Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 FINALE


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

vi fikk ikke høy poengsum fra noen andre enn island. Danmark ogsverige gav oss drittpoeng

Hva så? Det er jo bare bra at Norge ikke vant!

Anonymous poster hash: a031a...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva så? Det er jo bare bra at Norge ikke vant! Anonymous poster hash: a031a...fc3

ehh hallo. Nå var det ikke det vi diskuterte nå.vi diskuterte om land gav naboland høy poengsum på grunn av politikk,men at norge fikk lav poengsum av sine naboland, bortsett fra island bekrefter vel at man stemte på sangen og ikke på landet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det igjen - de norske kommentarene er en katastrofe. Og rundes av med å prate oppå seierslåten. Hva tenker han egentlig når han demper ned lyden på låta og babler ivei? "Dekk vil vel jenne høre min stæmme heller enn den svænske låta"? Han kunne faktisk takket for seg ETTER at låta var slutt.

Anonymous poster hash: 5a451...0ab

Helt enig. Takler ikke han overhodet. Nei, det må jo GÅ an å sette inn noen andre enn han.

Anonymous poster hash: 10130...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Takler ikke han overhodet. Nei, det må jo GÅ an å sette inn noen andre enn han.

Anonymous poster hash: 10130...142

Jeg savner han skalla med den mørke stemmen. Og han etter han han homofile nordlendingen var og ganske flink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh hallo. Nå var det ikke det vi diskuterte nå.vi diskuterte om land gav naboland høy poengsum på grunn av politikk,men at norge fikk lav poengsum av sine naboland, bortsett fra island bekrefter vel at man stemte på sangen og ikke på landet

Greit nok men det ble skrevet på en slik bitter måte at jeg måtte bare presisere at det skal man faktisk bare være glad for!

Anonymous poster hash: a031a...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok men det ble skrevet på en slik bitter måte at jeg måtte bare presisere at det skal man faktisk bare være glad for!

Anonymous poster hash: a031a...fc3

Samma det du kan vel holde deg til det man diskuterer likevel. Men ja om det er sånn at det er meningen å være politisk så får vi stemme på nabolanda og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi fikk ikke høy poengsum fra noen andre enn island. Danmark ogsverige gav oss drittpoeng

Jeg mente ikke konkret i år, men den generelle tendensen gjennom årene. Jeg har fulgt med programmet i mange år nå og har lagt merke til grupperingene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig Italia som vant, og ikke Sverige...🙈🙊

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: a016c...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk flest folkestemmer

Folkestemmene teller bare 50 %

Anonymous poster hash: b0206...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sangene ble utgitt spiller ingen rolle. En sang kan bli skrevet i 08 men blir ikke gitt ut før 5 år senere. Når det er flere som påstår dette, så vil jeg tro de har en kilde bak og ikke noe de bare slenger ut i lese luften.

Anonymous poster hash: 12196...fcc [/acronym

Syns sangen er en god blanding av David Guetta sin og Avicii sin, the nights tror jeg den het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var latterlig at Sverige vant. Tydeligvis mange jenter og homofile som ser Eurovision!

Personlig syns jeg absolutt Russland var bedre enn Sverige, men som ifjor føler jeg at hele Eurovision er en politisk "statement" mot Russland. Det virket som om mange naboland "ditchet" Russland i år, selv om nabostemming pleier å være en rød tråd i Eurovision.

Syns heller ikke Russland skulle vunnet, for jeg syns Latvia var i en egen klasse. Kraftfull stemme, og fengende låt, som ikke hadde noe typisk Eurovision-preg i seg. Men som regel vinner ikke god musikk i Eurovision :fnise:

Endret av gutt_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke helt at jurystemmene teller såpass mye. Får en til å føle at det å stemme er helt unødvendig..

Synes personlig det er helt greit at det er en jury, men synes den burde telle 30 % eller noe sånt, ikke såpass mye som den gjør



Anonymous poster hash: 71593...238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ikke helt at jurystemmene teller såpass mye. Får en til å føle at det å stemme er helt unødvendig..

Synes personlig det er helt greit at det er en jury, men synes den burde telle 30 % eller noe sånt, ikke såpass mye som den gjør

Anonymous poster hash: 71593...238

Enig! Syns at dem burde prøve ihvertfall et par år med at jurystemmene teller mindre enn de gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt mange år uten jury og da ble det veldig mange nabostemmer, mer enn det er nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innførte juryen pga nabostemming og for å motivere land til å sende litt mer seriøse bidrag. Det var altfor mange som sendte tullete sanger en stund. Spesielt i 2008.

Syns at de kunne bare prøvd å la juryen ha litt mindre makt ihvertfall :) Hvis det ikke funker så kan de gå tilbake til 50/50 igjen.

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...