Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avataren til Jus sanguinis ligger ute et sted på Models.com

Tviler litt på at han er den personen. :P

Anonymous poster hash: af9d1...7b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å angripe noen i denne tråden, er bare nyskjerrig. Men hvorfor ønsker dere å legge ut bilde i denne tråden? For å få tilbakemeldinger?



Anonymous poster hash: b6f9c...bac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å angripe noen i denne tråden, er bare nyskjerrig. Men hvorfor ønsker dere å legge ut bilde i denne tråden? For å få tilbakemeldinger? Anonymous poster hash: b6f9c...bac

Seriøst? Hele tråden er jo å få mest mulig "likes" og å få høre hvor pen og vakker man er. :P

Anonymous poster hash: af9d1...7b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avataren til Jus sanguinis ligger ute et sted på Models.com

Tviler litt på at han er den personen. :P

Anonymous poster hash: af9d1...7b8

Han ser ikke akkurat ut som en modell da, mer albino guy NeXT door?

Anonymous poster hash: 3bced...045

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor sært er det ikke å spamme ned et forum med bilder og tråder med verdens største cameltoe?

Jeg er ikke kåt. Hun var helt ny her og ble møtt av brukere med spydige kommentarer. Det var sikkert ikke noe gøy, for å si det mildt. Hvis hun hadde vært stygg, hadde ingen turt å skrive sånne ting til henne. Men det gjør like vondt, selv om hun ser bra ut.

Jeg spammet vel ikke noen, og det var bilder av meg. Hvorfor i all verden skulle jeg legge ut bilder av noen andre for så å spørre hvordan dere synes jeg ser ut i buksene. Jeg får mye kritikk fra av dattera mi, og ville høre fra noen andre om det er så ille. Av venner og kollegaer, og min mann, får jeg bare skryt og komplimenter.

Det var ikke bare én kommentar som gjorde at jeg ble lei meg, det var flere både i denne tråden og i den andre. Jeg synes ikke det er så kjekt at folk kaller meg horete. Jeg liker å kle meg utfordrende, kall meg gjerne trashy eller harry, men jeg er da ingen hore. Det ble litt mye tilslutt, og jeg ble lei meg. Jeg er et menneske og jeg reagerte som jeg gjorde.

Takk for at dere var ærlige mot meg, men jeg var ikke "stor" nok til å ta alt sammen innover meg. Jeg er et menneske med følelser.

Jeg hadde faktisk ei god samtale med dattera mi i går kveld. Hun sa at hun ikke likte at jeg kledde meg slik fordi spesielt noen gutter på skolen hennes hadde kommentert at jeg var ei milf og at jeg kledde meg for utfordrende for hennes smak. Men hun sa til slutt at "egentlig så bryr jeg meg ikke om det, for jeg er glad i deg, men jeg liker ikke at andre snakker nedsettende om deg". Det var så søtt sagt at jeg begynte å gråte.

Så selv om dere sier at det er stygt å gå med cameltoe så kommer jeg nok til å fortsette å ha det, trashy or not. Det er liksom litt meg, så lik det eller ikke.

Beklager om jeg skapte masse bråk her, det var ikke meninga, jeg lover å holde meg i bakgrunnen fra nå av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spammet vel ikke noen, og det var bilder av meg. Hvorfor i all verden skulle jeg legge ut bilder av noen andre for så å spørre hvordan dere synes jeg ser ut i buksene. Jeg får mye kritikk fra av dattera mi, og ville høre fra noen andre om det er så ille. Av venner og kollegaer, og min mann, får jeg bare skryt og komplimenter.

Det var ikke bare én kommentar som gjorde at jeg ble lei meg, det var flere både i denne tråden og i den andre. Jeg synes ikke det er så kjekt at folk kaller meg horete. Jeg liker å kle meg utfordrende, kall meg gjerne trashy eller harry, men jeg er da ingen hore. Det ble litt mye tilslutt, og jeg ble lei meg. Jeg er et menneske og jeg reagerte som jeg gjorde.

Takk for at dere var ærlige mot meg, men jeg var ikke "stor" nok til å ta alt sammen innover meg. Jeg er et menneske med følelser.

Jeg hadde faktisk ei god samtale med dattera mi i går kveld. Hun sa at hun ikke likte at jeg kledde meg slik fordi spesielt noen gutter på skolen hennes hadde kommentert at jeg var ei milf og at jeg kledde meg for utfordrende for hennes smak. Men hun sa til slutt at "egentlig så bryr jeg meg ikke om det, for jeg er glad i deg, men jeg liker ikke at andre snakker nedsettende om deg". Det var så søtt sagt at jeg begynte å gråte.

Så selv om dere sier at det er stygt å gå med cameltoe så kommer jeg nok til å fortsette å ha det, trashy or not. Det er liksom litt meg, så lik det eller ikke.

Beklager om jeg skapte masse bråk her, det var ikke meninga, jeg lover å holde meg i bakgrunnen fra nå av.

Vi er alle ulike, kjære deg.. ingen kan ta fra deg den du er eller din smak. Du er en nydelig kvinne! :)

Anonymous poster hash: 61050...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ikke akkurat ut som en modell da, mer albino guy NeXT door?

Anonymous poster hash: 3bced...045

Ikke enig, smellkjekk fyr! Selv om jeg foretrekker "brunetter" synes jeg han var flott!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig, smellkjekk fyr! Selv om jeg foretrekker "brunetter" synes jeg han var flott!

Han viste seg jo å være modell også faktisk, som du ser lenger opp her. Selv om han som bruker bildet som avatar vil at vi skal tro det er han på bildet. :fnise:

Anonymous poster hash: 3bced...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg syns det var det minst flatterende bildet av han, i forhold til de andre!



Anonymous poster hash: 3bced...045
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen nye bilder av kroppen min, så du får se på de jeg har lagt ut tidligere, og tenke minus 10 kilo :ler:

Jeg har bilde av kroppen din! Skal jeg legge de ut? :nigo:

Anonymous poster hash: 36a55...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viste seg jo å være modell også faktisk, som du ser lenger opp her. Selv om han som bruker bildet som avatar vil at vi skal tro det er han på bildet. :fnise:

Anonymous poster hash: 3bced...045

Det var inne på den modellsiden jeg så at han fyren er fin da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var inne på den modellsiden jeg så at han fyren er fin da :)

Ja, DET er jeg enig ! Men likte ikke akkurat det bildet som Ingelius eller hva han heter bruker. ( :fnise: )

Anonymous poster hash: 3bced...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av kroppen din! Skal jeg legge de ut? :nigo:

Anonymous poster hash: 36a55...8ea

Bare hvis de er fine, og fremstiller meg som en gresk gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis de er fine, og fremstiller meg som en gresk gud.

Tja... Det kommer an på om greske guder var hårete. Nakne var de sikkert støtt :ler:

Men du er jo en Gud, Yme! Hvis du bare konsentrerer deg om det du driver med og ikke fårikål! :ler:

Anonymous poster hash: 36a55...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...