Gå til innhold

Tidenes beste musikk-video???


chimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så dum jeg er, den beste går på tv akkurat nuh:

Jamiroquai - Cosmic Girl!

Da syns jeg Virtual Insanity med sammen mann er bedre... Enkel og pussig med alle møblene som sklir rundt i rommet...

Kom forresten på at jeg syns Enter Sandman med Metallica er ganske kul også... Han gamle mannen er utrolig bra (og skummel)!

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
I tillegg til bruk av strobe-lys som får det til å virke enda mer hakkete enn klippinga faktisk... :wink:
*holder klokelig kjeft for ikke å eksponere at jeg ikke aaaaaaaner hva hun snakker om...* :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den heter "Unfinished Sympathy".

"Unchained Melody" er det Righteous Brothers som har... fra Ghost-filmen.

Det var det ja...

Takk Piñacolada!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi vet hvilken video som vinner alle slike kåringer - Michael Jacksons Thriller. Ellers må jeg legge til at mannen er et geni og han har mange musikkvideoer som slår beina under de fleste andre artisters musikkvideoer. Synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sophie Ellis Baxters musikkvideo Murder on the dancefloor synes jeg er morsom. Ikke tidenes beste, men morsom og herlig ond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg
Vi vet hvilken video som vinner alle slike kåringer - Michael Jacksons Thriller. Ellers må jeg legge til at mannen er et geni og han har mange musikkvideoer som slår beina under de fleste andre artisters musikkvideoer. Synes jeg. :)

Mannen har en brilliant kvalitet på alle videoene sine, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Madonnas "Vogue" er ganske kul. Ellers så husker jeg når George Michael kom ut med videoen til "I want your sex". Da skapte den store avisoverskrifter pga en dame i bare undertøyet. Nå har de jo knapt klær på seg.

Men jeg liker videoen til "Freedom" til George Michael, det er vel den med supermodellene, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...