Gå til innhold

Drikke på fest?


Gjest Hasta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg pleier å drikke cider fra Somersby. pære, citrus eller wild cactus. jeg liker ikke øl og vin, men liker vodka og enkelte likører. er ikke så ofte på fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl, grevens cider, rødvin eller hvitvin. En sjelden gang vodka blandet med sprite, ananasjuice og lime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vodka blandet med tranebær/appelsin/ananasjuice, av og til frokostjuice også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier Vodka/sprit: TS ville helst ha under 22%



Anonymous poster hash: d6701...6e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier Vodka/sprit: TS ville helst ha under 22%

Anonymous poster hash: d6701...6e7

Det som blandes med vodka/sprit 40%, kan jo like så godt blandes med f.eks kalinka og annen "sprit" under 22% :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

Som oftest rødvin, f.eks en god Amarone. Innimellom drikker jeg også vodka blandet med tranebærjuice eller solbærsaft :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest rødvin, f.eks en god Amarone. Innimellom drikker jeg også vodka blandet med tranebærjuice eller solbærsaft :-)

ts er 18 eller 19 år og du anbefaler en av de dyreste rødvinene som finnes! Hvor mange 19 åringer tror du har råd til amarone? Ts, liker du vin, øl eller sider? Det er jo det enkleste. Men jeg husker jeg var glad i passoa, den kan du blande med appelsin juice, annanas juice, tranebær juice, aller helst alle tre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

ts er 18 eller 19 år og du anbefaler en av de dyreste rødvinene som finnes! Hvor mange 19 åringer tror du har råd til amarone? Ts, liker du vin, øl eller sider? Det er jo det enkleste. Men jeg husker jeg var glad i passoa, den kan du blande med appelsin juice, annanas juice, tranebær juice, aller helst alle tre.

Man får også Amarone til ca samme prisen som en sixpack med øl, og det har de fleste 19-åringer råd til. Trenger ikke å velge den dyreste, vet du.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske alt-drikkende når det kommer til alkohol,liker det meste!

Men som oftest på fest går det i øl.

Er også glad i å lage drinker på vors strawberry daquri,mojitos,cosmopolian og sex on the beach.

Anonymous poster hash: 26ac1...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...