Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Kaytlin, sur? :klo:

Hun har vært sur og furten siden hun fant ut at det skulle være to ungarskvinner og er det i første episode også etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vært sur og furten siden hun fant ut at det skulle være to ungarskvinner og er det i første episode også etter min mening.

Jaja, hver sin mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett første episode! Jeg håper så inderlig de velger Kaitlyn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett første episode! Jeg håper så inderlig de velger Kaitlyn!

Jeg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også de velger Kaitlyn :D Syns hun er så morsom, elsker latteren hennes :fnise::danse:

Gleder meg vilt til neste episode, er så spent!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting.

Har ikke sett første episode, men blir ikke ungkarskvinnen valgt med en gang? En av jentene har lagt ut en post på instagram med "lykke til, dette er din reise osv osv" så det virker jo som at en blir valgt på 1. Episode.

Edit: Jeg sjekket på imdb og ser at episode 2 kom i går (tirsdag). Da gir alt mening

Endret av Pottah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett episode 2??
Ser ut som det blir en dramatisk sesong! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick er tilbake faktisk! Vet ikke helt hva jeg synes om det, men underholdning blir det i hvert fall!:) Synes det virket som at de kjente hverandre fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick er tilbake faktisk! Vet ikke helt hva jeg synes om det, men underholdning blir det i hvert fall! :) Synes det virket som at de kjente hverandre fra før?

Jaa, likte ikke Nick så godt så syns det var litt dumt. Men blir jo litt urettferdig mot de andre guttene da??

Virka som de kjente hverandre fra før ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer episode 2?



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer episode 2?

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Ligger på kickass.com. Nedlastning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffet over at det ikke ble Britt, men Kaitlyn hadde vært mitt andrevalg da, så det er greit nok.


Ser ut som om det blir en dramatisk sesong da! Eller, jeg blir jo alltid skuffa når jeg tenker slik... :fnise: Men i dette tilfellet sa hun jo at det hadde skjedd selv da, så da blir det i alle fall litt drama.

Jeg liker ikke Nick noe særlig heller, skikkelig dust at han skal være med. Har det liksom blitt en ny greie, deltakere fra tidligere sesonger som tar det som en selvfølge at de får være med og liksom er superinteressert i den nye jenta? Skjedde vel i Andis sesong også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, likte ikke Nick så godt så syns det var litt dumt. Men blir jo litt urettferdig mot de andre guttene da??

Virka som de kjente hverandre fra før ja..

Ja det blir veldig urettferdig. Men har hun en bra connection med noen så burde hun jo fortsatt ha det uavhengig om Nick kommer inn eller ikke. Lurer veeldig på hvem hun har sex med. Ganske tøft gjort å si det til de andre synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at det ikke ble Britt, men Kaitlyn hadde vært mitt andrevalg da, så det er greit nok.

Ser ut som om det blir en dramatisk sesong da! Eller, jeg blir jo alltid skuffa når jeg tenker slik... :fnise: Men i dette tilfellet sa hun jo at det hadde skjedd selv da, så da blir det i alle fall litt drama.

Jeg liker ikke Nick noe særlig heller, skikkelig dust at han skal være med. Har det liksom blitt en ny greie, deltakere fra tidligere sesonger som tar det som en selvfølge at de får være med og liksom er superinteressert i den nye jenta? Skjedde vel i Andis sesong også.

Er også skuffet over at det ikke ble Britt.. Men har visst om det en stund da jeg ufrivillig kom over en spoiler.

Blir mer drama når det kommer inn en gammel deltaker så er nok derfor de har begynt med det... Men enig med deg, det er litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurrrrrrrra :bolledeig: Jeg er superlykkelig over at det ble Kaitlyn! Jeg har en megacrush på henne og er smålig sjalu på alle mannfolka som får kjempe om hennes gunt :fnise:

Det ser ut som det blir en utrolig dramatisk sesong. De får det jo alltid til å se slik ut, men denne gangen vet vi i alle fall at det blir drama på grunn av sex, det er ikke bare antydninger slik det har vært tidligere. Jeg må si hun får mange bonuspoeng av meg for at hun faktisk sier det rett ut til alle sammen, i motsetning til tidligere deltakere som har glattet over og latt folk spekulere, men aldri innrømmet noe. Jeg lurer veldig på hvem hun har sex med da...

Jeg liker ikke Nick noe særlig heller, skikkelig dust at han skal være med. Har det liksom blitt en ny greie, deltakere fra tidligere sesonger som tar det som en selvfølge at de får være med og liksom er superinteressert i den nye jenta? Skjedde vel i Andis sesong også.

Ja, men han måtte snu i døren, for Andi var ikke interessert :fnise: At Nick kommer inn er bare rart, for jeg synes ikke han passer med Kaitlyn i det hele tatt, men det var jo masse klipp av at de kysser, så de liker hverandre tydeligvis...

Jeg tipper vi får oppdatering om Britt og Brady etterhvert, og den er jeg spent på, for de så ut som de virkelig klikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært med og fyren der hadde hatt sex med noen der, så hadde jeg reist. :P



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode ute! :danse: Lurer på hvem av disse mennene som blir den neste ungkaren jeg, haha tenker på det allerede :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ben Z er kjekkest!



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...