Gå til innhold

Hva kjøper du på kino?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Lakris" fra lakrisgutta <3



Anonymous poster hash: 6881f...2df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg kverulerer. Men jeg synes faktisk at godteri man kjøper på kino har omtrent ingenting med mat og drikke å gjøre.

Det er nok fordi at jeg synes det generelt er (alt)for mange tråder på mat og drikke som handler om snop, godteri og den slags. Noen ganger lurer jeg er på et underforum for barn mellom 5 og 12 år. Og ikke på et forum for stort sett voksne kvinner (flesteparten er vel over 18 år)

Jeg er glad i god mat og drikke, og er ingen sunnhetsapostel. Jeg inntar rikelige mengder av både fett, sukker og salt. Men i form av mat.

Kanskje et eget underforum for godteri?

Er det du som definerer hva som er mat og drikke? Oppegående mennesker forstår at en tråd med tittel "Hva kjøper du på kino" som er postet i underforumet "Mat og drikke" forstår man jo at dette handler noe man kjøper som skal inntas, gjerne brus, godteri eller annen snacks. Godteri og snacks er mat. Eller vet du ikke hva mat er? Det er ikke middagsmat eller sunn mat, men mat er det da vitterlig.

Anonymous poster hash: c9719...612

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baconcrisp og smågodt :) Kjøper av og til brus også, men pleier som oftest å ta med meg en vannflaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodt og 2-3 kjærlighet på pinne. Brus.

Aldri popcorn.

Er vel et vanedyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemunn

Salte sild eller pulverpadder, og en ytterst sjelden gang baconcrisp. Drikke blir stort sett Farris Bris, men Villa Farris hvis det er jul eller jeg er fyllesyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte::skratte:

Ler meg skakk!!! Her har vi oppfølgeren til godtesnop-tråden



Anonymous poster hash: 2a149...8f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse Nox og popcorn med smørpulver! :D

Anonymous poster hash: 72baa...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baconcrisp og cola.

samme her! kaller det baconsnacks da. det har hendt at jeg har dratt på kino selv om det ikke har vært noen filmer jeg har kjempelyst til å se - bare for å kose meg med baconsnacks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går i perioder. Før kjøpte jeg alltid en pose skittles og Farris bris. Så hadde jeg en Nox-periode. Etter en stund med Dragster (svart og rosa snop i liten pose) har jeg nå gått over til Solo super + tyggis + gourmet lollipop. Det er perfekt kinosnacks! Tar et par slurker av brisen i reklamen, åpner slikkepinnen når filmen begynner. Den varer omtrent en halvtime og da er jeg passe lei av smaken og går over til tyggis. Brusen drikkes opp i løpet av filmen

Mannen kjøper alltid popcorn og vann eller cola. (Meny)

Anonymous poster hash: ff3ec...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten baconsnacks eller popcorn. "Small" er egentlig ganske stor, ihvertfall til en. Og Villa, og av og til en liten eventyrsjokolade eller firkløver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å kjøpe noe snacks eller drikke. Hender jeg kjøper mørk sjokolade, men da fra vanlig matbutikk for å spare penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...