Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 FINALE


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Ja i kveld er det duket for finalen! :danse:

Hvem tror dere stikker av med seieren?

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt alle sangene, og husker ikke alle hvem som hører til hvem, men per nå tror jeg Sverige, Norge, Australia og Spania kommer til å komme i topp 10 hvertfall. Og Serbia tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Vil tro vi skal til Sverige neste år 😊 bortsett fra de så liker jeg Belgia, Israel, Australia, England og Serbia best. Tror Serbia blir liggende i tet med Sverige.

Har ikke veldig tro på Norge, dessverre. Kan håpe på en topp 10 plassering da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i kveld er det duket for finalen! :danse:

Hvem tror dere stikker av med seieren?

Tror Sverige, håper nesten hvem som helst andre. :fnise:

Anonymous poster hash: 5a451...0ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stygt redd for at Sverige stikker av med seieren. :/



Anonymous poster hash: 5a120...698
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Australia vinner, og Sverige og muligens Norge høyt i teten.



Anonymous poster hash: e2ddb...3b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke sangen til Sverige er noe bra. Så lenge de ikke vinner og vi ikke får 0 poeng så er jeg fornøyd :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer mitt egen innlegg fra semifinale 2-tråden.

Jeg tipper også på seier til Sverige. Når det gjelder Norge er jeg ikke fullt så optimistisk som deg, tipper på 9. eller 10. plass.

Når jeg tenker meg om, så tror jeg like gjerne at Australia vinner. Både fordi de har en låt som skiller seg ut fra alle balladene, og all den ekstra oppmerksomheten de har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis Australia vinner? Får de lov til å være med til neste år også? De må ko nesten det hvis de vinner..

Anonymous poster hash: 8e163...8c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun hørt Norge og Sveriges bidrag så gleder meg til helaften alene og taco/iskald boksecola som selskap :) Heia hvem som helst!



Anonymous poster hash: 77956...a42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Sverige dessverre. Har ikke noe i mot sangen, annet enn at den er nesten kopiert. Derfor er det urettferdig hvis de vinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis Australia vinner? Får de lov til å være med til neste år også? De må ko nesten det hvis de vinner..

Anonymous poster hash: 8e163...8c3

Det lurer jeg også på. Hvem arrangerer til neste år da? De som kom på andre plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis Australia vinner? Får de lov til å være med til neste år også? De må ko nesten det hvis de vinner..

Anonymous poster hash: 8e163...8c3

Sitat fra NRK - Skulle Guy Sebastian og låta «Tonight Again» klatre helt til topps i kveldens finale, noe som ikke er helt usannsynlig skal man tro bookmakerne, vil ikke hele Europa måtte dra til Australia neste år. Det er nemlig bestemt at konkurransen forblir i Europa uansett.

– Det er ennå ikke bestemt hvilket europeisk land vi skal holde Eurovision i dersom vi eventuelt vinner, men vi kommer gjerne til Norge, smiler Clark.

Australia: – Hvis vi vinner skal vi freshe opp hele Eurovision

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper Australia, Sverige eller Israel stikker av med seieren. Har hørt rykter om at hvis Australia vinner, skal finalen holdes i München.



Anonymous poster hash: 517c1...316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt hele sangen til de fleste som er med, men av de jeg har hørt, så er Australia min favoritt :)

Jeg kommer dessverre til å gå glipp av begynnelsen av sendinga idag. Håper at jeg rekker å komme hjem til Australia skal på scenen ihvertall.

Skal følge spent med i tråden på vei hjem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper Sverige. Liker også den norske.

Og Australia! Hørte den akkurat nå.

Endret av Eplekaka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det kanskje sånn at Australia arrangerer, men de arrangerer det i et europeisk land da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å være på ESC-fest, men i dag er jeg helt alene, så dere får være fest med meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...