Gå til innhold

Er jeg den eneste som har vært på en dårlig date? Føler alle er så fornøyde med sine dater.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venner og kollegaer kan ha vært på date og det gikk strålende. De er så fornøyde. Jeg føler meg alene etter å ha vært på 2 mislykka dater.

1 daten (begge var fra Sukker) dukket ikke opp en gang. Ventet på han i over et time og han tok ikke tlf. Til slutt dro jeg hjem og fikk tak i han noen dager senere. Vel da hadde han vært på date med en annen jente og gått i surr i dagene. Uhm?

Neste date var nå i helgen faktisk. Hvem er det som går på date med hettegenser og en dassete joggebukse? Really? Skal man møte noen for første gang, så synes jeg man kan kle seg litt ordentlig og ikke troppe opp på restaurant i hettejakke og joggebukse. Dette var ikke det største problemet.

Jeg følte ikke vi hadde så mye kjemi og han snakket bare om biler og sport. Kjedelig! Etter middagen ville jeg bare hjem, men han ville at vi skulle hjem til han å se på film. Ok tenkte jeg. Det går vel greit, men etter filmen stikker jeg. Leiligheten så helt bomba ut. Klær overalt, oppvask opp til taket, hår i vasken på badet, våte håndklær slengt på gulvet, bremsespor i doen osv. Da han begynte å klå på meg og ville ha sex, så fikk jeg nok og ville dra hjem. Han ble litt snurt, men jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han. Blir ikke flere dater for å si det sånn.

Flere som har hatt mislykka dater eller er jeg den eneste?



Anonymous poster hash: 3dddb...9cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vært litt ekstra uhelheldig! :hug: Men det er jo bare snakk om to dater.

Å være med hjem til noen man ikke vil ha sex med, er alrdi en god idé.

Jeg har erfart at å være med hjem = klåing og gjerne sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir opp etter kun to dater?

Gir du opp etter å ha søkt jobb to ganger også?

Nei, du må nok sile deg igjennom noen flere om du virkelig har lyst til å finne noen. Eventuelt snakk litt mer med dem før du møter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Du har vært litt ekstra uhelheldig! :hug: Men det er jo bare snakk om to dater.

Å være med hjem til noen man ikke vil ha sex med, er alrdi en god idé.

Jeg har erfart at å være med hjem = klåing og gjerne sex.

Samme her. Det er jo kun en grunn til at de vil ha oss med hjem. Sex. Da vet du det til neste gang ;)

Ikke gi opp. Bare å prøve seg igjen :)

Synes forresten det er merkelig at noen kommer på date i joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og kollegaer kan ha vært på date og det gikk strålende. De er så fornøyde. Jeg føler meg alene etter å ha vært på 2 mislykka dater.

1 daten (begge var fra Sukker) dukket ikke opp en gang. Ventet på han i over et time og han tok ikke tlf. Til slutt dro jeg hjem og fikk tak i han noen dager senere. Vel da hadde han vært på date med en annen jente og gått i surr i dagene. Uhm?

Neste date var nå i helgen faktisk. Hvem er det som går på date med hettegenser og en dassete joggebukse? Really? Skal man møte noen for første gang, så synes jeg man kan kle seg litt ordentlig og ikke troppe opp på restaurant i hettejakke og joggebukse. Dette var ikke det største problemet.

Jeg følte ikke vi hadde så mye kjemi og han snakket bare om biler og sport. Kjedelig! Etter middagen ville jeg bare hjem, men han ville at vi skulle hjem til han å se på film. Ok tenkte jeg. Det går vel greit, men etter filmen stikker jeg. Leiligheten så helt bomba ut. Klær overalt, oppvask opp til taket, hår i vasken på badet, våte håndklær slengt på gulvet, bremsespor i doen osv. Da han begynte å klå på meg og ville ha sex, så fikk jeg nok og ville dra hjem. Han ble litt snurt, men jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han. Blir ikke flere dater for å si det sånn.

Flere som har hatt mislykka dater eller er jeg den eneste?

Anonymous poster hash: 3dddb...9cc

Jeg tror du har vært litt uheldig. Er mye rart du finner der inne, men det er også bra folk og skikkelige folk. Jeg for min del bruker det for jeg er lei av å finne damer på byen og vil ha noe skikkelig og en jeg vet er ute etter det samme=).

Når det er sagt så passer jeg alltid å kle meg noen lunde anstendig og vasker alltid leiligheten før besøk altså så den ser enda bedre ut en vanlig osv. Det er bare at du har vært litt uheldig dessverre det må du regne meg på en dating side for det er mange utskudd der.

Anonymous poster hash: 5508e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gir opp etter kun to dater?

Gir du opp etter å ha søkt jobb to ganger også?

Nei, du må nok sile deg igjennom noen flere om du virkelig har lyst til å finne noen. Eventuelt snakk litt mer med dem før du møter dem.

Har jeg sagt at jeg gir opp?

