Gå til innhold

Hvilke TV-serier fulgte dere med på da dere var i Tennårene?


Kjetil E

Anbefalte innlegg

Haha, glad det ikke bare er meg da :P Men jeg hata den spin-off serien som kom et par år senere da.

Haha! Ja den spin-off serien husker jeg såvidt, men fulgte ikke med på den :laugh: Ble ikke det samme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The X-Files, Pacific Blue og Passions begynte jeg å se på da jeg var 10-12 år. The X-Files var favoritten! ellers så jeg på Ungkaren, The OC, Judging Amy, Lizzie McGuire, Friends, Ally McBeal, 8 Simple Rules, Kongen av Queens...

og så har jeg sett på Hotel Cæsar siden det startet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The X-Files, Pacific Blue og Passions begynte jeg å se på da jeg var 10-12 år. The X-Files var favoritten! ellers så jeg på Ungkaren, The OC, Judging Amy, Lizzie McGuire, Friends, Ally McBeal, 8 Simple Rules, Kongen av Queens...

og så har jeg sett på Hotel Cæsar siden det startet :fnise:

Hihi. Jeg turte ikke se x files. Så en episode og syntes det var ekkelt og skummelt :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost, Gilmore Girls, Prison Break, Frustrerte Fruer, Med hjartet på rette staden, Kar for sin kilt, The O.C <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home and Away.

:danse:



Anonymous poster hash: fd4f8...81d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-X-files

-Beverly Hills 90210

-Angela

-Home & Away

-Hearthbreak High

-Rex

-MacGyver

-Baywatch

-Pacific Blue

-Silke

-Full House

-Seinfield

-Karusel

-Rederiet

-Syv Søstre

-Venner & Fiender

-Hotell Cæsar

-Diverse realityserier som Big Brother,Villa Medusa,Åtte & 1/2 (Norges første realityserie)

-Ricki Lake show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-X-files

-Beverly Hills 90210

-Angela

-Home & Away

-Hearthbreak High

-Rex

-MacGyver

-Baywatch

-Pacific Blue

-Silke

-Full House

-Seinfield

-Karusel

-Rederiet

-Syv Søstre

-Venner & Fiender

-Hotell Cæsar

-Diverse realityserier som Big Brother,Villa Medusa,Åtte & 1/2 (Norges første realityserie)

-Ricki Lake show

Her kom mange serier jeg kommer på jeg så som jeg hadde glemt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i tenårene gikk det i Friends og Ally McBeal, så var det Sex in the city, Pacific blue.. Ja også The OC..CALIFOOOORNIAAAA! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Jeg fikk ikke se på noe særlig annet enn de seriene som gikk på Midt i Smørøyet (Asylet, Det Levende Lik, Håkon Håkonsen), men jeg fulgte med på Dawson's Creek da jeg dro på folkehøgskole. :)

Hotel Cæsar var uaktuelt å se på da jeg bodde hjemme, mamma syntes det var voksenserie. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bare tv2 og nrk1. Så Friends, chicago hope, x-files og home&away. Det jeg husker i farten. Var sjalu på de som kunne se frech prince in bel air, men har sett serien nå og er glad for at jeg gikk glipp av det, er glad jeg ikke fikk ødelagt mitt syns på will smith. Elendig serie!!

Anonymous poster hash: d9f1b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er man jo tenåring i noen år da, så det ville blitt en lang liste å nevne alle seriene jeg fulgte med på. Men min aller største favoritt var Buffy og Angel seriene. The Tribe var også en av mine største favoritter, tror jeg var rundt 11 år når jeg så første episoden. Jeg og bestekompisen min var nærmest besatt av alt som hadde med The Tribe og New Zealand i mange år, brukte å sminke oss som dem, også lagde vi våre egne filmer som vi filmet selv, basert på serien. Haha.

The OC, One tree Hill, gilmore Girls, Friends, Charmed og Lost var andre store favoritter.

Og Home and Away selvsagt. Åh som jeg elsket den serien. Hadde en YouTubekanal i noen år når jeg gikk på ungdomskolen og vgs, hvor jeg la ut musikkvideoer som jeg hadde redigert av Home and Away. Hadde opp mot 10 000 subscribers mot slutten og ble rimelig populær før profilen min plutselig ble slettet og utvist. Mistet da nesten 100 videoer med sikkert flere tusenvis av timer med hardt arbeid. Ble så knust at jeg aldri har redigert noe siden, til tross for at det er den største hobbyen og lidenskapen jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela (My so called life)

Beverly Hills 90218

Baywatch

En vakker dag

X- files

Friends

Ally McBeal

Home and away

Poirot

Silke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy

Higher Ground(Ble desverre kansellert)

Freaks and Geeks! (Ble også kansellert alt for tidlig)

Dawson Creek

Friends

X-files

Glamour...(I en liten periode)

Home and away

Ally Mcbeal

Akutten

The pretender

Chicago Hope

NYPD blue

Party of five

Senere Veronica Mars, Boston Public, Smallville(de første sesongene), Supernatural(også de første sesongene), One tree hill og så klart Sex and the City.

Endret av Eirasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke se på noe særlig annet enn de seriene som gikk på Midt i Smørøyet (Asylet, Det Levende Lik, Håkon Håkonsen), men jeg fulgte med på Dawson's Creek da jeg dro på folkehøgskole. :)

Hotel Cæsar var uaktuelt å se på da jeg bodde hjemme, mamma syntes det var voksenserie. :P

Når gikk midt i smørøyet igjen? Mener jeg var barn da og ikke tenåring når jeg så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for det meste på The A-team som ble sendt i reprise på TV3 på slutten av 80-tallet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Passions ❤️

Home And Away

Hotel Cæsar

Macgyver

Pacific Blue ❤️

Smallville

Kunne ikkje fordra 7th Heaven. Herregud så kjedeleg!

+Hjartet på rette staden og Malcolm i midten :)

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My so called life :hjerte::hjerte:

Twin peaks

Dynastiet

Falcon crest

Nord og Sør

Mot alle vindar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folkens hvem fulgte dere med på?

Her er de jeg husker i farta:

V

Krigets vinder

Krig og erindring

Dynastiet

Maktkamp på Falcon Crest

I ville vesten

Jepp, husker de. + en kanadisk ungdomsserie som jeg desperat har lett etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har nevnt The Tribe, så vil jeg tipse om at sesong 1-3 ligger på youtube :)

Veldig gøy å se det igjen etter så mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...