Gå til innhold

Hvordan vite at han er noe å ha på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhold 1: en som hadde kontroll over meg, en syk makt.

2: en jeg datet en stund som mente han likte meg men etterpå fortelte han alle hva vi hadde gjort i senga

3: x'n min, makt syk og kontrollerende,psykisk sjuk og ustabil, forhold i nesten 4 år,

4: en jeg trodde var The one, fortelte meg han var forelsket osv osv, hele visa ente med et stygt brudd hvor han såra meg veldig Pga måten han gjorde det på. Han holdt meg på gress, fikk sex og dumpa meg.

Jeg er sååå naiv, dum og blond eller noe.... Tror bare det beste om folk.

Jeg trenger virkelig date tips!!

Hva skal jeg se etter? Hvem kan jeg date og hvem skal jeg ikke date?

Hvor lenge bør personen ha vært singel?

Fortvila 26 åring....

Anonymous poster hash: d3195...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gi sex før leeenge. Ellers er det ikke så mange tips å gi. Vi gutter har mange skitne triks får å få mus.



Anonymous poster hash: 8656c...0ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi sex før leeenge. Ellers er det ikke så mange tips å gi. Vi gutter har mange skitne triks får å få mus.

Anonymous poster hash: 8656c...0ab

Fortell? Har du sagt A, må du si B

Anonymous poster hash: 16ca6...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være naiv, dum, blond eller noe. Det er mitt tips.

:)

Ja jeg kan jo prøve, men det er ikke lett... :(

Anonymous poster hash: d213e...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vit at 99.9 prosent kun vil p deg.

Se etter ord og handling, se etter en som gjør alt for deg, se det gnistrer i øyne..



Anonymous poster hash: e87ba...d1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Ja jeg kan jo prøve, men det er ikke lett... :(

Anonymous poster hash: d213e...ff8

Du må slutte å kaste vekk tiden din på tull. Slutt med rosablogger, blogging, instagram, Facebook-selfies, osv.

Finn noe du interesserer deg for og bli flink i dette. Ha noe mer i livet ditt enn overfladiske interesser. Få litt selvrespekt og utvikle selvtilliten din. Ikke gå etter tapere, men gå etter de som faktisk er bra for deg og ha litt tro på deg selv.

Ordner seg dette, jenta mi.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg treffer en dame på byen og hun gjerne blir med meg hjem så er det veldig greit at hun ikke gir fra seg sex første kvelden.



Anonymous poster hash: 9fd1f...061
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg treffer en dame på byen og hun gjerne blir med meg hjem så er det veldig greit at hun ikke gir fra seg sex første kvelden.

Anonymous poster hash: 9fd1f...061

Jeg synes generelt dette blir helt galt å si. "Gi fra seg sex første kvelden". Hvorfor prøver du å få en jente til sengs dersom du ikke ønsker at hun gir det vekk? Burde ikke dette gå begge veier? Skal det være enklere for en dame å si nei, enn en mann?

Anonymous poster hash: 14ab4...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg treffer en dame på byen og hun gjerne blir med meg hjem så er det veldig greit at hun ikke gir fra seg sex første kvelden.

Anonymous poster hash: 9fd1f...061

Utrolig morsom innstilling folk har. Jenter Gir fra seg sex, mens gutten gjør ikke det? haha.

Hvorfor er det alltid jenta som er billig, mens gutten får cred?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du møter disse mennene hen a?



Anonymous poster hash: 77ab1...c01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være naiv, dum, blond eller noe. Det er mitt tips.

:)

Signerer denne. Få noen psykologtimer og bli oppmerksom på hva du kan gjøre annerledes.

Anonymous poster hash: ccb32...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig morsom innstilling folk har. Jenter Gir fra seg sex, mens gutten gjør ikke det? haha.

Hvorfor er det alltid jenta som er billig, mens gutten får cred?

Fordi, slik det det bare. deal with it

Anonymous poster hash: 9fd1f...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi, slik det det bare. deal with it

Anonymous poster hash: 9fd1f...061

Bra tankegang du har der! Veldig reflektert og ressonerende svar! Jeg er imponert :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du begynner å sette standard for hva du vil/kan akseptere av en partner, da begynner mannfolka med kvalitet å komme. Jeg er en ung jævel, men likevel har jeg en standard for hva jeg aksepterer av kvinner. Virrehuer holder jeg meg langt unna, og de er som regel å finne på by'n. De kvinnene jeg vil ha er de som har klare mål og som dyrker seg selv som menneske.

Så de menn du er ute etter er de som dyrker seg selv og sine hobbyer, altså kvalitetsmennesker. Du finner dem der de liker seg best, altså med sine hobbyer og interesser(Kvalitetsmenn er som regel ikke å finne på by'n)

Og hvorfor date? Jeg liker bedre å bli bedre kjent med folk ved å vise interesse for deres interesser, snakke og kanskje oppleve ting. Jeg misliker ordet date, sorry...

Endret av 99699
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HowardRoark

Og hvorfor date? Jeg liker bedre å bli bedre kjent med folk ved å vise interesse for deres interesser, snakke og kanskje oppleve ting. Jeg misliker ordet date, sorry...

Hvordan skjer dette for deg i virkeligheten?

Jeg også misliker ordet 'date'. Foreslo ordet 'treff' som et norsk alternativ. Eller så foreslår jeg å møtes.

Men i praksis er det uansett en 'date', så det blir jo bare ordkløyveri.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

De kvinnene jeg vil ha er de som har klare mål og som dyrker seg selv som menneske.

Om du vil ha en kvinne som dyrker seg selv og er selvopptatt skal du vel ikke lete så lenge. Men hvorfor er det en kvalitet du setter høyt?

Jeg ønsker meg gjerne en kvinne som tenker på seg selv og vet hva hun, men for meg er det aller viktigste at hun er empatisk, snill og omsorgsfull. Overraskende mange mennesker i dag mangler empati.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi sex før leeenge. Ellers er det ikke så mange tips å gi. Vi gutter har mange skitne triks får å få mus.

Anonymous poster hash: 8656c...0ab

Må bare nevnes at disse rådene ikke er ment for å gagne den som venter med sex, men de som er villig til å ha sex tidlig for å få en mann. Tror dere kvinner virkelig at det å vente er det samme som å få en fyr som virkelig er interessert i dere? Det sier bare noe om at dere har et betent forhold til sex og bruker det som et middel til å få viljen deres og det gjør dere til noen det neppe er verdt å være med i lengden. Spør dere selv hvorfor det alltid er kvinner som har masse erfaring med å bli forlatt som også er de som avertererfor å restriktere sexlivet. Det er ikke det at de har knekt koden, men omsider funnet en fyr som er desperat nok til å godta at jenta bruker sex som belønning mens alle de mennene de egentlig vil ha fortsatt er ute å former bånd med jenter som ikke innbiller seg at de skal ha et forhold før det blir seksuelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...