Gå til innhold

Skal møte en fra nettet, men tror han kan bli skuffet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Ikke vær så navlebeskuende.

Det er ikke pga du skriver under nick du blir motsagt.



Anonymous poster hash: ce933...d3c

Hvis du merker deg hva jeg sa til deg sist så har ikke min vekt en tøddel med TS opplevde problemstilling å gjøre.

Ei heller sammeliknet jeg TS og meg selv. De jeg sammeliknet var en mann på rundt 2 meters opplevelse av en kvinne som er et godt hode lavere enn ham selv.

Øvrige diskusjoner rundt dine feilaktige oppfatninger av meg tar vi på PM.

- som vanlig kommer det ikke ett komma ;)

Men du kan jo ikke sammenligne deg med Ts, såvidt jeg meg vet utifra bilder du har lagt ut av deg selv så er ikke du 125kg, selv om du har samme høyde som Ts.



Anonymous poster hash: ce933...d3c

Ikke vær så navlebeskuende.

Det er ikke pga du skriver under nick du blir motsagt.



Anonymous poster hash: ce933...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bitteliten kan hun være uansett vekt eller høyde!

Hva andre mener er politisk korrekt og si spiller da ingen rolle..

Kjæresten min kaller med for " lille pus " selv om jeg ikke er en katt!!

Til TS , Håper første møte går bra ❤️ er alltid litt skremmende med første møte. Alle tenker :liker han meg eller ikke osv..

Han vet garantert at du har litt mere former, siden dere har face..mange menn som liker former :) klem

Endret av Gypsy22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg ville tatt det opp på en eller annen måte før møtet, for å unngå en situasjon som dette (selv om jeg tror han har sett alle bildene dine og liker deg for den du er. Jeg kjenner mange menn som foretrekker større damer):


Anonymous poster hash: 38095...ebb



Anonymous poster hash: 38095...ebb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bitteliten! :hjerte:

Ikke uroe deg for dette! :klem:

Bitteliten er hun absolutt ikke.

168 er en helt normal høyde for norske kvinner. Man må ned på 160 og under for å definere noen som bitteliten.

Anonymous poster hash: 92560...c9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bilder tar du da? Du skriver jo ansikt og overkropp, men bilder kan lyve. Veldig lett å ta bilder fra bestemte vinkler som gjør at man ser mye slankere ut enn hva man er.

Med 1.68 høy og 125kg så er du vel i kategori fedme.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

Jeg er 171 høy, veier 62 kg og er attpåtil 17 uker gravid.... TS er altså dobbelt så tung som meg, og kortere. Ser det ikke helt for meg. Men hun kan jo være supersøt likevel da!

Anonymous poster hash: b8528...6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten er hun absolutt ikke.

168 er en helt normal høyde for norske kvinner. Man må ned på 160 og under for å definere noen som bitteliten.

Anonymous poster hash: 92560...c9d

Jeg er 158, ingen som kaller meg bitteliten heller. Hva du mener er riktig kontekst , betyr ikke det samme som at faktisk er det.

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Ikke dra rett på hjemmedate med en du aldri har møtt TS. Det kan være farlig. Du kjenner ham ikke godt nok enda.

Anonymous poster hash: 92560...c9d

Dette er et godt råd (selv om det er utenfor tema). Møt hverandre på et offentlig sted først, og bestill hotellrom, ikke belage deg på å overnatte hos ham. Det er både potensielt farlig, og det kan bli veldig pinlig stemning dersom kjemien ikke stemmer i virkeligheten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet som folk skulle henge seg opp i hva som er "bitteliten" og hva som ikke er det, det er dessuten ikke det tråden handler om.

Jeg tenker at han helst sikkert har kikket på facebookbildene dine, så om disse gir et realistisk bilde av hvordan du ser ut bør du ikke ha noe å bekymre deg for.

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten er hun absolutt ikke.

168 er en helt normal høyde for norske kvinner. Man må ned på 160 og under for å definere noen som bitteliten.

Anonymous poster hash: 92560...c9d

Joda, alle under 170 er små for meg, og siden mannen TS skal treffe er drøye 200, så kan det hjertens gjerne være det han mente da han sa at hun var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra rett på hjemmedate med en du aldri har møtt TS. Det kan være farlig. Du kjenner ham ikke godt nok enda.

Anonymous poster hash: 92560...c9d

Jeg støtter denne. Særlig når dere bor et godt stykke unna hverandre. Om det ikke er farlig, kan det hende at kjemien ikke er tilstede i det hele tatt når dere møtes fysisk. Da kan det være greit å kunne avslutte og reise hjem, i stede for å måtte bli over. Selv om du er bitteliten eller stor, er det greit å møtes på et offentlig sted først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet som folk skulle henge seg opp i hva som er "bitteliten" og hva som ikke er det, det er dessuten ikke det tråden handler om.

Jeg tenker at han helst sikkert har kikket på facebookbildene dine, så om disse gir et realistisk bilde av hvordan du ser ut bør du ikke ha noe å bekymre deg for.

Lykke til :)

:hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Han har nesten garantert sett gjennom bildene dine på facebook om han er interessert i deg :)

Slapp av og bare vær deg selv :)

Han liker deg sikkert for den du er :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv noen kg ekstra, og har ofte uroet meg for dette i forkant av dates. Har aldri vært noe problem! Har ikke vært på så fryktelig mange dates via tinder o.l, men likevel :) Fortell oss gjerne hvordan det gikk, da det er mange jenter som uroer seg masse for dette før slike møter. :) Ønsker deg masse lykke til, jeg tror dette går kjempebra!



Anonymous poster hash: 81ff5...122
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Haaploes

Hvordan gikk daten??

Ja, HVORDAN gikk daten??????

Jeg håper TS er stille fordi de endte opp med en spontantur til Las Vegas, og nå er de på bryllupsreise.

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bilder tar du da? Du skriver jo ansikt og overkropp, men bilder kan lyve. Veldig lett å ta bilder fra bestemte vinkler som gjør at man ser mye slankere ut enn hva man er.

Med 1.68 høy og 125kg så er du vel i kategori fedme.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

Fedme klasse 3, faktisk. Jeg tenker det samme som deg, at bilder kan lyve. Men igjen, når man er såpass kraftig overvektig, så kan det vel ikke skjules i særlig høy grad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 høy, veier 62 kg og er attpåtil 17 uker gravid.... TS er altså dobbelt så tung som meg, og kortere. Ser det ikke helt for meg. Men hun kan jo være supersøt likevel da!

Anonymous poster hash: b8528...6fa

Hva er vitsen med å legge igjen en slik kommentar? Ikke én eneste ting av det du skrev ga noe til denne diskusjonen, så det eneste du oppnådde var å skryte av at du er gravid og halvparten så tung som ts, GRATULERER!

Er det virkelig slik at fordi hun er overvektig så er det mer tvilsomt at hun kan være søt eller pen? Grow up!

Anonymous poster hash: faa84...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...