Gå til innhold

Hva har du på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen er borte i helga, og konemor kjeder seg :-P

Jeg har på meg en lekker grå joggebukse med et frekt hull i kneet, kombinert med samboerens hettegenser fra de gyldne dager.

Anonymous poster hash: e9fd5...a92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badekåpe, og ingenting under. Det er det beste jeg vet å gå med!



Anonymous poster hash: 55ce8...0e3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker, grå joggebukse og en sort bh.

Anonymous poster hash: ea4ae...6a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun undertøy, som i en liten rød brazilian type truse sak. Nå er det natta straks så ikke så rart igrunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg en Rune Rudberg t-skjorte......

Bilde fra da han opptrådde på Allsang på grensen i 2008. Med teksten: Fly on, Rune



Anonymous poster hash: 11233...ef8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart blondeundertøy, som strammer, skjuler og fremhever akkurat der det skal, stay-ups, "den perfekte lille sorte", stilletter, perfekt sminke, diamanter rundt håndledd, hals og på fingeren. Håret mitt, som er nyklipt og nyfarget, er satt opp.

:P

Utvaska bomullstruse, ullsokker, en tights som er passe slækk i ræva, og en stor og god genser. Ingen bh. Mensen, influensa og ingen andre enn meg her.



Anonymous poster hash: cd662...05e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her i den utslitte gamle genseren min av ganske deilig stoff. Hullet håper jeg å kunne sy, men mangler nål og tøy. Har en gammel brun bomullsbukse og noen ullsokker. Sitter her med en sigarett som egentlig skulle være til i morgen, men greidde ikke å spare den, så brødet får holde :( . PCen er i vertfall til selskap, glad for at jeg kan låne litt strøm fra busstasjonen jeg sover på, den gamle vakten sier at det er greitt. For i vertfall noen uker, men vet ikke om han kan la meg få bli der for lenge. Håper at arbeidsgiver snart gir meg lønn, i går var vist arbeidet for dårlig og at han ikke ville gi meg noe. Han lus som ikke greier å lage flere enn 1000 hammere hver dag ikke fortjener noe, lensmannen er enig. Og om jeg visstnok ikke ble kvitt disse lusene mine kunne jeg i alle fall ikke forvente noe, da måtte jeg forvente erstatningsansvar til de andre i stede. Ja, ja, det er i alle fall godt å ha et tak over hode, for nå, en jobb, pc, brød, vann og klær :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå sokker, passe trang jeans, bokser, t-skjorte fra Hard Rock Cafe Berlin og en fleesjakke da det er litt kaldt i rommet og innesko i skinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joggebukse, ullsokker, ullsinglett, ulltrøye, stor cardigan i ull. Fryser ikke.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blasé

verdens vakreste sjokkrosa bjørn borg boxer, og en fotballdrakt faktisk. føler meg svært attraktiv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...