Gå til innhold

Snikk-snakk endrer navn og åpnes for anonyme innlegg


Gjest Bond

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Vi har endret navn på Snikk-Snakk rommet for å tydeliggjøre at dette er rommet for all type sosial prat mellom brukere, samt humor og ordleker av ulike typer.

For en prøveperiode skal også rommet åpnes til anonyme brukere igjen. En viktig grunn er at vi vil gjerne unngå å måtte slette alt av humor som kunne ha blitt flyttet til Snikk-Snakk, men som i mange tilfeller måtte slettes da det var startet av anonyme brukere og dermed ikke kunne flyttes. Og, vi skjønner jo at man kanskje ikke har lyst å skrive alle teite vitsene under brukernavnet sitt, selv om de vitsene ikke er støtende ellers.

Samtidig er dette er foreløpig kun en testperiode, og vi håper at sosial prat mellom brukere og humor kan være av art som er hyggelig for alle, der man unngår uthengig av andre brukere, å skrive krenkende eller drive med andre regelbrudd. Vi følger nøye med, og vi oppfordrer også dere andre til å rapportere innlegg der dere ser regelbrudd.

Husk at tråder som "hvilken bruker vil du..." osv passer da til dette rommet. Samtidig vil vi minne på at slike tråder er kun ok hvis de er positivt vinklet. Det er under ingen omstendigjeter greit å henge ut enkeltbrukere på en negatv måte.

Ellers - kos dere, og vi håper at det rommet kan være et hyggelig sted for en liten pause fra de mer alvorlige diskusjonene!

Mvh,

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Funker her også. Så fikset er det. :)

Frk.K.



Anonymous poster hash: f9cf2...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fortsatt ikke lært at ab-funksjonen kun blir brukt til hets og latterliggjøring i enkelte forumrom?!

Og når man begynner å klage over at folk gjemmer seg bak ab fjerner dem innlegget, irriterendes...

Om folk driver og gjemmer seg bak ab og skrive dritt burde man jo få lov til å kjefte på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Og når man begynner å klage over at folk gjemmer seg bak ab fjerner dem innlegget, irriterendes...

Om folk driver og gjemmer seg bak ab og skrive dritt burde man jo få lov til å kjefte på dem

Jepp. Håper VIRKELIG de er kjempestrenge på de rommene nå. Allerede florerer det av drittslenging av brukere som skriver i "hvem ville du.." trådene. Helt UTROLIG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Håper VIRKELIG de er kjempestrenge på de rommene nå. Allerede florerer det av drittslenging av brukere som skriver i "hvem ville du.." trådene. Helt UTROLIG

Og så syns jeg det er irriterendes at jeg ikke kan anklage folk for å være troll, visst jeg er ganske sikker på at noen er et troll burde vell jeg få lov til å si fra til brukeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Og så syns jeg det er irriterendes at jeg ikke kan anklage folk for å være troll, visst jeg er ganske sikker på at noen er et troll burde vell jeg få lov til å si fra til brukeren?

Bedre å rapportere tror jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å rapportere tror jeg ;)

Ja kanskje men jeg føler det ikke hjelper da de nok får uttallige mange rapporter hver dag så da går noen utenfor og havner i glemme bunken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode nyheter. Alt for mange tråder med godt potensiale har dødd ut på grunn av at de har blitt flyttet til dette underforumet, hvor man til nå har stått uten mulighet til å poste som anonym. Når man eksempelvis skal skrive om flaue historier, så er det ikke alltid folk vil det under nick. Jeg elsker slike tråder, der brukere kan fortelle morsomme ting de har gjort, sagt, opplevd osv. :) I tillegg tror jeg vi kommer til å oppleve langt mindre spamming av andre forumrom, med brukerorienterte tråder som hører hjemme her.

La oss rapportere ufinheter, og håpe og tro på at de som er her for å poste hets og personangrep får reaksjonene de fortjener på det. :)



Anonymous poster hash: 87c1e...537
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har savna alle anonyme tøysekopper som var helt ufarlige jeg :hoppe:



Anonymous poster hash: b5c0e...942
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å slenge dritt til noen, uavhengig hva de har gjort eller skrevet - utgangspunktet er at regelbrudd legitimerer ikke nye regelbrudd. Dersom dere ser innlegg som dere mener er over grensen, setter vi pris på at dere rapporterer slike innlegg så vi kan se på sakene så fort som mulig.

Mvh,

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Dreiv á kikket etter Snikk og Snakk og skjónte ikke hvor det hadde blitt av fórst. :fnise: Greit med á endre navnet. :jepp:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...