Gå til innhold

Helt forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok..så jeg meldte meg på et par datingnettsider da jeg flyttet til en ny by (internasjonal storby) for en tid tilbake. Vanligvis foretrekker jeg vanlig dating fremfor nettdating men i denne byen kjenner jeg så og si ingen så jeg tenkte det ville fungere som en god start.

Har hatt et par dater - en av dem var jeg ikke interessert i å treffe igjen og en annen skal jeg treffe igjen når han kommer tilbake til byen, for lunch.

Har snakket med en fyr og whatsappet i det siste, og han har spurt flere ganger når vi kan treffes. Han er noen år eldre og driver eget firma her. Han spurte meg om vi kunne treffes til helgen og om jeg var fri fredag, jeg sa nei men at torsdag kveld kunne fungere.

Så får jeg plutselig melding med at han vil si "pass", at jeg har arrangert en date med en av hans ansatte (som ikke vet at han er på nettsiden).

Jeg skriver tilbake og lurer på hva han snakker om, men melding mottas ikke engang og tydeligvis er jeg blokkert.

Dette er helt underlig for meg - de to jeg har truffet er fra andre land (USA) og ikke hans industri, eller firma. Jeg har utvekslet meldinger med andre, men ikke avtalt noen spesifikk date.

Dersom dette er en slags random avvisning synes jeg det er veldig rart? Greit nok om man slutter å kommunisere med noen eller sier at man ikke kan dersom man plutselig ikke vil treffe dem lenger, men finne på noe slikt? Det kom attpåtil bare noen minutter etter at han foreslo å treffes fredag kveld.

Plutselig ble jeg nå veldig paranoid. Lurer på om menn sitter på datingnettsteder sammen med venner og skriver meldinger åpenlyst foran andre. Eller om de refererer samtaler de har hatt til venner og kolleger. Eller om de snakker med alle om det, samt deler bilder og brukernavn, til folk de kjenner.

Som sagt, jeg kan ikke helt se for meg at det er tilfelle her - med mindre en jeg har tilfeldig utvekslet meldinger med tilfeldigvis jobber i hans firma og har snakket masse om meg (uten at vi har en date).

Men det har satt noen griller i hodet på meg og gjort meg skeptisk til nettdating. Jeg ser på nettdating som noe privat men lurer på om det faktisk er det?



Anonymous poster hash: 62d6c...a20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon blund

Selvfølgelig er det privat, har blitt litt mer åpent nå som tinder har blitt allmenn godkjent. De fleste liker å holde det privat så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over. Man treffer mye rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det privat, har blitt litt mer åpent nå som tinder har blitt allmenn godkjent. De fleste liker å holde det privat så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over. Man treffer mye rart

Hm ok. Jeg får vel legge paranoia til side. Det bor flere millioner her så sjansen for at folk kjenner hverandre er jo liten. Bare lurer på om det er noe menn flest prater mye om.

Anonymous poster hash: 62d6c...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Ikke blandt mine venner ihvertfall:P. Kanskje litt tinder prat om jeg har truffet en ny dame der. Men ingenting om privat snakkingen og slikt. Du har nok bære vært uheldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...