Gå til innhold

Hvis du aldri får barn og blir gift...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er trist at jeg kommer til å ende opp alene og uten barn. Men er jo ingenting jeg får gjort med det, hvis jeg ikke reiser til pattaya og kjøper meg en thaimann med liten tiss eller noe..



Anonymous poster hash: 29a99...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er trist at jeg kommer til å ende opp alene og uten barn. Men er jo ingenting jeg får gjort med det, hvis jeg ikke reiser til pattaya og kjøper meg en thaimann med liten tiss eller noe..

Anonymous poster hash: 29a99...9c3

Hvorfor ikke en kurder eller egypter? Plenty av norske kvinner som reiser til "syden" og "finner" en "mann" der. Norske menn reiser til Thailand og norske kvinner reiser til middelhavet.

Anonymous poster hash: e0f39...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke en kurder eller egypter? Plenty av norske kvinner som reiser til "syden" og "finner" en "mann" der. Norske menn reiser til Thailand og norske kvinner reiser til middelhavet.

Anonymous poster hash: e0f39...1c0

Muslimer og jøder=ikke faen

Anonymous poster hash: 29a99...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer og jøder=ikke faen

Anonymous poster hash: 29a99...9c3

Hva med en russer,engelskmann eller en arbeidspolakk?

Du trenger ikke forlate landet en gang for å få en sånn.

Anonymous poster hash: f80f7...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg følt det som et nederlag, men når jeg ser hvordan verden er i ferd med å bli så tenker jeg at det kanskje er like greit uten.. Det blir bare dyrere og dyrere å ha barn, og de krever mer og mer. Man klarer ikke skjerme barna for pc, mobil og nettbrett lenge. Man investerer 18-20 år i et annet menneske, som plutselig en dag står på egne ben og ikke virkelig "trenger" deg lenger. Det må føles tomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg et barn, men ikke gift.

Hvis jeg ikke blir gift vil jeg ikke føle meg mislykket, hadde du spurt meg for 5 år siden ville jeg sagt det motsatte.



Anonymous poster hash: 4e186...e93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har aldri ønsket meg barn og har droppet å føle meg mislykket fordi jeg ikke har noen mann. Bortkastet tid. Er jeg singel, så er jeg singel og hvis det er sånn jeg ender så får det bare være sånn uten at jeg i tillegg skal føle meg mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du føle deg mislykket da?

Anonymous poster hash: f80f7...2d7

Jeg trenger ikke å bli gift, men finner jeg ikke en partner og får barn vil jeg helt klart føle at jeg har mislyktes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke til å få mann og barn, mener mener ærlig talt det er menn som har mislyktes ettersom det ikke er meg det står på..Eventuelt en ødelagt "samlivskultur".



Anonymous poster hash: 9fb72...d14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke til å få mann og barn, mener mener ærlig talt det er menn som har mislyktes ettersom det ikke er meg det står på..Eventuelt en ødelagt "samlivskultur".

Anonymous poster hash: 9fb72...d14

Hva mener du med at det ikke er deg det står på?

Anonymous poster hash: e0f39...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Jeg er 24 år gammel, og selv om jeg enda har "goood tid", så tenker jeg av og til på det. Jeg vil ha barn, men jeg vil jo ha en mann først. Jeg ser mange av mine jevngamle venninner og gamle klassekamerater har fått barn, mange av dem har til og med to, og noen har allerede giftet seg. Nå til dags er det kanskje mer vanlig at man venter til man er i 30-årene med å få barn, og det gjør absolutt ingenting. Hvorfor ikke, liksom? Da er det jo mer sannsynlig at man er mer erfaren og mer etablert.

Men, tiden går veldig fort. Om jeg hadde endt opp mannløs og barnløs, så ja - jeg hadde nok kjent på det. Men mislykket? Nei. Bare skuffet, rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at det ikke er deg det står på?

Anonymous poster hash: e0f39...1c0

Jeg gjør mitt. Trener, utdanner meg, jobber, tar vare på meg selv. Kler meg bra, ordner hår og sminke. Er sosial, snakker med menn, tar initiativ osv. Jeg blir bare avvist og dumpa og vet ikke hva mer jeg kan gjøre for avslutte singellivet. Men det vil seg ikke og nå har jeg gitt opp.

Anonymous poster hash: 9fb72...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke noe særlig behov for å gifte meg, og jeg er heller ikke sikker på om jeg ønsker meg barn.

Anonymous poster hash: 3bfae...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør mitt. Trener, utdanner meg, jobber, tar vare på meg selv. Kler meg bra, ordner hår og sminke. Er sosial, snakker med menn, tar initiativ osv. Jeg blir bare avvist og dumpa og vet ikke hva mer jeg kan gjøre for avslutte singellivet. Men det vil seg ikke og nå har jeg gitt opp.

Anonymous poster hash: 9fb72...d14

Går vel etter feil menn da.

Anonymous poster hash: fb8a5...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel etter feil menn da.

Anonymous poster hash: fb8a5...13b

Skulle ønske det var så enkelt :(

Anonymous poster hash: 9fb72...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...