Gå til innhold

Drikke alene i kveld. Feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt inn en vinflakse for meg selv, og jeg skal drikke alene. Vanligvis drar jeg på vors og er sosial når jeg drikker. I kveld føler jeg for å bare slappe av alene med drikke. Er dette feil? (Gjør ikke dette til vanlig)



Anonymous poster hash: 08cc2...39f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke feil i det hele tatt! :)

Drikk og kos deg du ;)



Anonymous poster hash: 199fe...281
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, man kan ha det veldig trivelig alene med god drikke :) Kos deg du

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke feil! Har hendt at jeg har drukket vin alene før, det er herlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk for meg selv for to uker siden. Da så jeg en morsom film og hadde det helt supert her alene. Skal faktisk ta meg litt vin i kveld siden det er fredag. :) Samboer er på jobb og jeg kjeder meg, så hvorfor ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting feil i det, men alt med måte! ;)



Anonymous poster hash: 08cc2...39f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da allment kjent at når man begynner å drikke alene så er det første steget til alkoholisme.



Anonymous poster hash: 213b1...66d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da allment kjent at når man begynner å drikke alene så er det første steget til alkoholisme.

Anonymous poster hash: 213b1...66d

Det trenger ikke nødvendigvis bety at man blir alkoholiker av å kose seg en sjelden gang alene med alkohol i blant.

Anonymous poster hash: 08cc2...39f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke nødvendigvis bety at man blir alkoholiker av å kose seg en sjelden gang alene med alkohol i blant.

Anonymous poster hash: 08cc2...39f

Neida. Der finnes unntak. Men sånn generelt er det første tegn på at man begynner å utvikle alkoholisme når man man sitter å drikker alkohol alene.

Anonymous poster hash: 213b1...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Neida, så lenge du ikke drikker deg skitings vær bidige dag eller helg, så går det nok fint. Kos deg med god samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke feil. Gjør det selv av og til, synes det er deilig å slappe av med vin uten å måtte forholde meg til mange andre mennesker.



Anonymous poster hash: 2b02e...9a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,da er jeg alkoholiker! Sitter av og til alene og drikker jeg, men kombinert med noe kos som å lage meg en middag og se en god film. Jobber og bruker ikke lønna på alkohol heller...merkelig konklusjon enkelte har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske vin på egenhånd er bare kos.



Anonymous poster hash: 2f622...b60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida. Der finnes unntak. Men sånn generelt er det første tegn på at man begynner å utvikle alkoholisme når man man sitter å drikker alkohol alene.

Anonymous poster hash: 213b1...66d

Jo, men igjen så spørs det om enkelte drikker for å glemme eller for kosen sin skyld. Er det førstnevnte vil jeg si personen har et problem.

Anonymous poster hash: 08cc2...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Neida. Der finnes unntak. Men sånn generelt er det første tegn på at man begynner å utvikle alkoholisme når man man sitter å drikker alkohol alene.

Anonymous poster hash: 213b1...66d

Kanskje det er bakgrunnen som er det klareste signal på hvorvidt det er avhengighet inne i bildet?

Å ta et glass vin eller to til maten selv om man ikke har selskap, eller ta en øl eller to på en fredagskveld uten selskap er ikke det samme som å drikke alkohol alene enten fordi kroppen rister etter alkohol eller fordi ingen andre skal se at det drikkes.

Selv har jeg ingen problemer med å ta et glass av den bag-in-boks'en som har stått i kjøleskapet siden oktober og fremdeles ikke er tom.

- det vinglasset blir drukket alene i kveld (om kattene ikke teller som gyldig selskap for å unngå alkoholismestempelet).

Men, i følge logikken så drikker jeg altså alkohol alene og er vel på god vei til å utvikle alkoholisme?

- tror ikke det nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Det er da allment kjent at når man begynner å drikke alene så er det første steget til alkoholisme.

Anonymous poster hash: 213b1...66d

bitch plz.

om man drikker alene en gang i mnd er ikke dette et tegn på alkoholisme.

og skjule at man drikker alene blir noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,da er jeg alkoholiker! Sitter av og til alene og drikker jeg, men kombinert med noe kos som å lage meg en middag og se en god film. Jobber og bruker ikke lønna på alkohol heller...merkelig konklusjon enkelte har.

jeg og. selv om jeg bare drikker en gang i mnd eller kanskje annen hver mnd så er jeg visst alkis.

herregud for en latterlig påstand folk kommer med.

Anonymous poster hash: a5143...d17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...