Gå til innhold

Har du noen gang ventet i flere år på en mann for å bli sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seriøst? Hvor lenge ventet du, og hva skjedde mellom dere som gjorde at dere ikke kunne bli sammen på det tidspunktet? :P Gratulerer

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Ventet i tre-fire år. Det vil si - jeg datet andre i perioder, men bare sånn halvhjertet, siden jeg visste hvem jeg egentlig ville ha. Det var lang avstand mellom oss, og han var redd for å gå inn i noe. Det er i hvert fall det han har sagt til meg. I ettertid har han sagt at han var dum som ikke ville satse før, og det er jeg enig i. Det er ikke alle som tør å hoppe inn i noe når oddsene ikke er på ens side. Det er feigt i mine øyne, og det var veldig frustrerende til tider, særlig siden jeg visste at han hadde følelser for meg også.

Vi bor fremdeles langt unna hverandre, men nå treffes vi regelmessig. Det krever jo en del mer enn et vanlig forhold, men for meg er det verdt det. Jeg vil heller treffe en jeg er forelsket i mer sjeldent, enn å ha en kjæreste samme stedet som jeg ikke egentlig har sterke følelser for.

Men det var tøft når det stod på, følte meg ganske avvist noen ganger.

Anonymous poster hash: d6ce4...5d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri og hadde aldri ventet i årevis på en mann. Er ikke den ventende typen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møter en gutt/mann. Dere blir betatt… men av ulike årsaker, er tidspunktet helt feil at dere blir sammen i tillegg at han ikke ønsker noe kjæreste i livet sitt akkurat nå.

Du VET at dette er mannen du har lyst til å tilbringe livet ditt sammen med! Du kjenner det så sterkt, og er villig til å "vente"

Har dere ventet i flere år på denne personen? Har dere møtt på igjen senere? Hvordan utviklet det seg?

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Helvete heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ventet i over 10 år, nå har vi bodd sammen i ett år.

Vil ikke si det er verdt det egentlig, men for meg var det ikke noe alternativ.

Anonymous poster hash: 6d3f8...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ja, ventet i over 10 år, nå har vi bodd sammen i ett år.

Vil ikke si det er verdt det egentlig, men for meg var det ikke noe alternativ.

Anonymous poster hash: 6d3f8...464

pøh, alle har et valg med mindre du blir tvangsgifa bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eldre kompis, 15 år +, jeg har kjent ham siden jeg var 17 år. Bare som venn, uansett den her fyren har vært i en god betalt jobb, han er pen, verdensvant, trivelig (som kamerat), og har aldri manglet kjæreste som også etterhvert ble samboere (men ikke gift eller barn), med stadig yngre og yngre kvinner, han begrunnet det med at det føltes aldri riktig med henne (om de alle sammen).

Så en dag ble den her fyren gammel. Ikke gammel som i utgammel eller impotent, men gammel nok til at han ikke lenger trakk til seg kvinner som var ung nok til å gi ham barn og samtidig sofistikert selskap, så nu er den her fyren som vanligvis har hatt en adskillig yngre, pen og interessant partner ved sin side alene.

Jeg aner ikke hva han driver med på sidelinja, sånn sett, kanskje puler han unge prostituerte, kanskje vil han til syvende og sist bli ilag med ei sofistikert ei på rundt 45-50, det jeg vet er at han føler seg ensom og han er bitter pga han er barnløs, det siste er jo hans egen feil siden han mye godt skremte vettet av de damerne til som var så uheldige å bli gravide med ham til å ta abort.

Med en gang man får den der "er ikke klar", "bla, bla, bla", så er det bare å dra, ikke bruk mer tid på ham, det blir ikke verdt det.

Endret av Gjest
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du møter en gutt/mann. Dere blir betatt… men av ulike årsaker, er tidspunktet helt feil at dere blir sammen i tillegg at han ikke ønsker noe kjæreste i livet sitt akkurat nå.

Du VET at dette er mannen du har lyst til å tilbringe livet ditt sammen med! Du kjenner det så sterkt, og er villig til å "vente"

Har dere ventet i flere år på denne personen? Har dere møtt på igjen senere? Hvordan utviklet det seg?

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Om det finnes mennesker der ute som venter synes jeg synd på de. I mitt hode skal man ALLTID gå videre, og da vil heller framtiden vise resultatet! Jeg har selv en sterk historie samt kjærlighet til en god venn, men selv om han er i et forhold så har jeg valgt å gå videre å ikke vente på at de kanskje gjør det slutt.

Anonymous poster hash: 36123...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes mennesker der ute som venter synes jeg synd på de. I mitt hode skal man ALLTID gå videre, og da vil heller framtiden vise resultatet! Jeg har selv en sterk historie samt kjærlighet til en god venn, men selv om han er i et forhold så har jeg valgt å gå videre å ikke vente på at de kanskje gjør det slutt.

