Gå til innhold

The Bachelor - Chris Soules


MissStiles

Anbefalte innlegg

egentlig syns jeg Britt og Chris egentlig fortjener hverandre sånn de begge oppfører seg..

Hehe ja...

Jeg trodde at Carly kom til å være en av to damer som sto igjen til slutt. Heier på Whitney!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier også på Whitney, hun virker som hun passer sammen med Chris. Synes egentlig han har blitt litt mer sjarmerende igjen....

Anonymous poster hash: e033f...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Britt får ufortjent mye pes jeg.. Hva med Carly liksom? Hun virket så søt i starten, men huffamei for ei falsk.... dame! BLÆH. Sånn som hun driver og snakker ned på de andre der inne er bare så ekkelt! Jeg ble virkelig lykkelig da hun gikk ut. Mulig jeg forelsket meg blindt i Britt, men HVA er så ille med at hun fikk sjokk av hvor liten byen var? Mange ville jo fått det! HVA er så ille med at hun vet hvor vakker hun selv er, hun ER jo det! Og ja, hun fikk det "utbruddet" sitt, men de er jo under mye press. Carly tegnet jo ansiktet til Britt på hånda si og fortsatte å mobbe henne. Og Britt hun sa høyt hva hun burde tenkt inni seg. Men jeg syns fortsatt ikke det var så forferdelig at hun ble sjalu? Ikke attraktivt, men menneskelig.

At Chris sendte henne hjem fordi han ikke så henne som konen sin er jo helt fair, men rart at de først hadde en så spesiell forbindelse at det fikk han til å behandle de andre jentene ganske dårlig (noe som på ingen måte er Britt sin skyld slik de andre jentene mente) også plutselig var den borte(?). Helt på slutten så syns jeg Britt overdrev i å spille offerrollen sin da hun sippet om hvordan hun stolte på Carly og det var så vondt at hun svek henne. Men igjen så var hun jo sikkert knust. carly gjorde jo det samme.. Stakkars meg, ingen liker meg. jaja typisk det.. :P For en gjeng :P



Anonymous poster hash: ccdab...19d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter gårsdagens episode håper jeg fortsatt at han velger Whitney til slutt. Selvom jeg tror at han heller vil ha Becca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er helt ville etter pene damer som er jomfru, han formelig siklet over seg i går. 

 

Syns denne serien handlet mye om å ta ut en dame like før rosesermonien skal begynne og sende henne hjem, mye mer enn de tidligere bachelorene har gjort, og så kom det en vri på det i går da, han valgte likevel Becca videre. Syns ikke Becca ser så interessert ut jeg men hun er kanskje reservert og Whitney er altfor på hele tiden, så jeg lurer på hva som passer Chris best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har konsekvent holdt meg unna denne tråden for å unngå spoilere. Det er synd å se at den ikke har vært særlig aktiv. 

 

Hva synes dere om "The Women Tell All"? Her fikk man virkelig se kvinnenes verste sider. Ikke-eksisterende selvinnsikt på både Britt (spesielt) og Ashley I. 

 

Britt skyldte på Carly for at hun ble sendt ut og sa til Chris at hun forstod at han trodde på Carly etter hva hun sa og at hun DERFOR sendte henne ut. Dette var spesielt å se på. Godt at Chris var der og avkreftet dette. Jeg er helt enig med Carly og Kaitlyn vedrørende Britt, selv om Carly hadde en noe umoden måte å formidle dette i de andre episodene. Jeg synes ikke reaksjonene når det gjelder Britt er ufortjent. Hun er en usedvanlig vakker jente, men det er det. 

 

Ashley I var på hugget når det gjaldt Kelsey, og det var så deilig da Chris Harrison spurte henne litt kritisk om hun noen gang sa noe ille til henne. Det er lett å komme med pekefingeren, men det stoppet litt da den ble vendt mot henne. Hun var da mye verre enn det Kelsey var. Jeg er overrasket over at vi ikke fikk se mer av Ashleys stunt i løpet av sesongen på denne episoden. Hun er jo den som har vært mest oppsiktsvekkende og dramarelatert. Jeg bruker aldri dette ordet, men hun er en oppmerksomhetssyk bitch. Virkelig. 

