Gå til innhold

Kinesisk nakenhund!


NovaFlare

Anbefalte innlegg

Den 28. nov har tispa termin, og jeg skal kjøpe valp som er leveringsklar om nå 11 uker fra kennel Showcrest:-) Lurer på hvordan den ser ut, og om det kommer nakne i kullet. Chinese Crested får jo både puffer og nakne, så jeg håper det blir født en naken til meg! :rødme:

Gleder meg så illeeeeee :klemmer:

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg helle litt kaldt vann på deg: tispen kan gå tom, komplikasjoner kan oppstå, kanskje noen står foran deg på listen og det ikke kommer mange nok valper heller så skru ned forventningene! Jeg vet hva jeg snakker om. Selv om mitt lille nurk nå snart er to uker så har jeg ventet i et halvt år (men nå har jeg vært ekstra kresen denne gangen da) - men den som venter osv så det ordner seg til slutt likevel. bare ikke hold pusten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nr. 1 på listen, heldigvis :-) Jeg har 1.valget på naken valp. Hun kan gå tom, ja. Men ultralyd viste at det var minst 4 inni der, så vi håper på det beste :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto som nr en på tispevalp på det forrige kullet jeg skulle ha valp fra jeg også. Det oppsto komplikasjoner og tispen måtte kastreres og dermed valgte oppdretter å beholden den overlevende tispevalpen selv, så mye kan skje. Til dette kullet hadde jeg psyket meg skikkelig ned på forhånd: at det ikke kom tisper i det hele tatt eller bare en (sto som nr to), komplikasjoner osv osv - men heldigvis gikk det bra denne gangen. Men håper for all del at du slipper de skuffelsene jeg hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er allerede innstilt på det og kommer det ikke noe fra dette kullet, finnes det selvsagt andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er allerede innstilt på det og kommer det ikke noe fra dette kullet, finnes det selvsagt andre også :)

Krysser fingrene for deg da :rosasmil:

Har to kinesiske nakenhunder i nabolaget, de er utrolig søte. Tripper rundt på tur med matfar hver dag, og har litt ekstra påkledning mot kulda...

Håper som sagt på å se bilder av "babyen" når den er kommet i hus og, hihi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det skal bli :) Skjønner at du gleder deg.

Du som er fra østfold NovaFlare, vet du om en katteklubb i Østfold som du anbefaler og hvorfor du anbefaler denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg er ikke medlem av noen katteklubb selv om jeg har rasekatt, og jeg stiller ikke ut huskattene mine heller, så beklager, jeg kan ikke hjelpe deg med dette.

Ja, blir superspennende!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fødte tispa!!!!! :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Og det kom akkurat det jeg ønsket meg! En veldig naken liten gutt som er helfarget mørk og rød crest :klemmer: Den skal jeg ha!! Jeg gleeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er gutten jeg skal kjøpe, er han ikke LEKKER??? :klemmer:

http://img232.imageshack.us/img232/4740/getattachmentdz7.jpg

Det er han med den deilige rosa magen! :rødme:

http://img220.imageshack.us/img220/8636/valpenenyfodtkn2.jpg

Iiiihihihi! Blir helt myk inni meg og fnisete av "babydyr" (dyr generelt, men det er noe med babyer.. hehe). Så fine :D

Velkommen til verden lille klump! :hjertesmil::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...