Gå til innhold

Hva kjøper du på kino?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg kverulerer. Men jeg synes faktisk at godteri man kjøper på kino har omtrent ingenting med mat og drikke å gjøre.

Det er nok fordi at jeg synes det generelt er (alt)for mange tråder på mat og drikke som handler om snop, godteri og den slags. Noen ganger lurer jeg er på et underforum for barn mellom 5 og 12 år. Og ikke på et forum for stort sett voksne kvinner (flesteparten er vel over 18 år)

Jeg er glad i god mat og drikke, og er ingen sunnhetsapostel. Jeg inntar rikelige mengder av både fett, sukker og salt. Men i form av mat.

Kanskje et eget underforum for godteri?

OK. Unnskyld da.

Herregud...

- Ts

Anonymous poster hash: 645ca...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK. Unnskyld da.

Herregud...

- Ts

Anonymous poster hash: 645ca...149

Du trenger ikke unnskylde deg.

Men prøv å skjønne hva jeg mener? Litt, ihvertfall?

Andre store diskusjonsgrupper, for eksempel vgd.no, har også mat og drikke som underforum. Dette er kjønnsnøytrale forum. Og 99,5% (har ikke finregnet, men det er omtrent der omkring) handler om nettopp: mat og drikke.

Her på KG er det 30% mat og drikke, 20% holdbarhet/best før ("kan jeg spise dette?"), 10% slank/sunn/hysteri - og resten er godteri/snacks.

Jeg blir bare litt skuffet over mine med-kvinner noen ganger. Ok? No hard feelings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoooooor pose smågodt :rosaengel: Ofte også en sånn lang lakris-greie med vannmelonsmak... Og brus selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke unnskylde deg.

Men prøv å skjønne hva jeg mener? Litt, ihvertfall?

Andre store diskusjonsgrupper, for eksempel vgd.no, har også mat og drikke som underforum. Dette er kjønnsnøytrale forum. Og 99,5% (har ikke finregnet, men det er omtrent der omkring) handler om nettopp: mat og drikke.

Her på KG er det 30% mat og drikke, 20% holdbarhet/best før ("kan jeg spise dette?"), 10% slank/sunn/hysteri - og resten er godteri/snacks.

Jeg blir bare litt skuffet over mine med-kvinner noen ganger. Ok? No hard feelings.

Skuffet fordi jeg legger noe som handler om godteri på mat og drikke forumet? Djeesus..

Anonymous poster hash: 645ca...149

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet fordi jeg legger noe som handler om godteri på mat og drikke forumet? Djeesus..

Anonymous poster hash: 645ca...149

Du skjønner ikke hva jeg mener. Greit nok.

Alt som omhandler hva man putter i munnen, er altså klassifisert som mat og/eller drikke.

Neste tråd på mat og drikke; "Biter du også negler?"

(Negler kan være "godtesnop" for ganske mange)

Endret av Dolce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke hva jeg mener. Greit nok.

Alt som omhandler hva man putter i munnen, er altså klassifisert som mat og/eller drikke.

Neste tråd på mat og drikke; "Biter du også negler?"

(Negler kan være "godtesnop" for ganske mange)

Eh nei. Alt man putter i munnen er ikke mat og drikke nei. Er kuk en matvare? ;)

Anonymous poster hash: 645ca...149

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh nei. Alt man putter i munnen er ikke mat og drikke nei. Er kuk en matvare? ;)

Anonymous poster hash: 645ca...149

Hehe, hvis det er på dette nivået.....

Nei, det finnes andre underfora for sånt. Både her på KG og andre steder.

Endret av Dolce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke hva jeg mener. Greit nok.

Alt som omhandler hva man putter i munnen, er altså klassifisert som mat og/eller drikke.

Neste tråd på mat og drikke; "Biter du også negler?"

(Negler kan være "godtesnop" for ganske mange)

Herregud, hvem bryr seg. Liker du ikke det som diskuteres så ikke diskuter det da. Du får heller starte en ny tråd!!

Jeg kjøper meg brus, sånn baconsnacks+popcorn og minst to godterier :P

Anonymous poster hash: 86baf...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke hva jeg mener. Greit nok.

Alt som omhandler hva man putter i munnen, er altså klassifisert som mat og/eller drikke.

Neste tråd på mat og drikke; "Biter du også negler?"

(Negler kan være "godtesnop" for ganske mange)

Herregud, hvem bryr seg. Liker du ikke det som diskuteres så ikke diskuter det da. Du får heller starte en ny tråd!!

Jeg kjøper meg brus, sånn baconsnacks+popcorn og minst to godterier :P

Anonymous poster hash: 86baf...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kjøper noe på kino er det enten popcorn eller baconsnacks. Vann tar jeg med hjemmefra og vil jeg ha godteri kjøper jeg det på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest ingenting. Men om jeg går en lørdagskveld blir det smågodt. Da i rikelige mengder. Passer på å ta ting som ikke bråker så mye å spise :P Synes det er lettere ubegripelig at snopekioskene på kinoen selger knase og knitre-snop... Jeg unngår alt med knitrepapir og alt som knaser.



Anonymous poster hash: 1e31b...156
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Typisk kåge, ingen tør å innrømme at de kjøper godis. Å giiiiiidameg, så uuuuuusunt! Tenk om noen noen seeeer meg eller noen på kåge får vite hvor uuuuuuusunn jeg eeeeeer! Å gid å huffhuffhuff!

Anonymous poster hash: 78454...669

Ha ha ja, blir for dumt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, hvis det er på dette nivået.....

Nei, det finnes andre underfora for sånt. Både her på KG og andre steder.

Dette nivået? Var vel du som la lista ved å fjase om neglebiting = godteri. Kuk er ikke noe teitere enn neger negler. :ler:

Edit, major skrivefeil!

Endret av FantasDick
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ofte noe søtt på butikken fordi alt er så dyrt på kino, men noen ganger bare MÅ jeg ha popcorn! Ingenting smaker så digg som kinopopcorn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...