Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan juryen fremdeles sende inn en deltager? Jeg krysser fingrene for at de da sender inn Sara og bytter henne med Linn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan juryen fremdeles sende inn en deltager? Jeg krysser fingrene for at de da sender inn Sara og bytter henne med Linn.

Åh, men da blir det TRE kjærestepar der inne. Det er så kjedelig.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine visste jo at Kevin ikke ville gjøre det, så hvorfor stresset hun sånn da med å slippe kula først, med en gang Triana vendte glasset? Dette gir jo ikke mening.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Man kan jo aldri være helt sikker. I tillegg så kunne Linn eller Sara sluppet før henne og dermed fått velge før henne

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det var en gutt og en jente som knuste hjertet, så spilte det vel egentlig ingen rolle hvem som fikk velge først.

Nei, men det er tilfeldig. Kunne like gjerne vært to/tre av samme kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det husker jeg! Det var morsomt. :) Jeg er helt enig med deg at det bør bli mer av sånn på den norske versjonen også.

Starter ny sesong av PH Danmark neste uke da? Har eksamen om en uke, så det passer jo da ypperlig.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Ja det var gøy. Husker hun ene hadde en tatovering på skuldra og de måtte sminke på tatoveringen på hun andre. På festen ble hun så svett og var livredd for at tatoveringen skulle begynne å renne av :fnise:

Det skal begynne etter denne sesongen. Da blir det ordentlig Paradise Hotel :)

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, men da blir det TRE kjærestepar der inne. Det er så kjedelig.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Enig. Da er det veldig liten sjanse for at noen slipper kula.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Da er det veldig liten sjanse for at noen slipper kula.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Tviler sterkt på at parene blir sånn som de er idag, skjer alltid noe som bytter om på parene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at parene blir sånn som de er idag, skjer alltid noe som bytter om på parene:P

Uansett må et par ryke snart, så da blir det sikkert omrokkering i parene. Håper Harald, CF og Martine kommer seg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Pierre bytter ut Martine om de får muligheten? Det var jo det han sa.



Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Pierre bytter ut Martine om de får muligheten? Det var jo det han sa.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca

Nei ;)

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa det etter de hadde knust hjertet ja, ikke før.

Anonymous poster hash: 051d9...8a4

Før hele seremonien begynte sa Triana følgende; nå er det sånn at gjestenE på hotellet kan bytte ut sin nåværende partner med en fra juryen. Dvs, alle kan bytte ut partneren sin. Om å gjøre å være først til å kaste hjertet innad i parene. Og, som vi så, hvis f.eks Sara også hadde kastet hjertet sitt (og vært før CF), så hadde hun fått velge ny partner før Martine. Tror nok dere bare trenger å legge godvilja til, og ikke hyle produksjonen med én gang hele tiden ;)

Men hvorfor stoppet de timeglasset når de to kasta hjertene, og ikke lot resten av gjengen få sjansen til å kaste sine hjerter da? Enten skulle alle få sjansen til timeglasset hadde rent ut, eller så bør bare den første få sjansen. Ikke bare stoppe det etter to stk...

Anonymous poster hash: a3286...056

Hvordan vet du at de stoppet timeglasset? Kan jo hende de lot det renne ut, men Linn og Harald hadde jo ingen å bytte til uansett.

Anonymous poster hash: 1149f...72f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Pierre bytter ut Martine om de får muligheten? Det var jo det han sa.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca

Hvis ikke de vil spre risikoen da. Hvis de er i hvert sitt par og begge er i finalen, så slipper den av de som er i vinnerpart kula og deler med den andre. :vetikke:

Anonymous poster hash: b95b2...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er møkkalei Pierre og Martine! Har ikke noe imot dem personlig, men er drittlei av å se dem på tv skjermen min. Føler at Pierre har seilt igjennom veldig mange uker pga han er blitt så godt likt og at Martine også seilte igjennom mange uker med Isabell hvor de ''regjerte'' som isdronningene. Kjedelig tv, og blir enda kjedeligere hvis de vinner sammen :roll:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trianna SA at én deltaker skulle komme inn igjen, og at de fikk velge. Flinke produksjon som ikke skjulte det så veldig bra at de ville ha inn Pierre også!

Anonymous poster hash: 76cc6...428

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg kjæresteparene kommer til å slippe kula hvis de vinner sammen. De må uansett dele pengene med noen. Ikke vel? Hvem skal CF dele pengene med da hvis han og Elin vinner? Sara? Eller hvem skal Martine dele pengene med? Kevin?

Hadde vært kult hvis CF og Martine vant sammen. De kommer begge til å slippe kula. Spørsmålet er hvem som gjør det først ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er møkkalei Pierre og Martine! Har ikke noe imot dem personlig, men er drittlei av å se dem på tv skjermen min. Føler at Pierre har seilt igjennom veldig mange uker pga han er blitt så godt likt og at Martine også seilte igjennom mange uker med Isabell hvor de ''regjerte'' som isdronningene. Kjedelig tv, og blir enda kjedeligere hvis de vinner sammen :roll:

Bare max 3 dager igjen nå!

Anonymous poster hash: b95b2...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke se for meg kjæresteparene kommer til å slippe kula hvis de vinner sammen. De må uansett dele pengene med noen. Ikke vel? Hvem skal CF dele pengene med da hvis han og Elin vinner? Sara? Eller hvem skal Martine dele pengene med? Kevin?

Hadde vært kult hvis CF og Martine vant sammen. De kommer begge til å slippe kula. Spørsmålet er hvem som gjør det først ;)

De må jo ikke dele pengene hvis begge står til alle pengene har blitt lagt på bordet og så slipper kula. Men jeg tror også at det er lite sannsynlig at noen slipper hvis det er E&C eller M&P som vinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er møkkalei Pierre og Martine! Har ikke noe imot dem personlig, men er drittlei av å se dem på tv skjermen min. Føler at Pierre har seilt igjennom veldig mange uker pga han er blitt så godt likt og at Martine også seilte igjennom mange uker med Isabell hvor de ''regjerte'' som isdronningene. Kjedelig tv, og blir enda kjedeligere hvis de vinner sammen :roll:

Som jeg har sagt tidligere, det er jo ikke de sin feil at ingen turte å røre de. Når de kom i semifinaleuka og uken før, klaget alle på at alle skikket de opp etter ryggen, ingen ville røre de osv. Den som turte å røre de var Kevin, men til ingen nytte da han kom inn igjen uka etter.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trianna SA at én deltaker skulle komme inn igjen, og at de fikk velge. Flinke produksjon som ikke skjulte det så veldig bra at de ville ha inn Pierre også!

Anonymous poster hash: 76cc6...428

Triana sa at gjestene kan bytte ut partneren sin med en fra juryen. Og at hvis dere slipper hjertet ofrer dere partneren deres. Hun sa aldri at en gjest får byttet ut partneren sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triana sa at gjestene kan bytte ut partneren sin med en fra juryen. Og at hvis dere slipper hjertet ofrer dere partneren deres. Hun sa aldri at en gjest får byttet ut partneren sin.

Nemlig.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...