Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Å, hehe jeg er dårlig til å skjønne ironi noen ganger :)

Jeg vet, derfor jeg påpekte det :) det er en konsekvens av "du vet" (å ikke forstå ironi altså)

Trekant: Hva kan vi gjøre med hverandre i senga?

En venninne pleier å bruke meg som et tegneark, mens jeg pleier å stelle min venninners negler, men hun igjen steker spinatsuppe på bålet til oss alle 3.

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må komme med et flåsete svar på den samme tråden du linka til noz

Skjønner godt han vil seg deg slikke en annen, det er noe menn og sikkert lesber blir ganske tent av. Det dere kan gjøre er at ene stikker pikken inni baken mens den dama slikker den andre dama

Jeg tørte bare ikke å skrive dette i den tråden, er litt flaut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge pupper - Våttever flåots jår båot. Personlig foretrekker jeg BH. Eller er det en ny form for SM? Uansett, tror jeg sier nei, takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så flåsete, men tråden "gjett hvorfor personen over deg har avataren de har" er den dummeste tråden jeg har sett på KG. ALLE innleggene er "du liker *hva det er bilde av på avataren*"?! Med unntak av ett halvmorsomt innlegg i ny og ne som finner på noe annet er det bare "du liker det"?

Personen over har bilde av en kaffekopp? "Du liker kaffe"

Personen over har bilde av sola? "Du liker sol"

Personen over har bilde av en blomst? "Du liker blomster"

HERREGUD!

edit: siste to innlegg: den første personen har avatar med bilde av et øye med en linse. den andre personen svarer "du liker linser". I REST MY CASE

:skratte:

*løpe over til gjett hvorfor.. tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du sjalu om ei..

JA! blir alltid sjalu om ei. hater om ei!!! :sur:

:fnise:

Hater når tittelen avsluttes så brått. Om ei hva?? om ei hva?? så leser man tråden og det er aldri så spennende som det man hadde forventning om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du tråden min for den dummeste tråden du har sett? Tråden er jo grei, fins mange tråder som er skikkelig dumme. Det var en om nicket så da lagde jeg en om avatarer :)

Dummeste trådene jeg vet om er tråder hvor enten kvinnfolk kritiserer menn eller motsatt :)

Herregud, jeg lo så høyt når jeg så svaret ditt. Måtte bare informere deg om det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gravid med ff

Med fotballfruen?! :sjokkert:

Nå ble jeg litt satt ut her, må jeg innrømme.

Vet hun om det?

Vel Lars Kristian om det?

Jeg antar du lurer på om abort er løsningen. Det er noe jeg ville ha vurdert sammen med henne.

Det kan jo hende hun vil at du skal beholde barnet og at Lars Kristian vil fortsette ekteskapet med henne, allikevel. Eller at han gir henne skilsmisse så dere kan flytte sammen.

Så du må ikke fortvile, før du vet hva hun sier.

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singel er oppskrytt egentlig

Helt enig. Både grus, sand, og kampestein blir satt ufortjent i skyggen. Singel is hyped! :sur:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rart at ingen sier dette om jenter som ikke kommer uten dildo, el...."

Enig... stadig vekk kommer det jenter til meg med Dildo i hånden...!

hs1601822_1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal kjøpe kreatin, hva er forskjellen på pulver og kapsler?

Pulver ligner litt på mel, løs i formen, tørt. kapsler ligner på tabletter, altså pulver de har puttet inni noen hylstre så du kan svelge de hele.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...