Gå til innhold

"Har du vært singel lenge?" - svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel altså....

1: Det kan være fordi de lurer på om de skal gå videre, men vil unngå å være myklanding etter et dramatisk brudd.

2: Det kan være fordi de vil vite om du er "evig singel" fordi

i: du da kanskje er desperat og dermed et "lett offer"

ii: du er helt umulig å være ilag med.

3: Det kan være fordi de skal fiske ut av deg hvordan det forrige forholdet endte.

... og en hel mengde andre usympatiske, lumre og egoistiske grunner.

Eller, gjø og fryse, han kan, faktisk, være en sympatisk mann som er oppriktig interessert i deg som menneske, utover det å få stikke tisseluren sin inn i deg, Tenk det! og gjerne vil holde samtalen i gang. Så spør han om hvor lenge du har vært singel fordi han der ser et samtaletema for begge. Det er litt som når kvinner spør menn hva de jobber med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spurt om dette på mange dater, selv når jeg har vært redd for å svare på det samme spørsmålet ( dumme meg)men det er bare fordi jeg er nervøs og ikke vet hva annet jeg skal spørre om. Ingen skumle baktanker...

Anonymous poster hash: 88ade...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de vil vite mer om deg. Jeg spør også om dette. Det er litt forskjell på folk som har vært single i 15 år, 3 år eller 3 mnd.

Og dette dømmer du folk basert på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ingen intensjoner om. Jeg synes at alle single mennesker burde ha sex når de selv føler for det, det mener jeg. Men jeg ville ikke opplevd det som noe positivt dersom jeg hadde "hooket" med en fyr på lørdag, for å finne ut at han hadde knullet noen andre på fredag f.eks.

Man kan jo ikke la være å ha sex i tilfelle man møter drømmemannen dagen etter et knull.

Anonymous poster hash: 0242d...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Man kan jo ikke la være å ha sex i tilfelle man møter drømmemannen dagen etter et knull.

Anonymous poster hash: 0242d...aa9

Drømmemannen kan fremdeles bli din selv om dere ikke knuller ved første anledning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette dømmer du folk basert på?

Handler ikke om å 'dømme' folk vel. Men det er klart det er opplysninger som er med på å danne et inntrykk av noen. Og det er da vel relevant i en datingsituasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om jeg svarer at jeg har vært singel i 10 år og er 32 år gammel da?

Det høres jo ut som jeg er helt rar. Får ikke noe positivt inntrykk av meg da. Men jeg har altså hatt mange "flinger" i løpet av disse 10 årene, som bare aldri ble til noe forhold, så det er ikke som at jeg er supersingel.



Anonymous poster hash: fa71f...c38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om jeg svarer at jeg har vært singel i 10 år og er 32 år gammel da?

Det høres jo ut som jeg er helt rar. Får ikke noe positivt inntrykk av meg da. Men jeg har altså hatt mange "flinger" i løpet av disse 10 årene, som bare aldri ble til noe forhold, så det er ikke som at jeg er supersingel.

Anonymous poster hash: fa71f...c38

Jeg ville personlig ikke reagert negativt på at du har vært singel i ti år. De mange flingene derimot.... De kan fort gi inntrykk av at du er vinglete og vanskelig å forholde deg til.

Anonymous poster hash: 5a1a8...b2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville personlig ikke reagert negativt på at du har vært singel i ti år. De mange flingene derimot.... De kan fort gi inntrykk av at du er vinglete og vanskelig å forholde deg til.

Anonymous poster hash: 5a1a8...b2f

Mange var vel å ta i da.. 5-6 stk over 10 år er vel heller riktig. Det er altså folk jeg har datet seriøst, men som det ikke ble noe mer av.

Anonymous poster hash: fa71f...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan svare at du bare ikke har møtt noen som er bra nok for deg ;)

Ja, får starte med det! Redd dette også kan føre til flere spørsmål :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er hvor lenge siden man har vært i forhold de vil vite. Det de egentlig spør om er når man sist knullet noen.



Anonymous poster hash: 3eb1d...8b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er hvor lenge siden man har vært i forhold de vil vite. Det de egentlig spør om er når man sist knullet noen.

Anonymous poster hash: 3eb1d...8b6

Da bør de jo spørre om det. De blir sikkert kjempeglad over å høre at jeg har vært singel i 10 år da, for da har jeg ikke ligget med noen på 10 år. Men hvorvidt jeg er singel eller i forhold sier jo ikkeno om når jeg sist hadde sex, som forøvrig var for en måned siden.

Anonymous poster hash: fa71f...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...