Anonymous poster hash: 3dddb...9cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Det er jo kun en grunn til at de vil ha oss med hjem. Sex. Da vet du det til neste gang ;)

Ikke gi opp. Bare å prøve seg igjen :)

Synes forresten det er merkelig at noen kommer på date i joggebukse.

Sex ja, men også noe mer kanskje?.

Anonymous poster hash: 5508e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ikke opp altså. Skal så klart fortsette, men de som jeg kjenner har hatt en så perfekt første date liksom (andre å for den saks skyld) så føler meg bare litt alene om å ha dårlig date.



Anonymous poster hash: 3dddb...9cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg gir ikke opp altså. Skal så klart fortsette, men de som jeg kjenner har hatt en så perfekt første date liksom (andre å for den saks skyld) så føler meg bare litt alene om å ha dårlig date.

Anonymous poster hash: 3dddb...9cc

Noe er heldige og andre er ikke. Prøv og feil så finner du den rette til slutt. Men er litt rart du ikke så eller snakket litt mer med de og fant ut hvordan de var først. Men det skal ikke jeg blande meg opp i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at jeg gir opp?

Anonymous poster hash: 3dddb...9cc

Ahh, du mente at du gav opp med han siste ja. Tolket det som i at du gav opp dating helt. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har hatt dårlige dater, men det er ikke noe man fokuserer så mye på. Har vært på dårlige dater. jeg sakker sjelden om de. Det var en som kun snakket om seg selv, og en som rett og slett var skikkelig RAR!! inge sosiale anntenner! så tro meg. det fins mange rarr folk der ute.

Ikke gi opp håpet, fant meg en fin fyr til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gikk på date med to grufulle individer jeg fant på sukker. skikkel søppelsortering haha. unnskuld meg. de snakket begge to i rundt regnet 1.5 time hver. den ene i 3 timer i strekk den andre i ca 1.5 time. jeg tuller ikke. det var guselig. jeg var 0 tiltrukket av utseendet deres og livshistoriene deres. så viste det seg at det jeg trodde var en nydelig gave fra oven- en venn- som jeg trengte sårt- som jeg troddde var singel og sårbar og dyrket meditasjon som meg- bgeynte å stønne og pruste på verandaen og fortelle om seksuelle fantasier. jeg hater alle nå. har ikke kontakt med noen. jeg avskyr mennesker.



Anonymous poster hash: adb6d...af8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja gikk på date med to grufulle individer jeg fant på sukker. skikkel søppelsortering haha. unnskuld meg. de snakket begge to i rundt regnet 1.5 time hver. den ene i 3 timer i strekk den andre i ca 1.5 time. jeg tuller ikke. det var guselig. jeg var 0 tiltrukket av utseendet deres og livshistoriene deres. så viste det seg at det jeg trodde var en nydelig gave fra oven- en venn- som jeg trengte sårt- som jeg troddde var singel og sårbar og dyrket meditasjon som meg- bgeynte å stønne og pruste på verandaen og fortelle om seksuelle fantasier. jeg hater alle nå. har ikke kontakt med noen. jeg avskyr mennesker.

Anonymous poster hash: adb6d...af8

høres ut som du trenger deg en god gammeldags kuk og en gin and tonic på byen.

Anonymous poster hash: 5508e...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ikke opp altså. Skal så klart fortsette, men de som jeg kjenner har hatt en så perfekt første date liksom (andre å for den saks skyld) så føler meg bare litt alene om å ha dårlig date.

Anonymous poster hash: 3dddb...9cc

Er bedre å ha en dårlig date fra starten enn en bra og så går det bare nedover derfra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du trenger deg en god gammeldags kuk og en gin and tonic på byen.

Anonymous poster hash: 5508e...393

Det var jo det hun IKKE ville ha. ><

Anonymous poster hash: 0d6f2...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

høres ut som du trenger deg en god gammeldags kuk og en gin and tonic på byen.

Anonymous poster hash: 5508e...393

høres ut som du trenger en kule i hodet hvis du tror det er det jeg trenger. frekk og nasty du er seriøst. skjønner at du gjemmer deg bak anonum bruker.

Anonymous poster hash: adb6d...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du trenger deg en god gammeldags kuk og en gin and tonic på byen.

Anonymous poster hash: 5508e...393

faktisk trengte jeg noe helt annet og JEG FIKK DET. dette gav livet mitt innhold og verdi og skjedde for 1 år siden. men jeg skriver ikke om positive opplevelser her inne fordi det er privat og personlig.

Anonymous poster hash: adb6d...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, siste daten løp fra meg med halen mellom bena! :fnise:



Anonymous poster hash: 051c9...e83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste daten jeg hadde var ikke like dårlig som dine, men den var ikke bra heller. Jeg likte han, selv om han ikke ga så mye av seg selv. Men jeg hadde møtt han en gang tidligere hvor vi hadde mye bedre kontakt. Så jeg håpet det skulle bli slik igjen. Men neida. Og han ville ikke møte meg igjen. Så jeg sitter her og misliker meg selv fordi jeg ikke er bra nok. Det slipper du heldigvis. Se på den lyse siden. :)



Anonymous poster hash: 2f9f8...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...