Gå til innhold

18 og aldri hatt kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på 18 som aldri har hatt kjæreste.

Føler meg skikkelig alene, og føler at ingen vil ha meg. Og de jeg kunne fått vil jeg ikke ha. Er ikke store utvalget heller her jeg bor.

Er ikke stygg heller, egentlig greit fin (om man sammenligner med andre).

Omtrent alle vennene mine har kjæreste, og jeg er den eneste med ingen sexerfaring, siden jeg bare har hatt det et par ganger i fylla, noe som gjør meg ukomfortabel og usikker på meg selv.

Aner bare ikke hvordan jeg skal gå fram, hva jeg skal gjøre, hvordan jeg kan få noen til å like meg. Føler meg bare helt alene.

Er noen i samme båt som meg? Har noen erfaringer å komme med? Lurer på om det rett og slett er noe feil med meg, eller om jeg har helt feil personlighet eller noe, for hvorfor kan aldri jeg være heldig?



Anonymous poster hash: dd97e...a28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en jente på 18 som aldri har hatt kjæreste.

Føler meg skikkelig alene, og føler at ingen vil ha meg. Og de jeg kunne fått vil jeg ikke ha. Er ikke store utvalget heller her jeg bor.

Er ikke stygg heller, egentlig greit fin (om man sammenligner med andre).

Omtrent alle vennene mine har kjæreste, og jeg er den eneste med ingen sexerfaring, siden jeg bare har hatt det et par ganger i fylla, noe som gjør meg ukomfortabel og usikker på meg selv.

Aner bare ikke hvordan jeg skal gå fram, hva jeg skal gjøre, hvordan jeg kan få noen til å like meg. Føler meg bare helt alene.

Er noen i samme båt som meg? Har noen erfaringer å komme med? Lurer på om det rett og slett er noe feil med meg, eller om jeg har helt feil personlighet eller noe, for hvorfor kan aldri jeg være heldig?

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Hei : ) Absolutt ingenting feil ved deg. Den eneste "feilen" jeg kan se er i så fall at du har for lite tro på deg selv!

Du er jo bare atten år! Det kommer : ) Ikke stress med det, plutselig står du der bare med typen og hele pakka. Og lurer på hvorfor du i det hele tatt tvilte på om du kom til å få deg type!

Jeg gikk også rundt en periode og tenkte: "Jeg kommer til å være singel for alltid" haha. Nå er det bare morsomt å tenke tilbake på.

Stress ned, vær deg selv! Så kommer det nok flere forhold på deg framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er 21 år og skulle ønske jeg aldri hadde hatt kjæreste.



Anonymous poster hash: c3d73...a7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart atten, og har aldri blitt kysset engang :fnise: Gjør meg ingen ting egentlig... Det er ingen ting feil med deg! Bare prøv å ikke stresse med det, kjærlighet kommer når det kommer :)



Anonymous poster hash: 65328...6ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker her på forumet, så ser du at du LANGT ifra er alene. Jeg er 22, single og aldri hatt kjæreste. Slå den du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du søker her på forumet, så ser du at du LANGT ifra er alene. Jeg er 22, single og aldri hatt kjæreste. Slå den du ;)

Jeg er 24...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også legge til at jeg har flere kompiser som aldri har hatt kjæreste og er nærmere 30.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 18 og kjenner meg igjen i det du skriver. Har heller aldri hatt sex edru. Skjønner heller ikke hvordan folk på min alder har hatt mer enn en kjæreste?? Jeg har ikke noen på kroken engang, føler meg skikkelig outsider som aldri engang har hatt noe på gang med en gutt... Gjør det heller ikke lettere at jeg er sjenert rundt nye folk i begynnelsen

Tror vi må lage en støttegruppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 18 og kjenner meg igjen i det du skriver. Har heller aldri hatt sex edru. Skjønner heller ikke hvordan folk på min alder har hatt mer enn en kjæreste?? Jeg har ikke noen på kroken engang, føler meg skikkelig outsider som aldri engang har hatt noe på gang med en gutt... Gjør det heller ikke lettere at jeg er sjenert rundt nye folk i begynnelsen

Tror vi må lage en støttegruppe..

Enig!

Har heller aldri hatt noe på gang med en gutt, og føler det helt likens. Er også sjenert blant folk jeg ikke kjenner.. Blir bare mer deprimert når jeg ser folk på 30 her ikke har hatt kjæreste, MÅ JEG VENTE I 12 ÅR TIL??

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24...

Søren, trodde jeg var den eldste single uten kjærest noensinne. Jaja, vi har det godt likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Har heller aldri hatt noe på gang med en gutt, og føler det helt likens. Er også sjenert blant folk jeg ikke kjenner.. Blir bare mer deprimert når jeg ser folk på 30 her ikke har hatt kjæreste, MÅ JEG VENTE I 12 ÅR TIL??

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Forhåpentligvis ikke!!

Det er ikke vi som er uheldig, det er derimot de stakkars gutta som går glipp av oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 18 og er i samme båt. Bare at jeg også er jomfru..

Ser helt grei ut, sikkert pen for noen. I det siste har jeg kommet meg litt mer ut i hverdagen i stedet for å være inne hele tiden uten skole siden jeg var 16, og nå har jeg også fått høre det, men jeg er overhodet ikke interessert i de.

Går egentlig rundt å venter på livet og opplevelser jeg føler at mange på min alder allerede har fått. Føler meg unormal.



Anonymous poster hash: 2ff76...eaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis ikke!!

Det er ikke vi som er uheldig, det er derimot de stakkars gutta som går glipp av oss ;)

Haha ja, får bare tenke sånn :)

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 18 og er i samme båt. Bare at jeg også er jomfru..

Ser helt grei ut, sikkert pen for noen. I det siste har jeg kommet meg litt mer ut i hverdagen i stedet for å være inne hele tiden uten skole siden jeg var 16, og nå har jeg også fått høre det, men jeg er overhodet ikke interessert i de.

Går egentlig rundt å venter på livet og opplevelser jeg føler at mange på min alder allerede har fått. Føler meg unormal.

Anonymous poster hash: 2ff76...eaf

Samme her, er som om jeg bare går rundt å venter..

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er også 18år og aldri hatt kjæreste.. Føler meg alene og har derfor gjort dumme valg både edru og fylla og ligget med alt for mange... Nå vil jeg bare ha en som er min :grine:



Anonymous poster hash: c2c00...e8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg er 23 år og har aldri hatt kjæreste. Synes ikke det er noe problem så lenge jeg finner drømmemannen når jeg er ferdig å studere ;) Du har god tid på deg til å finne en kjæreste, TS! Nyt heller singeltilværelsen enn så lenge :)



Anonymous poster hash: a828f...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg er 23 år og har aldri hatt kjæreste. Synes ikke det er noe problem så lenge jeg finner drømmemannen når jeg er ferdig å studere ;) Du har god tid på deg til å finne en kjæreste, TS! Nyt heller singeltilværelsen enn så lenge :)

Anonymous poster hash: a828f...bd6

Føler jeg har mangel på erfaring i forhold til alle andre. Siden du aldri har hatt kjæreste, har du heller aldri hatt sex?

Anonymous poster hash: dd97e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...