Anonymous poster hash: 36123...e16

Hadde aldri ventet på noen som er i et forhold med en annen. Men jeg hadde kunnet ventet dersom vedkommende var singel og jeg visste han hadde gode argumenter mot å inngå i et forhold akkurat nå. Om jeg visste at han f.eks. hadde personlige problemer som ville gjøre det vanskelig. Da kunne jeg ventet, men ikke i ubegrenset mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri ventet på noen som er i et forhold med en annen. Men jeg hadde kunnet ventet dersom vedkommende var singel og jeg visste han hadde gode argumenter mot å inngå i et forhold akkurat nå. Om jeg visste at han f.eks. hadde personlige problemer som ville gjøre det vanskelig. Da kunne jeg ventet, men ikke i ubegrenset mange år.

Ja, ventet i over 10 år, nå har vi bodd sammen i ett år.

Vil ikke si det er verdt det egentlig, men for meg var det ikke noe alternativ.

Anonymous poster hash: 6d3f8...464

Ventet i 10 år...

Hva skjer med mennesker?

Anonymous poster hash: 36123...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri ventet på noen som er i et forhold med en annen. Men jeg hadde kunnet ventet dersom vedkommende var singel og jeg visste han hadde gode argumenter mot å inngå i et forhold akkurat nå. Om jeg visste at han f.eks. hadde personlige problemer som ville gjøre det vanskelig. Da kunne jeg ventet, men ikke i ubegrenset mange år.

Det er sant. Om personen har personlige problemer så gjelder det å kommunisere samt komme fram til en ordning som kan passe for begge. Jeg synes også det blir feil å vente for lenge selv om en person sliter, alt handler om hvor mye den andre personen vil investere samt jobbe med seg selv. Jeg har selv vært syk, men vet at jeg garantert hadde tatt imot "drømmemannen" i åpne armer selv om jeg hadde problemer.

Anonymous poster hash: 36123...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet i 10 år...

Hva skjer med mennesker?

Anonymous poster hash: 36123...e16

Når jeg definerer "å vente",så tenker jeg ikke på å sitte hjemme og utelukke dating med alle andre de neste årene.Hvis jeg i mellomtiden treffer drømmemannen er jo saken grei,da velger jeg ham.

Men med å vente mener jeg at jeg åpner opp for at vi en gang i fremtiden kanskje kan finne tilbake til hverandre dersom begge vil det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på ennå. Har ham fortsatt på Snap, men han har slettet meg fra Insta og Face.

Han har dame da, men jeg bare vet han ska bli min en dag.

Sender fortsatt snapper til ham, og vet han ser de.



Anonymous poster hash: f8c84...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant. Om personen har personlige problemer så gjelder det å kommunisere samt komme fram til en ordning som kan passe for begge. Jeg synes også det blir feil å vente for lenge selv om en person sliter, alt handler om hvor mye den andre personen vil investere samt jobbe med seg selv. Jeg har selv vært syk, men vet at jeg garantert hadde tatt imot "drømmemannen" i åpne armer selv om jeg hadde problemer.

Anonymous poster hash: 36123...e16

Helt enig i dette.Hvis man skal vente på noen er det viktig å ta en ærlig vurdering på hvor mye av motviljen mot forhold som kan tilskrives personlige problemer vs for liten interesse fra hans side.

Og så finnes det jo mennesker som bare liker å ha noen der som bryr seg om dem og er forelsket i dem. Jeg synes veldig synd i de som blir gitt falske forhåpninger på den måten.Men venter man i årevis uten resultat vil det trolig fortsette slik uten at noe skjer.Da må man se realiteten i øynene og komme seg videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva vil venting si?

Vente aktiv; dvs date den personen og håpe at dere blir kjærester?

Vente passivt; dvs date andre og leve livet sitt, men fremdeles ha håpet?

Anonymous poster hash: 92819...833

Det siste jeg mener! Hilsen TS :)

Anonymous poster hash: 2469d...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her!!

Vi begge er ganske unge, og han går på et presitsjetungt studium et godt stykke hjemmefra, så derfor kan vi ikke møtes oftere… han fokuserer veldig på studier nå virker det som, men begge har gitt uttrykk for at vi vil møtes igjen senere..

Jeg kommer selvsagt til å møte andre gutter, leve livet mitt som normalt, men likevel ha et lite håp i bakhodet til dagen vi får vært mere sammen, og det kanskje kan utvikle seg.

Huff… :(



Anonymous poster hash: 2469d...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har en eldre kompis, 15 år +, jeg har kjent ham siden jeg var 17 år. Bare som venn, uansett den her fyren har vært i en god betalt jobb, han er pen, verdensvant, trivelig (som kamerat), og har aldri manglet kjæreste som også etterhvert ble samboere (men ikke gift eller barn), med stadig yngre og yngre kvinner, han begrunnet det med at det føltes aldri riktig med henne (om de alle sammen).

