Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Lister meg inn her etter å vært veldig redd for å miste..men etter ultralyd i dag, fikk vi se lille gullet vårt. Er 11+2 i dag, (termin 18 februar). Gleder meg til å følge dere til et nytt kapittel i vårt liv :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig. Kvalmen har forverret seg og jeg spyr opp absolutt alt, tom vann. Hovner ikke opp noe heldigvis, men jeg har hodepine 24/7 :sukk:

Åh, det høres virkelig ikke godt ut. :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig UL i dag. Deilig å se den lille veive med både armer og ben. :rodmer:

Men... han målte nakkefolden til 3 mm, så neste uke har jeg fått ny UL på Riksen.

Nå er det bare og vente...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal den være på?
Går sikkert bra <3 Er du langt på vei forresten? :)
Sliter med å følge med på de tickerløse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal den være på?

Går sikkert bra <3 Er du langt på vei forresten? :)

Sliter med å følge med på de tickerløse :P

Var det meg du svarte der? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lister meg inn her etter å vært veldig redd for å miste..men etter ultralyd i dag, fikk vi se lille gullet vårt. Er 11+2 i dag, (termin 18 februar). Gleder meg til å følge dere til et nytt kapittel i vårt liv :D

Et herlig syn! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et herlig syn! :rodmer:

Ja, det var over all forventning, selv om jeg hadde håpet alt var bra. Fikk høre hjertelyden også :D

Virker som vi er kommet ca like langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Fanteria ^^

Jeg vet ikke hva som er normalen, men det er en av de tingene de ser etter ved Downs syndrom. Så jeg er videresendt til de som kan dette. Jeg er 12+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med det var det de så etter ja, bare visste ikke normalen :)
Håper alt er i orden da :)
Åh, akkurat rundet de magiske 12 da ^^ Gratulerer med overstått ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åårh, ultralyd i morgen, og jeg får ikke sove! Jeg er spent og nervøs! Redd noe skal være "galt" med baby, og alle følelser i verden herjer i meg nå! Redd jeg får reaksjon på kjønnet, selv om jeg egentlig ikke bryr meg. I morgen blir alt virkelig, og jeg kan se for meg livet med gutten eller jenta. Vet ikke om det er normale følelser, jeg håper det.

Huff, hormontrollet tar over i nattetimene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åårh, ultralyd i morgen, og jeg får ikke sove! Jeg er spent og nervøs! Redd noe skal være "galt" med baby, og alle følelser i verden herjer i meg nå! Redd jeg får reaksjon på kjønnet, selv om jeg egentlig ikke bryr meg. I morgen blir alt virkelig, og jeg kan se for meg livet med gutten eller jenta. Vet ikke om det er normale følelser, jeg håper det.

Huff, hormontrollet tar over i nattetimene!

Jeg følger med deg.. kl nærmer seg 3 og jeg har ikke sjangs til å få sove. Skal på oul i morgen tidelig og er så spent!! Tenker på alt mulig rart. Redd babyen er død. Har hatt veldig mye mareritt om akkurat den biten ;-( men håper jo alt bare er velstand. Men det er nesten for godt til å Være sant. Kan ikke fatte at etter 4 år så var det vår tur. Tror liksom ikke på det. Håper alt går bra både for meg og deg i morgen natta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med det var det de så etter ja, bare visste ikke normalen :)

Håper alt er i orden da :)

Åh, akkurat rundet de magiske 12 da ^^ Gratulerer med overstått ;D

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger med deg.. kl nærmer seg 3 og jeg har ikke sjangs til å få sove. Skal på oul i morgen tidelig og er så spent!! Tenker på alt mulig rart. Redd babyen er død. Har hatt veldig mye mareritt om akkurat den biten ;-( men håper jo alt bare er velstand. Men det er nesten for godt til å Være sant. Kan ikke fatte at etter 4 år så var det vår tur. Tror liksom ikke på det. Håper alt går bra både for meg og deg i morgen natta

Håper det gikk greit i natt, og at du har fått litt roen over deg. Jeg håper og tror alt er helt fint med begges små, og at vi senere i dag syns vi bekymret oss for mye! Alt var fint på tidlig ultralyd, så i teorien bør alt være fint nå og, men angsten slår inn avogtil!

Masse lykke til! Jeg skal pines i noen timer til før det er min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...