Gå til innhold

Hvilken film?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en film jeg ikke husker navnet på, eller skuespillere, og google er ikke sammarbeidsvillig:P Scrollet meg gjennom IMDB også men no luck...

Jeg så den helt tidlig på 2000-tallet, men den kan jo liksågodt vært laget tidligere, muligens 90-tallet. Det var en erotisk(mulig thriller) film, og er en fyr i hovedrollen som jeg tror skiller seg fra kona og drar ut til et hus i litt landlige omgivelser, mener det var på høsten. Han blir involvert med en små-sadistisk kvinne på ett eller annet vis, og hun gjør ham gal og agressiv sånn etterhvert. Jeg husker han er ute på joggetur med en venn, men så løper vennen fortere enn han, og som en dårlig taper river han opp en postkasse fra bakken og kaster den i raseri:P Nabo-kjærringen som også er ute på tur stirrer bare på ham i det hun går forbi.

Husker også han er til legen, og legen spør ang. kloremerkene han har på ryggen. Mener også hun lenker ham fast til sengen og forlater ham så han ikke kommer seg på jobb eller hva han nå skulle.

Noen som aner hvilken det kan være?:P



Anonymous poster hash: 4ee60...415
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke men husker du noen sanger kanskje?

Anonymous poster hash: a04f6...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke men husker du noen sanger kanskje?

Anonymous poster hash: a04f6...0cc

Husker ikke noe musikk fra den overhodet:\ Gad, dette gjør meg gal:P

Anonymous poster hash: 4ee60...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...