Gå til innhold

godtlevert.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vurdert å prøve godt levert en periode. Noen som har erfaring? Vi tenker da enten orginal pakken eller roede pakken. Vi går ikke på roede kuren men oppskriftene så litt bedre ut? Uansett det kan ha vært tilfeldig. Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: ca90c...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ekspresspakken og er sånn passelig fornøyd. Noen av matrettene har vært gode, andre litt mer middelmådige. De fleste har vært enkle og kjappe å lage, men jeg lager jo like enkle middager selv egentlig... Som regel har det vært nok mat, men noen ganger har det vært forbausende lite igjen. Vi falt ikke helt for konseptet, hovedsakelig fordi jeg følte det ikke passet oss helt at vi "måtte" lage bestemte ting til middag, men for andre kan jo nettopp det passe fint. Eet var forsåvidt deilig å slippe å tenke på å handle inn da, og så har vi fått noen ideer til nye middagsretter.

Anonymous poster hash: f7f5f...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For familien min har det vært supert. De slipper å planlegge middager og handle inn, og de har blitt introdusert til en hel haug med retter og grønnsaker de aldri før hadde smakt.

Så for en familie som tidligere stort sett bare spiste ferdigmat, halvfabrika pg bokse-mat, så har godtlevert vært kjempebra. :)

Anonymous poster hash: 223c5...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har brukt dette, og jeg har spist :) Jeg hadde valgt orginalpakken. Det er masse godt, og du får svære porsjoner så du får også rester.

Grete Roede-pakken synes jeg var kjip. Litt sånn kylling og salat, som man egentlig har laget selv i alle år. Det var mye mer inspirasjon å få i orginalpakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt det selv, men min mor har både hatt greteroede og vanlig mat på døren. Jeg har derfor fått dette flere ganger. Greteroede sine oppskrifter var kjipe (ivertfall det jeg fikk) pølsegryte og spagetthi. De tre måltidene jeg fikk fra godt levert var helt ok. Men det er dyrt da, den ene gangen sto løksuppe på menyen, løksuppe koster kanskje 15 kr å lage. Som sagt så har ikke jeg hatt dette selv, men mitt intrykk va nokså dårlig. Min mor var heller ikke fornøyd og min veninne har fått godt levert gavekort som hun enda ikke har brukt, fordi hun prøvde dette tidligere, og var ikke fornøyd. Man må jo handle andre varer uansett, så jeg ser ikke helt poenget. Det er jo bare til åsette seg ned å planlegge hva man vil ha til middag i dagene fremover.

Anonymous poster hash: 6da95...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd godt levert, men byttet de ut med adams matkasse da vi er mer fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyd med originalmenyen. Fiskerettene har vært kjempegode, og vi har alltid tidligere syns fisk har vært kjipt. Nå gleder vi oss mest til fiskemiddagen.



Anonymous poster hash: e4a15...906
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er veldig dyrt.
Om du klarer å sette deg ned på en søndag og planlegge måltidene for uken så sparer du MYE på det.

De har mange gode oppskrifter, men mange ikke så gode også.

Denne uken her har det egentlig bare vært elendig :P Vi avbestilte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd godt levert, men byttet de ut med adams matkasse da vi er mer fornøyd med de.

var adams matkasse jeg ønsket i utgangspunktet, men leverer ikke hit jeg bor dessverre 😐

Takk for tilbakemeldinger.

TS

Anonymous poster hash: ca90c...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd godt levert, men byttet de ut med adams matkasse da vi er mer fornøyd med de.

var adams matkasse jeg ønsket i utgangspunktet, men leverer ikke hit jeg bor dessverre 😐

Takk for tilbakemeldinger.

TS

Anonymous poster hash: ca90c...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt godt levert en stund nå og er superfornøyde (har originalmeny)

Det er superenkelt å velge de ukene vi skal ha det levert og oversikten på nettsidene for hva som kommer i hver pakke er fint beskrevet.

For oss har det alltid vært for mye mat (vi er ikke spesielt små-spiste)

Ett annet stort pluss for oss er at de bruker gode råvarer som f.eks fersk fisk, Stange-kylling og god kvalitet på grønnsaker/pasta.

For vår del sparer vi endel på å ha pakken de ukene vi velger det - men det er heller bruken av tid på å gå i butikken og inspirasjon til å lage nye middagsretter som er hovedårsaken til at vi har Godt levert.

Jeg har flere kollegaer som også abonnerer og er superfornøyde.

Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...