 

Ashley S MÅ være en skuespiller eller ta dette programmet her veldig useriøst. 

 

 

 



Anonymous poster hash: 3b448...012
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg syns Britt får ufortjent mye pes jeg.. Hva med Carly liksom? Hun virket så søt i starten, men huffamei for ei falsk.... dame!  BLÆH.  Sånn som hun driver og snakker ned på de andre der inne er bare så ekkelt!  Jeg ble virkelig lykkelig da hun gikk ut.  Mulig jeg forelsket meg blindt i Britt, men HVA er så ille med at hun fikk sjokk av hvor liten byen var? Mange ville jo fått det!  HVA er så ille med at hun vet hvor vakker hun selv er, hun ER jo det! Og ja, hun fikk det "utbruddet" sitt, men de er jo under mye press. Carly tegnet jo ansiktet til Britt på hånda si og fortsatte å mobbe henne. Og Britt hun sa høyt hva hun burde tenkt inni seg. Men jeg syns fortsatt ikke det var så forferdelig at hun ble sjalu? Ikke attraktivt, men menneskelig.  

 

At Chris sendte henne hjem fordi han ikke så henne som konen sin er jo helt fair, men rart at de først hadde en så spesiell forbindelse at det fikk han til å behandle de andre jentene ganske dårlig (noe som på ingen måte er Britt sin skyld slik de andre jentene mente) også plutselig var den borte(?). Helt på slutten så syns jeg Britt overdrev i å spille offerrollen sin da hun sippet om hvordan hun stolte på Carly og det var så vondt at hun svek henne. Men igjen så var hun jo sikkert knust. carly gjorde jo det samme.. Stakkars meg, ingen liker meg. jaja typisk det.. :P For en gjeng :P

 

Anonymous poster hash: ccdab...19d

 

Jeg tror det nok var noen av utbruddene hun hadde samt at flere (3 stk) hadde sagt til han at de reagerte på Britt. Hun stilte han skikkelig til veggs minst to ganger. Det var veldig ubehagelig å se på etter min mening, særlig det siste. Jeg tror det hadde vært en dealbreaker for mange. Hun var veldig respektløs overfor både Carly og Kaitlyn, og også Chris. Jeg har ikke lest bloggen hans for å unngå spoilere, men mulig han har skrevet noe der. 

 

Jeg tror Britt manipulerer ved å gråte. Det trenger ikke nødvendigvis være noe hun selv er klar over, men det er ganske tydelig, særlig på episoden i kveld. Hun setter seg selv i en offerrolle og prøver å vinne over samvittigheten til andre. Ettersom hun er en så vakker person tror jeg dette fungerer utmerket for henne. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg ser "Women tell all"-episoden nå. Å. du slette tid...

 

Jeg spoler mye i opptaket, tror vel aldri det har gått fortere å se en Ungkaren-episode. Her er det pinlige stunder på rekke og rad. Hele Ashley S-sekvensen spolte jeg over, den ble bare i meste laget. 

 

Så slemme mange av damene er! Ond latter, himling med øynene, det er som en ungdomsskole hele greia. Vondt å se på, så en del av det har jeg også spolt over. Jeg forstår at de er opprørte, men det må da gå an for voksne kvinner å føre seg med litt verdighet.

 

Stort sett så synes jeg Ungkaren/Ungkarskvinnen er god underholdning, men denne her ble litt trist, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser "Women tell all"-episoden nå. Å. du slette tid...

 

Jeg spoler mye i opptaket, tror vel aldri det har gått fortere å se en Ungkaren-episode. Her er det pinlige stunder på rekke og rad. Hele Ashley S-sekvensen spolte jeg over, den ble bare i meste laget. 

 

Så slemme mange av damene er! Ond latter, himling med øynene, det er som en ungdomsskole hele greia. Vondt å se på, så en del av det har jeg også spolt over. Jeg forstår at de er opprørte, men det må da gå an for voksne kvinner å føre seg med litt verdighet.

 

Stort sett så synes jeg Ungkaren/Ungkarskvinnen er god underholdning, men denne her ble litt trist, egentlig.

