Gå til innhold

Hva kjøper du på kino?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen faste ting som går igjen? :P


I dag kjøpte jeg en slikkepinne bare.



Anonymous poster hash: 645ca...149
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåbæret.

Slikkepinne og en pepsi max, som oftest. Orker ikke trykke i meg en hel bøtte med popcorn + smågodt bare pga jeg skal på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinobillett. Så jeg skjønner ikke hvorfor denne tråden er postet på Mat og Drikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinobillett. Så jeg skjønner ikke hvorfor denne tråden er postet på Mat og Drikke?

Nei da får du gruble videre.

Anonymous poster hash: a3e7c...0b8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duobeger med både popcorn og baconsnacks, og alltid smørpulver på popcornet :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinobillett. Så jeg skjønner ikke hvorfor denne tråden er postet på Mat og Drikke?

Fordi det handler om mat? Om hva du kjøper på kino. Eller kjøper du møbler?

Anonymous poster hash: 645ca...149

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det handler om mat? Om hva du kjøper på kino. Eller kjøper du møbler?

Anonymous poster hash: 645ca...149

Trådtittel er: Hva kjøper du på kino?

Det er ingenting i trådtittelen som har noe med mat eller drikke å gjøre.

Jeg kjøper altså en kinobillett. (Ikke møbler...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Trådtittel er: Hva kjøper du på kino?

Det er ingenting i trådtittelen som har noe med mat eller drikke å gjøre.

Jeg kjøper altså en kinobillett. (Ikke møbler...)

Samme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådtittel er: Hva kjøper du på kino?

Det er ingenting i trådtittelen som har noe med mat eller drikke å gjøre.

Jeg kjøper altså en kinobillett. (Ikke møbler...)

Samme her.

Noen må bare kverulere... Når man legger tråden i mat og drikke, så forstår dere vel at det handler om det? :) Reiser man på kino, så er jo det en selvfølge at man kjøper billett.

Anonymous poster hash: 645ca...149

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting (med unntak av den før nevne billetten). Jeg går på kino for å se film, ikke for å spise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk kåge, ingen tør å innrømme at de kjøper godis. Å giiiiiidameg, så uuuuuusunt! Tenk om noen noen seeeer meg eller noen på kåge får vite hvor uuuuuuusunn jeg eeeeeer! Å gid å huffhuffhuff!

Anonymous poster hash: 78454...669

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid noe snacks - enten popcorn, fullkornsnack, baconcrisp eller sånn sourcream and onion-hjul. Varierer hva jeg har lyst på der og da. Så kjøper jeg alltid en brus, gjerne dispensercola! En kjærlighet på pinne hører med, foretrekker karamellsmak eller noe klissete som cotton candy-smak. En stratos-bar pleier også å følge med, som regel spragleknas, men noen ganger uten. Og så pleier jeg å "dele" noe med samboeren, f.eks knott eller en pose noe annet salt.

Vi deler alltid popcorn/snacks btw.

Edit; vi går ikke så ofte på kino - heldigvis. :biggrin:

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen må bare kverulere... Når man legger tråden i mat og drikke, så forstår dere vel at det handler om det? :) Reiser man på kino, så er jo det en selvfølge at man kjøper billett.

Anonymous poster hash: 645ca...149

Ja, jeg kverulerer. Men jeg synes faktisk at godteri man kjøper på kino har omtrent ingenting med mat og drikke å gjøre.

Det er nok fordi at jeg synes det generelt er (alt)for mange tråder på mat og drikke som handler om snop, godteri og den slags. Noen ganger lurer jeg er på et underforum for barn mellom 5 og 12 år. Og ikke på et forum for stort sett voksne kvinner (flesteparten er vel over 18 år)

Jeg er glad i god mat og drikke, og er ingen sunnhetsapostel. Jeg inntar rikelige mengder av både fett, sukker og salt. Men i form av mat.

Kanskje et eget underforum for godteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Jeg går sjelden på kino så har en tedens til å ta litt av. Kjøper godteri og som regel brus på butikken og innimellom kjøper jeg en stor popcorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kverulerer. Men jeg synes faktisk at godteri man kjøper på kino har omtrent ingenting med mat og drikke å gjøre.

Det er nok fordi at jeg synes det generelt er (alt)for mange tråder på mat og drikke som handler om snop, godteri og den slags. Noen ganger lurer jeg er på et underforum for barn mellom 5 og 12 år. Og ikke på et forum for stort sett voksne kvinner (flesteparten er vel over 18 år)

Jeg er glad i god mat og drikke, og er ingen sunnhetsapostel. Jeg inntar rikelige mengder av både fett, sukker og salt. Men i form av mat.

Kanskje et eget underforum for godteri?

Åja, så om du spiser en pose smågodt, så sier du da til andre at du ikke har spist noe? Siden du ikke ser på det som mat. Eller om du drikker en vannflaske, nei da har du vel ikke drukket noe heller.

Herregud for et kverulerende menneske du er.

Anonymous poster hash: a3e7c...0b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kverulerer. Men jeg synes faktisk at godteri man kjøper på kino har omtrent ingenting med mat og drikke å gjøre.

Det er nok fordi at jeg synes det generelt er (alt)for mange tråder på mat og drikke som handler om snop, godteri og den slags. Noen ganger lurer jeg er på et underforum for barn mellom 5 og 12 år. Og ikke på et forum for stort sett voksne kvinner (flesteparten er vel over 18 år)

Jeg er glad i god mat og drikke, og er ingen sunnhetsapostel. Jeg inntar rikelige mengder av både fett, sukker og salt. Men i form av mat.

Kanskje et eget underforum for godteri?

Er det mulig. Du tar virkelig KG for seriøst når du setter deg ned for å kverulere på godteri.

Hvorfor i alle dager er du inne på tråden? Tenkte du "ja her klikker jeg meg inn, ok den handler ikke om noe jeg er interessert i, og det syns jeg alle skal informeres om!" ?

Anonymous poster hash: 73fe0...669

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...