Så en dag ble den her fyren gammel. Ikke gammel som i utgammel eller impotent, men gammel nok til at han ikke lenger trakk til seg kvinner som var ung nok til å gi ham barn og samtidig sofistikert selskap, så nu er den her fyren som vanligvis har hatt en adskillig yngre, pen og interessant partner ved sin side alene.

Jeg aner ikke hva han driver med på sidelinja, sånn sett, kanskje puler han unge prostituerte, kanskje vil han til syvende og sist bli ilag med ei sofistikert ei på rundt 45-50, det jeg vet er at han føler seg ensom og han er bitter pga han er barnløs, det siste er jo hans egen feil siden han mye godt skremte vettet av de damerne til som var så uheldige å bli gravide med ham til å ta abort.

Med en gang man får den der "er ikke klar", "bla, bla, bla", så er det bare å dra, ikke bruk mer tid på ham, det blir ikke verdt det.

Likte denne historien - er jo fort slik detblir dersom man ikke kan satse på en, men alltid bytte ut med "noe bedre"..

Selv har jeg datet en mann en stund nå, og hadde begynt å få en del forhåpninger om oss som et fremtidig par. Men plutselig får jeg den i trynet at han har truffet en annen jente.....

Tar meg selv i å håpe at det ikke vil funke og at han skal ta kontakt med meg igjen..

Om enn som bare en venn.. savner samtalene våre!

Men er ganske ensom i livet mitt nå, så mulig det er derfor jeg gir han mer betydning enn han fortjener..

Uff, håpet er å møte en annen, men livet jeg lever gir veldig lite rom og muligheter for at menn kommer seilende på hvert hjlrbe. Det hører rett og slett til sjeldenhetene. Bor i en ny by uten nettverk, familie og venner, så da er det lett å få håp ig 'hekte' seg på de få man møter på.

Ganske trist egentlig, dere er heldige dere som kan støtte dere på nære venner i samme by, familie osv.

Anonymous poster hash: 2f693...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne historien - er jo fort slik detblir dersom man ikke kan satse på en, men alltid bytte ut med "noe bedre"..

Selv har jeg datet en mann en stund nå, og hadde begynt å få en del forhåpninger om oss som et fremtidig par. Men plutselig får jeg den i trynet at han har truffet en annen jente.....

Tar meg selv i å håpe at det ikke vil funke og at han skal ta kontakt med meg igjen..

Om enn som bare en venn.. savner samtalene våre!

Men er ganske ensom i livet mitt nå, så mulig det er derfor jeg gir han mer betydning enn han fortjener..

Uff, håpet er å møte en annen, men livet jeg lever gir veldig lite rom og muligheter for at menn kommer seilende på hvert hjlrbe. Det hører rett og slett til sjeldenhetene. Bor i en ny by uten nettverk, familie og venner, så da er det lett å få håp ig 'hekte' seg på de få man møter på.

Ganske trist egentlig, dere er heldige dere som kan støtte dere på nære venner i samme by, familie osv.

Anonymous poster hash: 2f693...972

Det å være ensom gir nok ekstra næring til de følelsene du har rundt ham og situasjonen ja.

Kanskje du kan prøve nettdating?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være ensom gir nok ekstra næring til de følelsene du har rundt ham og situasjonen ja.

Kanskje du kan prøve nettdating?

Vel, var sånn jeg møtte han.. så fikk dessverre ganske avsmak på hele nettdatinga :(

Anonymous poster hash: 2f693...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne historien - er jo fort slik detblir dersom man ikke kan satse på en, men alltid bytte ut med "noe bedre"..

Selv har jeg datet en mann en stund nå, og hadde begynt å få en del forhåpninger om oss som et fremtidig par. Men plutselig får jeg den i trynet at han har truffet en annen jente.....

Tar meg selv i å håpe at det ikke vil funke og at han skal ta kontakt med meg igjen..

Om enn som bare en venn.. savner samtalene våre!

Men er ganske ensom i livet mitt nå, så mulig det er derfor jeg gir han mer betydning enn han fortjener..

Uff, håpet er å møte en annen, men livet jeg lever gir veldig lite rom og muligheter for at menn kommer seilende på hvert hjlrbe. Det hører rett og slett til sjeldenhetene. Bor i en ny by uten nettverk, familie og venner, så da er det lett å få håp ig 'hekte' seg på de få man møter på.

Ganske trist egentlig, dere er heldige dere som kan støtte dere på nære venner i samme by, familie osv.

Anonymous poster hash: 2f693...972

Det at du ikke har noen i rundt deg øker nok på savnet etter ham ganske kraftig også, men hvis han kommer tilbake for å snakke så ikke la ham bruke deg emosjonelt, du blir mer sliten av sånt enn av å være noens booty call.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...