Gå til innhold

Vil du gifte deg


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med deg? Nei

med Gunfrea, ja! :hjerte:

I'll fight you for him :rasende:

Anonymous poster hash: 69bf4...798

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

I'll fight you for him :rasende:Anonymous poster hash: 69bf4...798

Nei det skal du ikke! Hvis du ikke lærer og oppføre deg, blir du låst inne i en boks og sent til Mars der du kan rydde landingsplassen for små stein før kolonistene kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg? *gå ned på kne med en ring i hånden og håp i blikket* :herremann:

Jeg ønsker å gifte meg med den rette person! :). Drømmer om at jeg og en mann kan vise hvor stolte vi er av hveandre :hug::rodmer: , og at vi kan dermed erklære oss gifte , og leve livet ut lykkelig sammen. Det er en drøm for meg :rodmer::) Men tror aldri det vil skje desverre... hehe :klo::nigo:

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å gifte meg med den rette person! :). Drømmer om at jeg og en mann kan vise hvor stolte vi er av hveandre :hug::rodmer: , og at vi kan dermed erklære oss gifte , og leve livet ut lykkelig sammen. Det er en drøm for meg :rodmer::) Men tror aldri det vil skje desverre... hehe :klo::nigo:

Jeg er evig optimist så jeg har troa på at du vil få oppleve det ! Som jeg liker si : så lenge det er liv er det håp :)

En vakker dag så blir du nok kjent med en flott mann du kan leve med i gode og onde dager! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er evig optimist så jeg har troa på at du vil få oppleve det ! Som jeg liker si : så lenge det er liv er det håp :)

En vakker dag så blir du nok kjent med en flott mann du kan leve med i gode og onde dager! ;)

Takk for den kommentaren. :). Ja jeg håper på at en dag så frir en mann til meg der jeg føler gjensidige følelser. Jeg har drømt om det lenge og alt kan jo skje. Så lenge det ee liv er det håp , sant det :). Er gøy å høre at dere menn har samme drømmer som meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er evig optimist så jeg har troa på at du vil få oppleve det ! Som jeg liker si : så lenge det er liv er det håp :)

En vakker dag så blir du nok kjent med en flott mann du kan leve med i gode og onde dager! ;)

Hehe må si at hvis jeg kjente deg så hadde jeg mulig ville gifte meg med deg. Haha men jeg kjenner deg ikke :). Fint at du har et ønske om giftemål. Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg får en jaguar, et slott og en levende enhjørning, så gjør vi det omså i morgen :ler:

Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...