full pakke nå som det er alvor! :)

Sååå.. Spennende tider! Redd for å bli skuffa hvis det viser seg at det ikke er noe i det..

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nattens og morgenens tester. Riktignok langt over tidsfristen på 30 minutter, men strekene vistes også tidligere :)

post-19757-0-34594200-1436637265_thumb.j

Endret av FrøkenStrøken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, det er jo en strek der! :rodmer:

Jeg drister meg til å si GRATULERER !! :hjerte: Tenk.. Du har en liten spire i magen din!! :D  Sååå koselig. Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!! :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser streken, ja?! Jeg drister meg til å si takk, også, men avventer litt til i morgen.. Vil se det svart på hvitt!

Og så vil jeg ha med deg.. :)

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser streken, ja?! Jeg drister meg til å si takk, også, men avventer litt til i morgen.. Vil se det svart på hvitt!

Og så vil jeg ha med deg.. :)

Ja, og det er heller ikke vanskelig å se at det er en strek!! :) :) Men skjønner den, alltid greit å få det svart på hvitt med en CB ;)

 

Hihi :) Får håpe på røde streker her i gården også snart. Begynner å tenke på alderen, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel like gamle, ser jeg for meg..leeenge siden jeg forsonte meg med tanken på runddag uten å være tobarnsmor, men nå ser det ut til at jeg kan møte dagen med vissheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh jeg ser to streker!! Tror jeg drister meg til å gratulere deg :strix: Så fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, Kaffemor!

Jeg tør å si det nå, for på en grytidlig CB står det Gravid 1-2 :hoppendeglad:

:danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så vittig at vi er nesten likt gravid igjen :danse:

Gratulerer så mye :) prøvde dere lenge denne gangen kontra sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...