Gå til innhold

hva bør jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en greie med en fyr noen måneder nå. Vi har det veldig fint sammen, gode samtaler, sykt bra sex, sterk kjemi og rett og slett skikkelig bra. Men, han viil ikka ha et forhold nå fordi han føler han er på et sted der han ikke kan gå inn i det. Han vil fortsette å treffe meg og sier at han ikke klarer å holde seg unna meg fordi jeg er så "bra" og sexen er så bra. spørsmålet mitt er egentlig om jeg bør avslutte dette med en gang, eller om hvis jeg fortsetter å se han og er tålmodig, at han kanskje vil bli sammen senere? eller er jeg bare naiv da?

Hilsen forvirra



Anonymous poster hash: 02905...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke forvente at han skal bli forelsket hvert fall. Og du kan heller ikke bli sur eller holde mot ham det faktum at han ikke er/blir forelsket i deg. Han har jo sagt at han kun er ute etter uforpliktende sex, og så er det opp til deg å finne ut om du ønsker det samme.



Anonymous poster hash: f4398...7ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde med ei venninne av meg. Men da var det hun som ikke var klar for noe forhold, mens han var klar. Han var tålmodig og ventet, og de er fortsatt sammen, tror de har vært sammen i 2 år snart :)

Jeg har også vært oppi noe lignende for noen år siden. Vi hadde det ganske fint sammen, jeg var ganske interessert i kjæreste, men han ville ikke binde seg til noen siden han skulle i militæret neste år og var russ osv. Så etter et par måneder begynte jeg å treffe andre, og gav litt opp på han, men da fant jeg ut at han hadde begynt å like meg veldig godt, og følte at vi var på vei til å bli noe! Makan til stress, han ble såret siden jeg "moved on" og jeg ble irritert for at han ikke hadde sagt bedre ifra om at han holdt på å ombestemme seg på hva han ville med oss....

Nå er vi begge i nye lykkelige forhold heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. det er vel bare ønsketenking at han faller for meg hvis jeg er tålmodig nok!



Anonymous poster hash: 02905...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...