Gå til innhold

The Bachelor - Chris Soules


MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg følger med på Ungkaren på FEM hver mandag. Andre som følger med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Ser ungkaren på fem nå, hun med kort mørkt hår som forteller om sin døde kjæreste er jo forferdeli?? "Jeg elsker historien min. Dette handler om ungkaren men også om meg. Historien min er fantastisk. Historien min var det som skulle til for at ungkaren kysset meg". Altså....

Anonymous poster hash: 70635...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er innom avogtil, men har nok ikke stålkontroll.

Tror mange av damene som har meldt seg på denne gangen oppfatter Chris som veeeldig forståelsesfull og er full i gamle problemer.

men jeg er ikke helt med på at Chris er så fantastisk da... ikke etter det jeg har sett til nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ungkaren på fem nå, hun med kort mørkt hår som forteller om sin døde kjæreste er jo forferdeli?? "Jeg elsker historien min. Dette handler om ungkaren men også om meg. Historien min er fantastisk. Historien min var det som skulle til for at ungkaren kysset meg". Altså....Anonymous poster hash: 70635...be0

Ja, altså... Hun fremstår som en gal stalker :O er hun fremdeles med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg ikke har fulgt med på The Bachelor. Jeg fant ingen bra plasser å se den på nett og jeg har glemt å følge med på FEM. Synes dessuten Chris virker litt kjedelig, så venter heller til The Bachelorette starter. Da skal jeg følge med som en hauk. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Ja, altså... Hun fremstår som en gal stalker :O er hun fremdeles med?

Ja, siste episode endte med at hun lå på golvet med panikkanfall, og roseseremonien kommer vel neste gang. Spesiell dame, ja.

Jeg synes ikke Chris svarer helt til forventningene fra forrige sesong, må jeg si. Han virker litt kjedelig og tafatt og blekner i forhold til de mange gærne damene som er med.

Så virker det ikke særlig vanskelig å komme tilbake etter å ha blitt sendt hjem. Men heldigvis vokste han på seg litt ryggrad og sa nei til hun som dukket opp.

Denne sesongen er en pute-TV-sesong, synes jeg. Jeg har vel aldri sett en Bachelor-sesong hvor jeg har vært så flau før. Toppen kom med den alternative daten han hadde sist. Det var pinlig, det. :rodme:

Men følge med, det skal jeg. Topp underholdning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med det du skriver LitenMåltrost!

Synes Chris virker litt dum rett og slett. :fnise:

Og mange spesielle damer med ja.

Må le av hun Ashley I (?) som alltid begynner å gråte når hun ikke har 100% oppmerksomhet fra Chris, og da hele kvelden hennes gikk i dass fordi hun hadde tenkt å kle seg som Kim Kardashian men så ble det pool party isteden for coctail party. :grine:

:hoho:

Gleder meg til kveldens episode. Håper han sender hjem hun med panikkanfallet. 'Min historie er best' liksom..! :klaske: Noe er ikke helt bra der heller.

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Og mange spesielle damer med ja.

Må le av hun Ashley I (?) som alltid begynner å gråte når hun ikke har 100% oppmerksomhet fra Chris, og da hele kvelden hennes gikk i dass fordi hun hadde tenkt å kle seg som Kim Kardashian men så ble det pool party isteden for coctail party. :grine:

:hoho:

:skratte:

Kostelig!

Og så hun de alltid sladder sentrumspartiet til. Hvor liten er den bikinitrusa..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Kostelig!

Og så hun de alltid sladder sentrumspartiet til. Hvor liten er den bikinitrusa..?

Ja, den kan ikke være stor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg ville ikke vært sammen med den fyren altså.

Synes det var fryktelig dårlig gjort å stikke av med Britt og gå på den konserten i over en time mens de andre bare måtte sitte der og vente! :overrasket:

Skjønner godt at de andre ble sure! For en dritt!

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg ville ikke vært sammen med den fyren altså.

Synes det var fryktelig dårlig gjort å stikke av med Britt og gå på den konserten i over en time mens de andre bare måtte sitte der og vente! :overrasket:

Skjønner godt at de andre ble sure! For en dritt!

Helt enig!

Jeg likte Chris under The Bachelorette men ikke nå lengre.

Men bra at han valgte å ikke ta med seg Kelsey videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herregud for en episode i går. Syns Chris kunne tatt med alle jentene på konsert og heller valgt ut den som skulle få rose der.

Enda godt han sendte hjem begge to han hadde med på 2-1 date syns de var like crazy begge to

Kan ikke skjønne at Chris er noe å løpe etter...jeg liker han mindre for hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av Britt!! Hvorfor kan hun ikke bare være ærlig og si hva hun synes om Arlington? Selvom jeg ikke liker Chris noe særlig lengre, så fortjener han bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvilken dag og klokkeslett "The Bachelor" går i reprise? Vet ikke om jeg har mulighet til å se kveldens episode nemlig.



Anonymous poster hash: 93290...6bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvilken dag og klokkeslett "The Bachelor" går i reprise? Vet ikke om jeg har mulighet til å se kveldens episode nemlig.

Anonymous poster hash: 93290...6bd

17:00 på lørdag 30 mai, går dagens i reprise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig syns jeg Britt og Chris egentlig fortjener hverandre sånn de begge oppfører seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...