Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Hehe, stakkars mann. De kunne i det minste kalt han Bjørn, Varg, Ulvar, Rein eller noe sånt i stedet for Elg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

ja, men Eva sa jo at Jenny ble kvalm sist hun spiste indisk så var vel heller derfor.

Eva var gravid. håper hun velger å beholde barnet :-)

Eg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆhhh Goggen som var såå kjekk for noen år siden :( Nå er han bare.. klyse! Da jeg først så han så trodde jeg det var Albert. Og hu derre Amanda da :fnise: Kan jo ikke engelsk :P (Som en innfødt Amerikaner burde kunne liksom) Og hvor ble det av nevøen til Pelle? Joakim(?..) ble han bare jagd bort etter at han betalte for den prostituerte dama for Pelle? Og er det flere enn meg som tenker HVA skjer med moren og bestemoren til Vanessa? De ranet jo bingobjørn og låste han inne på badet i svime (hvis jeg husker riktig) også bare dro de.. Han ligger der inne enda? Og de koser seg i Spania eller :P Jeg syntes bare så synd på Juni der hun stod med kreftsløyfa og holdt den talen og jeg skjønte jo for lengst at eksen til Gabriell hadde tatt silikon og uff, stakkars dame :blomst: Pelle begynner å gå meg litt på nervene. Jeg vet at det ofte ikke "bare" er å ta seg sammen, men for Guds skyld mann, ta deg sammen! Og Storm han begynner virkelig å bli stresset.. Jeg håper han snart kan bli sammen med hun hyggelige brunetten som jobber på Baker Hansen <3 Anonymous poster hash: 31b25...e6d

Goggen så ut som en barnerumpe for noen år siden.Nå ser han ut som en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Lurer på om Pelle forsatt husker den døde datteren sin, han snakker jo aldri om henne eller viser at han er lei seg :P

Håper inderlig at Eva beholder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goggen så ut som en barnerumpe for noen år siden.Nå ser han ut som en mann.

Og jeg var yngre:p men jeg trodde faktisk det var en ny skuespiller frem til i dag!

Håper og tror at Eva velger å beholde barnet. Er jo ikke så ofte abort på tv serier som det ikke blir det likevel 😊 er det sikkert at Harshad skal ut av serien?

Anonymous poster hash: 0271f...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s

dem har jo hoppa litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s

det er litt The Sims tilstander her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, Jens August er 41år, og Goggen ble vel 23 i går? det vil sii at Jens August ble pappa når han var 18år? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som husker godt, hvorfor havnet Ninni i fengsel?



Anonymous poster hash: 03725...fc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For dere som husker godt, hvorfor havnet Ninni i fengsel?

Anonymous poster hash: 03725...fc2

Hun drepe Arne Markussen og skjøt Jens August så han ble blind.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, Jens August er 41år, og Goggen ble vel 23 i går? det vil sii at Jens August ble pappa når han var 18år? :S

Haha tror ikke Cæsar har tenkt på dette :laugh:  Virker ikke sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror

 

haha, det hadde jeg glemt og det har tydeligvis de også  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror

Hvem er moren hans?

Anonymous poster hash: eed56...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...