Gå til innhold

Har dere sett noen bli tatt i sikkerhetskontrollen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nok sett litt mange episoder av "Fengslet i utlandet", men der er det alltid noen som blir arrestert i sikkerhetskontrollen mens de har masse kokain etc surra rundt kroppen. Også blir de ført vekk i håndjern. Jeg reiser veldig mye rundt om i verden men har aldri sett dette. Av nysgjerrighet, er det noen som har opplevd noen som har blitt tatt? For smugling av dop, våpen, etc?



Anonymous poster hash: 0818a...94b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare sett folk bli tatt med livsfarlige gjenstander som imsdal, tannkrem og hårlakk :P



Anonymous poster hash: 304ed...034
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett folk bli tatt med livsfarlige gjenstander som imsdal, tannkrem og hårlakk :P

Anonymous poster hash: 304ed...034

Ingen med heroinpakker surret fast med gaffa-tape?

Anonymous poster hash: 0818a...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok sett litt mange episoder av "Fengslet i utlandet", men der er det alltid noen som blir arrestert i sikkerhetskontrollen mens de har masse kokain etc surra rundt kroppen. Også blir de ført vekk i håndjern. Jeg reiser veldig mye rundt om i verden men har aldri sett dette. Av nysgjerrighet, er det noen som har opplevd noen som har blitt tatt? For smugling av dop, våpen, etc?

Anonymous poster hash: 0818a...94b

Har aldri sett det selv, men vær klar over at tollkontroller som dette vel egentlig er også skjer i Norge faktisk. Da er det helst folk som har med seg mer enn 25.000kr man er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tollkontroll og ikke sikkerhetskontroll. Sikkerhetsfolka bryr seg ikke døyten om kokain, og ikke har de kompetanse og utstyr til å oppdage det heller.

Tollkontroller skjer som oftest nokså diskret, så forbipasserende får ikke med seg hva det er de finner.



Anonymous poster hash: 88980...7df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen blitt tatt i sikkerhetskontroll, men sett en som ble ført vekk inne på boardinggaten i Helsinki. To karer med narkobikkje gikk rundt å sjekket håndbagasje og folk. Det har var en gate du ikke kunne gå ut igjen av (destinasjon utenfor Schengen).



Anonymous poster hash: 7c430...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er tollkontroll og ikke sikkerhetskontroll. Sikkerhetsfolka bryr seg ikke døyten om kokain, og ikke har de kompetanse og utstyr til å oppdage det heller.

Tollkontroller skjer som oftest nokså diskret, så forbipasserende får ikke med seg hva det er de finner.

Anonymous poster hash: 88980...7df

Jo, jeg har sett på "Fengslet i utlandet" at mange blir tatt i sikkerhetskontrollen. Hvis de blir body searched f.eks (husker ikke hva det heter på norsk) så finner de ofte narkotika surra fast enten på personen eller i sko etc. Men jeg har aldri sett det. Kanskje når jeg skal til Latin-Amerika i sommer at noen gjør noe action? Det hadde vært gøy å se :)

Anonymous poster hash: 0818a...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en kar som ble henta av ut av flyet av to store skumle menn med våpen i CDG.

Han ble stripset og virka ikke særlig høy i hatten der han gikk mellom de to sikkerhetsfolka.

På samme flyplassen stod en mann med våpen og ventet på meg utenfor båsen jeg var i på dametoalettet for jeg brukte litt for lang tid der inne. (Vasket meg etter en lang flytur) og vaskedama hadde sikkert meldt ifra.

Og da jeg endelig kom ut av båsen uvitende om mannen med våpen, skrek jeg til han og spurte hvorfor han i H gjorde her inne. Jeg tror vi begge ble så overraska over hverandres reaksjon at han unnskyldte seg og gikk ut:) akkurat der og da tenkte jeg ikke over at jeg var mistenkt for noe ulovlig men ble veldig nervøs i etterkant da samboer forklarte meg hvorfor.

Anonymous poster hash: 140dd...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten skulle hjem fra thailand en gang, og søskenbarnet hans hadde kjøpt en sånn kniv som man trykker på eller noe, så kommer selve kniven frem. Vi hadde brukt den til å skjære lime til tequila og når han skulle pakke bagen sin så kasta han bare alt som ikke hørte til hotellrommet i bagen. Han fikk 4000 kroner i bot fordi det var et våpen. Ganske kjip måte å få bot på. Ingen hadde jo tenkt på den kniven.



Anonymous poster hash: c733b...b95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en kar som ble henta av ut av flyet av to store skumle menn med våpen i CDG.

Han ble stripset og virka ikke særlig høy i hatten der han gikk mellom de to sikkerhetsfolka.

På samme flyplassen stod en mann med våpen og ventet på meg utenfor båsen jeg var i på dametoalettet for jeg brukte litt for lang tid der inne. (Vasket meg etter en lang flytur) og vaskedama hadde sikkert meldt ifra.

Og da jeg endelig kom ut av båsen uvitende om mannen med våpen, skrek jeg til han og spurte hvorfor han i H gjorde her inne. Jeg tror vi begge ble så overraska over hverandres reaksjon at han unnskyldte seg og gikk ut:) akkurat der og da tenkte jeg ikke over at jeg var mistenkt for noe ulovlig men ble veldig nervøs i etterkant da samboer forklarte meg hvorfor.

Anonymous poster hash: 140dd...132

Jøje, jeg bruker ofte veeeldig lang tid på dametoalettet - skifter og vasker meg og styrer meg sminke og alt mulig. Har aldri opplevd at det har blitt sett på som mistenksomt, men da vet jeg i hvert fall hvordan jeg skal reagere om jeg blir møtt med våpen :laugh:

Anonymous poster hash: 88980...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje, jeg bruker ofte veeeldig lang tid på dametoalettet - skifter og vasker meg og styrer meg sminke og alt mulig. Har aldri opplevd at det har blitt sett på som mistenksomt, men da vet jeg i hvert fall hvordan jeg skal reagere om jeg blir møtt med våpen :laugh:

Anonymous poster hash: 88980...7df

Hater sånne folk som deg. Kan du ikke sminke deg foran fellesspeilet? Det er andre som skal bruke doen, du har ingen rett til å okkupere den med alt styret ditt.

Anonymous poster hash: 8a9a4...ba9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jo, jeg har sett på "Fengslet i utlandet" at mange blir tatt i sikkerhetskontrollen. Hvis de blir body searched f.eks (husker ikke hva det heter på norsk) så finner de ofte narkotika surra fast enten på personen eller i sko etc. Men jeg har aldri sett det. Kanskje når jeg skal til Latin-Amerika i sommer at noen gjør noe action? Det hadde vært gøy å se :)

Anonymous poster hash: 0818a...94b

Det er som regel tollerne som er ute etter slikt, ikke sikkerhetskontrollørene. Jeg har ikke sett det, men jeg har sett en som hadde masse sedler surret på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min kjære mor (som jobber i en naturbarnehage) hadde plutselig med seg en stor spikkekniv i sekken på tur ti Italia, de lo godt da det var brennt inn "veslespretten barnehage, rød avdeling" på skaftet :fnise: Hun slapp bot da, men måtte legge igjen kniven...



Anonymous poster hash: 1e4c8...892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...