Gå til innhold

Pebbles bryllupsdagbok


Pebbles

Anbefalte innlegg

I dag har mamma, søsteren min og jeg laget roser i MMF som skal pynte bryllupskakene (som mamma skal lage). Brukte 2,5 time eller noe sånt, greit med alt som er gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lenge igjen nå, snart er vi gifte! :hoppe:

Kaketoppen din var veldig stilig forresten. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som nygift! Håper dere hadde en kjempefin dag!! :strix:

Måtte bare gratulere da jeg så datoen, selv om jeg ikke har lest boka di. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Yvonne og Mia :) Dagen var helt super, til og med solen tittet frem (regnet mye både fredag, før vielsen lørdag og søndag)

Har fått tilbakemelding om at gjester at de også synes dagen var flott.. Nå er vi blitt mann og kone, presangene er sortert etter hva vi vil bytte (trenger ikke 3 kaffikanner f.eks.) hverdagen kommer snart snikende, da vi skal på jobb igjen neste uke. Men er bare 1 måned til vi drar avgårde på bryllupsreise, så har fortsatt noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi regningen fra lokalet. Var rundt det vi hadde forventet, viste jo hva maten kom på, men ante ikke hvor mye brus, øl og kaffi som var blitt brukt.

Snart får jeg morgengaven min igjen også.. mannen hadde tatt med en ring til gullsmed som han hadde sett jeg hadde brukt, og brukt den som mal - var bare det at den var ikke brukt på "riktig" finger og ringen han kjøpte ble to nr for stor, så den måtte krympes litt.. Er en flott ring i hvitt gull med 1 gul og 3 hvite/blanke diamanter. Flinke mannen :)

Ellers så har vi byttet gavene som skulle byttes, byttet vi i resten fra ønskelisten vi hadde satt opp hos tilbords (tror vi har satt opp litt liten liste da vi har fått en god sum i gavekort der også :gjeiper: men hadde ønskeliste på kitchn også )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer! Kan ikke skjønne at jeg ikke har gratulert deg før! Hvordan føles det?

Regningen på mat + all drikke var faktisk mye lavere enn forventet. Veldig fornøyd! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Kan ikke skjønne at jeg ikke har gratulert deg før! Hvordan føles det?

Regningen på mat + all drikke var faktisk mye lavere enn forventet. Veldig fornøyd! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk Yvonne, gratulerer så masse til deg også :)

Hvordan det føles.. hmm.. hehe.. Det jeg har sagt til andre som har spurt er at det ikke er så veldig stor forskjell.. vi har vært samboere noen år, så akkurat det er ikke noe forskjell. Nå har vi fått litt bilder på veggen fra bryllupet (en ramme med plass til 8 bilder, der vi har sort/hvitt bilder inni med farge på bukett og knapphullsblomst) merker jeg smiler når jeg ser på det. Gleder meg til å få bildene fra fotograf også.. håper de kommer snart.

Veldig kjekt å kunne kalle mannen for mannen min (selv om jeg gjorde det før vi var gift også, men nå er han jo det :fnise: ) Så er det alle navneendringene som jeg må gjøre. Har ikke vært å fått nytt førerkort og bankkort, men det tar vi etterhvert. Det jeg har sagt jeg må gjøre i en måned er å gi beskjed til itavdelingen på jobb, slik at jeg får rett etternavn på e-postadressen *prøve å få gjort det i morgen*

Gleder meg til å skrive takkekort, men på en måte er det litt trist også. Det vil jo være "siste del i bryllupsforbredelsene" våre. Først er det uansett bryllupsreise, neste torsdag går turen til Roma. Der skal vi være fram til søndag, før det blir cruise i en uke. GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig, høres flott ut med Roma og cruise. Kos dere!

Ja, det er litt trist med takkekortene, men samtidig litt fint også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder vi på å pakke siste rest (eller pakke skikkelig, nå har jeg bare slengt ting oppi en koffert) i morgen reiser vi til Roma!!

Blir veldig deilig med ferie nå, lurer på om jeg kommer til å få sove noe særlig i natt.. Reiser til flyplassen klokken halv 7 i morgen tidlig så jeg kommer sikkert til å være trøtt uansett.

Ellers så har vi henta ny sofa i kveld, så den må vi også montere. Må nesten prøve sitte den litt også siden vi er vekke i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kom hjem fra bryllupsreisen på søndag. Hardt å komme tilbake til hverdagen, kunne godt ha vært på cruise lengre.

Cruise er en fantastisk måte å dra på ferie på. Var noen og førti par som var på bryllupsreise, og cruiset hadde egen get together for de også, men vi kom oss ikke på denne, (vet ikke om man måtte være registrert som newlyweds for å komme inn på den baren den kvelden), noe jeg ikke tror vi var. Var noen andre som sa de hadde fått en spesiell hilsen på lugaren. Gjorde ikke så mye egentlig at vi ikke gikk på "festen" var så mye annet å gjøre på alikevell.

Vi venter fortsatt på bildene fra fotografen.. Skulle få dem fort, men har fortsatt ikke hørt noe. Mail er sendt i dag for å høre hvordan det ligger ann.

Tenkte å få bestillt takkekortene denne uken, vi må bare bli enige om hvilke bilder vi vil ha med. Kommer mest sansynlig til å bestille fra kortshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...