Gå til innhold

Du vet du er singel når....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...når du for en gangsskyld er glad for å slippe å dele sjokoladeskåla 😊

Flere?

Anonymous poster hash: b8389...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... når du må betale alle regningene selv.

Anonymous poster hash: b0de3...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du slipper å krangle om dyna eller plass i senga....Til tross for at du har en stor dobbelseng og 2 enkle dyner...
Åh savner nesten å være singel jeg... >.>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. når du bare shaver leggene de dagene du bruker kjole eller skal ut på noe spesielt.

... når skuffen med pent blondeundertøy står urørt, imens sloggi-trusene og den stygge gamle t-shirt BHen din blir brukt flittig.

... når du spiser knekkebrød til middag bare fordi du ikke gidder. Eller lager vafler til middag bare fordi du hadde lyst på det akkurat da.

... når du klipper og lakkerer tåneglene i stua.

... når du ligger og klemmer en pute mens du sover.

... når du har sex med denne puta.

... når en fin hverdagskveld er å sitte i trusa og spille playstation/se TV/lese bok og drikke tre bokser pepsi max

... når en fin fredagskveld er å sitte i trusa og se halverotiske filmer på netflix og drikke en flaske vin

... når du føler du har såååå fullstappa timeplan en uke fordi du skal trene tre dager, har en frisørtime, skal fylle på øyenvippe-extensions, må ta en klesvask, skal på en fest, "må" kjøpe en ny kjole, og bare har et par kvelder du kan sitte i trusa og spille playstation/se TV/lese bok i timesvis. Så prater du med en med mann, hund og tre barn og innser at de bare kan drømme om å få tid til halvparten av dette i løpet av en uke.

... når benken på badet ditt er fullt av cellulittkremer, canesten, lactal vaginatabletter mot illeluktende utflod, slankekremer, puppeforstørrende kremer, tannbleking, dildorens, XXL nattbind, mensenkopp og annet som du gjemmer bort litt bedre når du har kjæreste



Anonymous poster hash: 395d1...e9e
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Når jeg kan sitte i sofaen, kun iført morgenkåpa å vikelig synge ut for full hals mens jeg strikker.
- Jeg kan bruke all verdens tid på badet, uten å ha noen som maser.
- Kan lage meg akkurat den middagen jeg har lyst på, og kan fylle hele kjøleskapet med masse grønnsaker!
- Når jeg kan spise fiskeboller i hvitsaus uten at noen klager.
- Jeg kan bruke hele sofaen
- Når jeg våkner uthvilt og med et smil fordi jeg har sovet som et barn. Ingen som ligger vedsiden av meg å snorker/rister med beina.

Åh, det er ikke såå fælt å være singel :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man våkner opp med en ny person nesten hver helg etter en bytur... :fnise:



Anonymous poster hash: 64765...1a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kan leke gourmetkokk og bruke halve dagen på å lage en 3-retters til meg selv

Når jeg kan bestille en reise på nettet uten å forhøre meg først

Når jeg kan gå på do med døra åpen

Når jeg kan drikke en hel flaske vin med litt fingermat i løpet av 2t uten å bli sett på som en alkoholiker

Når jeg kan møte hvem jeg vil uten å høre"hvor er du?hvem er du med?når kommer du hjem?"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

.. når du bare shaver leggene de dagene du bruker kjole eller skal ut på noe spesielt.

... når skuffen med pent blondeundertøy står urørt, imens sloggi-trusene og den stygge gamle t-shirt BHen din blir brukt flittig.

... når du spiser knekkebrød til middag bare fordi du ikke gidder. Eller lager vafler til middag bare fordi du hadde lyst på det akkurat da.

... når du klipper og lakkerer tåneglene i stua.

... når du ligger og klemmer en pute mens du sover.

... når du har sex med denne puta.

... når en fin hverdagskveld er å sitte i trusa og spille playstation/se TV/lese bok og drikke tre bokser pepsi max

... når en fin fredagskveld er å sitte i trusa og se halverotiske filmer på netflix og drikke en flaske vin

... når du føler du har såååå fullstappa timeplan en uke fordi du skal trene tre dager, har en frisørtime, skal fylle på øyenvippe-extensions, må ta en klesvask, skal på en fest, "må" kjøpe en ny kjole, og bare har et par kvelder du kan sitte i trusa og spille playstation/se TV/lese bok i timesvis. Så prater du med en med mann, hund og tre barn og innser at de bare kan drømme om å få tid til halvparten av dette i løpet av en uke.

... når benken på badet ditt er fullt av cellulittkremer, canesten, lactal vaginatabletter mot illeluktende utflod, slankekremer, puppeforstørrende kremer, tannbleking, dildorens, XXL nattbind, mensenkopp og annet som du gjemmer bort litt bedre når du har kjæreste

Anonymous poster hash: 395d1...e9e

Guilty! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man begynner å tvile på sin egen legning...



Anonymous poster hash: d812c...d0f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter i senga og spiser frokost fordi det gjør ingenting om du smuler på den andre siden av senga.

Når du alltid kan ha i stikkontakten til rettetangen OG krølltangen fordi ingen andre trenger noen kontakt. Samme gjelder på kjøkkenet.

Når du kan gå i hva du vil fordi ingen sier at den andre kjolen var finere.

Du spiser det samme til middag 4 dager på rad fordi det er søren så godt.

Du sier til katten/hunden du er alt jeg trenger du, elsker deg

Du går rundt med smekken åpen uansett tid på døgnet så lenge du er hjemme. evt pysjen noen dager

Du setter på vaskemaskinen med 2 stringtruser for å gjøre noe nyttig da det ikke er mye å rydde opp ellers etter bare en person

Du kan sitte med høytaler på tlf. Ikke minst se alle dumme videoer på fb i stua.

Når det skjer noe morsomt på filmen så utbryter du: HAHA; så du det :D ? *snur deg mot siden* også.. eh.. Men ingen så hvor dum du var.

Poserer til deg selv i speilet og ser hvor deilig du er uten å være redd for en spion som har smøget seg til døråpningen



Anonymous poster hash: 5ee1b...f69
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...