Jeg er helt enig med deg. Jeg merket jeg ble mektig provosert av de blikkene og kommentarene til eksempelvis Ashley I. Særlig når hun ikke la seg helt flat da Kelsey tok opp at hun (Ashley I) var av den oppfatning av at hun hadde funnet på hele historien. At hun fortsatt holdt på sitt og ikke erkjente at det hun hadde sagt var galt synes jeg var ganske forferdelig å se på, særlig når Kelsey hadde så vondt av det. Jeg er helt enig med henne at dette var veldig drøyt. 

 

Man kan ha sin mening om Kelsey, men hun var jo ikke direkte fæl mot de andre jentene. Jeg synes hun fikk mye ufortjent pes. 

 

Nå skal det sies at jeg er enig med flere av jentenes oppfatning av Britt, men jeg synes absolutt ikke måten de angrep henne på var riktig. Det er som du sier, nesten som en ungdomsskole. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

 

Jeg er helt enig med deg. Jeg merket jeg ble mektig provosert av de blikkene og kommentarene til eksempelvis Ashley I. Særlig når hun ikke la seg helt flat da Kelsey tok opp at hun (Ashley I) var av den oppfatning av at hun hadde funnet på hele historien. At hun fortsatt holdt på sitt og ikke erkjente at det hun hadde sagt var galt synes jeg var ganske forferdelig å se på, særlig når Kelsey hadde så vondt av det. Jeg er helt enig med henne at dette var veldig drøyt. 

 

Man kan ha sin mening om Kelsey, men hun var jo ikke direkte fæl mot de andre jentene. Jeg synes hun fikk mye ufortjent pes. 

 

Nå skal det sies at jeg er enig med flere av jentenes oppfatning av Britt, men jeg synes absolutt ikke måten de angrep henne på var riktig. Det er som du sier, nesten som en ungdomsskole. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

 

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det nok var noen av utbruddene hun hadde samt at flere (3 stk) hadde sagt til han at de reagerte på Britt. Hun stilte han skikkelig til veggs minst to ganger. Det var veldig ubehagelig å se på etter min mening, særlig det siste. Jeg tror det hadde vært en dealbreaker for mange. Hun var veldig respektløs overfor både Carly og Kaitlyn, og også Chris. Jeg har ikke lest bloggen hans for å unngå spoilere, men mulig han har skrevet noe der.

Jeg tror Britt manipulerer ved å gråte. Det trenger ikke nødvendigvis være noe hun selv er klar over, men det er ganske tydelig, særlig på episoden i kveld. Hun setter seg selv i en offerrolle og prøver å vinne over samvittigheten til andre. Ettersom hun er en så vakker person tror jeg dette fungerer utmerket for henne.

Anonymous poster hash: 3b448...012

Man må vel ha lov til å stille spørsmål ved måten han oppfører seg på? Det som gjorde det ubehagelig var jo at han ikke klarte å svare for seg. Synes Chris virker litt mindre intelligent noen ganger faktisk. Er glad på Britt sine vegne for at han ikke valgte henne! Jeg digger Britt og synes hun har en helt fantastisk utstråling.

Anonymous poster hash: 2ef16...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Man må vel ha lov til å stille spørsmål ved måten han oppfører seg på? Det som gjorde det ubehagelig var jo at han ikke klarte å svare for seg. Synes Chris virker litt mindre intelligent noen ganger faktisk. Er glad på Britt sine vegne for at han ikke valgte henne! Jeg digger Britt og synes hun har en helt fantastisk utstråling.

Anonymous poster hash: 2ef16...c92

Chris er på ingen måte min favoritt-Ungkar. Men akkurat i den situasjonen så forstår jeg at han ikke sa så mye. Det satt tross alt andre damer der, og det var kanskje ikke riktig for ham å diskutere hans og Britt sitt forhold foran dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel ha lov til å stille spørsmål ved måten han oppfører seg på? Det som gjorde det ubehagelig var jo at han ikke klarte å svare for seg. Synes Chris virker litt mindre intelligent noen ganger faktisk. Er glad på Britt sine vegne for at han ikke valgte henne! Jeg digger Britt og synes hun har en helt fantastisk utstråling.

