Gå til innhold

Hvis første date var uten gnist...Drar du da på date nr.2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en nettdate for første gang.Selv om han så helt gjennomsnittelig ut skal jeg innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg så ham,og selv om han var hyggelig nok å prate med følte jeg ingen gnist.Følelsene går hverken i veldig pluss eller veldig minus-retnin og jeg vet ikke om jeg skal takke ja til nytt treff ellere ikke.

Hva gjør dere andre i en slik situasjon, gir dere det en sjanse til?



Anonymous poster hash: 4f151...bc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neppe. Jeg må føle noe for at jeg skal ønske å ta det videre. Enten at han er så hyggelig at jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent, eller at jeg blir tiltrukket - eller aller helst begge deler :)



Anonymous poster hash: 7dafc...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en nettdate for første gang.Selv om han så helt gjennomsnittelig ut skal jeg innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg så ham,og selv om han var hyggelig nok å prate med følte jeg ingen gnist.Følelsene går hverken i veldig pluss eller veldig minus-retnin og jeg vet ikke om jeg skal takke ja til nytt treff ellere ikke.

Hva gjør dere andre i en slik situasjon, gir dere det en sjanse til?

Anonymous poster hash: 4f151...bc4

Du er over gjennomsnittet?

Anonymous poster hash: 05236...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også tid på å bygge opp en relasjon med et annet menneske, trygghet, tillit, nærhet, god kommunikasjon, se forskjellige sider ved personligheten.

Dette kommer ikke på en times date..

Så såfremt mannen ser normalt kjekk ut, så gir jeg ham da en sjans, og går gjerne på 5 dater før jeg bestemmer meg.

Men så liker jeg å ta omstendige valg også da!

Hadde jeg vært deg, du sier du sitter med ingen positive eller negative følelser, så hadde jeg definitivt gått på så mange dater det ville tatt før du fikk en enten "ja" eller "nei" følelse.

Det høres ut som du har et "jeg vet ikke", og for meg er det et; "må bruke mer tid på det, har ikke bestemt meg enda".

Lykke til uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnisten kan komme med det dere utvikler sammen :)

Hvorfor skal man egentlig føle en gnist for et fremmed menneske over en kaffe? :P

Isåfall føler jeg dette er negativt, at man skaper gnisten selv, at man tenner på ideen om noen, en fantasi man skaper selv.

Hvorfor ikke bruke tid på å faktisk bli kjent med mennesket du har møtt, og leve i realiteten? Følelser for meg oppstår over tid iallfall, har aldri vært noen "forelska ved første blikK" type person, og ser for meg at slikt fort ender i grøfta.



Anonymous poster hash: 48fbb...52e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg liker ham gir jeg ham absolutt flere sjanser.



Anonymous poster hash: 3586f...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ser ingen vits i det. Man merker hvis man har kjemi på første date og er det ikke kjemi, så går jeg videre til neste :)

Anonymous poster hash: 71ba0...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke, har opplevd GNIST og kaster ikke bort tid.



Anonymous poster hash: 332d7...7c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gnist dukker vel ikke nødvendigvis opp første gang man treffes.Så lenge den andre personen fortsatt virker interessant, taper man jo ikke noe på en date til. Men det bør nok i tilfelle være en date på samme nivå, dumt å prøve å gå fra kaffedate til middagsdate uten en gnist, tror jeg. I verste fall var det bortkastet tid, i "mindre ille fall" får man en ny venninne/kompis.

Endret av guttemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner alltid om det kan bli noe mer. Enten kjennes en fyr ut som et klart nei, eller et kanskje ja, og det tar bare noen minutter å finne ut av. Et klart nei trenger ikke være negativt, vedkommende kan jo kjennes som en bror til og med, men det betyr jo at det ikke er noen tiltrekning til stede, og da vil jeg ikke lure noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte en nettdate for første gang.Selv om han så helt gjennomsnittelig ut skal jeg innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg så ham,og selv om han var hyggelig nok å prate med følte jeg ingen gnist.Følelsene går hverken i veldig pluss eller veldig minus-retnin og jeg vet ikke om jeg skal takke ja til nytt treff ellere ikke.

Hva gjør dere andre i en slik situasjon, gir dere det en sjanse til?

Anonymous poster hash: 4f151...bc4

Gjør han en tjeneste og la han slippe å bruke mer av sin tid på deg når du ikke føler gnist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...