Anonymous poster hash: 2ef16...c92

Mener du hendelsen der både Carly og Kaitlyn var tilstede? Jeg er overrasket dersom du mener at dette var riktig fra hennes side. Dette var jo direkte respektløst overfor de andre jentene og ikke greit overfor Chris heller. Hun stilte han helt til veggs for noe som er en naturlig del av programmet. Å gå sånn av skaftet og true med å forlate programmet fordi hun ikke fikk en rose på en gruppedate, når hun fikk en på den forrige gruppedaten, er da ikke greit. Det er ikke rart Chris ble satt ut og målløs. Jeg kan tenke meg at han ikke sa noe på grunn av respekt overfor de andre jentene. Han datet jo de også på dette tidspunktet. 

 

Det er helt greit å stille spørsmål, men hun burde valgt en annen setting (uten disse jentene) og valgt en annen måte å gå frem på. Hun angrep jo han. 

 

Han forklarer hendelsen på bloggen sin: 

 

"Britt's reaction to me giving Kaitlyn the rose confused and hurt me, considering the fact she not only received a rose on the last group date, I gave her the rose on a stage with Big & Rich during their concert; something that all of the other girls would have loved to experience. The police sirens going off in the background during that conversation felt like som sort of omen.

 

The whole thing was weird. I couldn't even understand what was happening, and I felt really bad for the other girls, especially Carly who hadn't received a rose either. Her behavior then seemed so contrary to everything I'd seen of her until that point. It was like she'd done a complete 180. Was she putting on a show this whole time? I couldn't believe she was trying to have that conversation with me in front of two girls I was also in relationships with and acting as if she was the only one there. I certainly did nok think it was respectful for us to continue that conversation in front of Kaitlyn and Carly, so I had to walk away. I left feeling shocked and confused. It was a side to Britt I'd never seen, and in complete contrast to the girl I spoke to on the bridge earlier in the day."

 

http://www.people.com/article/bachelor-chris-soules-blog-episode-7# )

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 3b448...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slutt med Whitney og Chris 2 måneder etter finalen og 7 mnd etter forlovelsen. Skjønner ikke helt hvorfor, men det får vi vel heller ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er slutt med Whitney og Chris 2 måneder etter finalen og 7 mnd etter forlovelsen. Skjønner ikke helt hvorfor, men det får vi vel heller ikke vite.

Mulig de ikke var så kompatible utenfor programmet. Det blir jo noe helt annet når de kommer tilbake til livet sitt. 

 

Ut ifra hva vi så på programmet synes jeg Becca virket som et bedre valg for han. Nå har jeg faktisk ikke sett finalen, så jeg skal få med meg den litt senere. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at de ikke orker å bo langt uti bushen hvis de hadde gode jobber i de byene de kom fra. 

 

Syns Whitney var veldig veldig og unormalt høyt oppe under forlovelsessermonien og da faller man vel med et plask.

Becca gjorde rett i å "ikke være klar" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt med Whitney og Chris 2 måneder etter finalen og 7 mnd etter forlovelsen. Skjønner ikke helt hvorfor, men det får vi vel heller ikke vite.

 

Mest sannsynlig fordi hele dette idiotiske konseptet er basert på tullete illusjoner.De møtes i en fantasiverden,omgitt av blomsteroppsetninger,fine kjoler,utflukter og glamorøse reiser,men noe mer enn det er det som regel ikke.Det er i den "harde" virkeligheten man ser om man kan ha et forhold eller ei.

 

 

Synes forøvrige mange av disse amerikanske jentene som deltar virker halvveis hjerneskadde.Rett og slett mindre intelligente.Hvorfor snakker de alltid med sånn lys smurfestemme?Høres helt latterlig ut.Og det eneste som betyr noe er tydeligvis å få selvbekreftelse gjennom å vinne mannen og bli gift før man fyller 24..Blir de sendt hjem går de fleste rett i kjelleren.Idiotisk og kvinnefientlig programkonsept.

Anonymous poster hash: 87ad4...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad han valgte Whitney men overrasker meg ikke at de ikke er sammen lengre. Jaja..

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...