Gå til innhold

Skal møte en fra nettet, men tror han kan bli skuffet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er jo bitteliten! :hjerte:

Ikke uroe deg for dette! :klem:

Beklager, men 1,68 og 125kilo er ikke bitteliten.

Til TS, jeg tror jeg ville prøvd å spøkefult nevne kroppsstørrelse i samtalene. Se hvordan han reagerer. Eller få noen til å ta et helfigursbilde av deg du kan snappe til han. På chatten kan du sende lagrede bilder også. Lykke til. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke bilder tar du da? Du skriver jo ansikt og overkropp, men bilder kan lyve. Veldig lett å ta bilder fra bestemte vinkler som gjør at man ser mye slankere ut enn hva man er.

Med 1.68 høy og 125kg så er du vel i kategori fedme.



Anonymous poster hash: ce933...d3c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Selv om du er overvektig så er du jo liten når det gjelder høyde i forhold til ham som er 2 meter høy. Jeg synes også folk som er 30 cm lavere enn jeg er små, uansett om de er tjukke eller tynne...

Jeg synes du skal slutte å tenke så mye på dette, det var bare en kommentar, og det er ikke alltid man har tenkt ut slike helt nøye og riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men 1,68 og 125kilo er ikke bitteliten.

Har du lest hele tråden? Jeg påpeker at dersom han har sett bilder av henne (noe TS bekrefter), og i tillegg er drøye to meter, så er det veldig sannsynlig at han mener at hun, som er 168 er liten, fordi hun er lav. Jeg nevnte at jeg er 180, så min respons med at hun er "bitteliten" var et svar til det. Alle mennesker som er under 170 syns jeg er små. Uansett hvor mye de veier. Mange tenker slik. Dette kombinert med at han har sett bilder av henne, eller i det minste har tilgang til bilder, var bakgrunnen for mitt svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest hele tråden? Jeg påpeker at dersom han har sett bilder av henne (noe TS bekrefter), og i tillegg er drøye to meter, så er det veldig sannsynlig at han mener at hun, som er 168 er liten, fordi hun er lav. Jeg nevnte at jeg er 180, så min respons med at hun er "bitteliten" var et svar til det. Alle mennesker som er under 170 syns jeg er små. Uansett hvor mye de veier. Mange tenker slik. Dette kombinert med at han har sett bilder av henne, eller i det minste har tilgang til bilder, var bakgrunnen for mitt svar.

Så skriv lav da, ikke bitteliten. For bitteliten er hun ikke med den vekta ift høyde.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest hele tråden? Jeg påpeker at dersom han har sett bilder av henne (noe TS bekrefter), og i tillegg er drøye to meter, så er det veldig sannsynlig at han mener at hun, som er 168 er liten, fordi hun er lav. Jeg nevnte at jeg er 180, så min respons med at hun er "bitteliten" var et svar til det. Alle mennesker som er under 170 syns jeg er små. Uansett hvor mye de veier. Mange tenker slik. Dette kombinert med at han har sett bilder av henne, eller i det minste har tilgang til bilder, var bakgrunnen for mitt svar.

Jeg syns fortsatt det er rart å kalle folk på (og over) den norske gjennomsnittshøyden for "bitteliten".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skriv lav da, ikke bitteliten. For bitteliten er hun ikke med den vekta ift høyde.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

Følg nøye med nå:

Problemstillingen er at TS er redd for å møte en som omtalte henne som liten. Hva om han ikke skjønner at hun er overvektig?

Han har sett bilder av henne, ergo vet han hvordan hun ser ut.

VIDERE er han over 2 meter.

Min påstand og forslag, er da at han KAN ha referert til hennes høyde. Hun er liten i forhold til ham. Jeg er stor, uansett hvor slank er er, så er jeg "hun store".

Jeg kom med en teori på hva som lå bak TS sin dates forslag. Det er da vitterlig ikke nødvendig å sable ned på min bruk av ord, når jeg gjentatte ganger har forklart akkurat hva jeg mener.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fortsatt det er rart å kalle folk på (og over) den norske gjennomsnittshøyden for "bitteliten".

Det syns du nok. Den setningen du har hengt deg så skrekkelig opp i var en sånn "Du er jo bitteliten!"

(I. e ikke bekymre deg unødig, søte deg, du er lavere enn meg, og du er metervis lavere enn ham, han har sett bilder, da er det rimelig sannsynlig at det er høyden din han refererer til)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg syns fortsatt det er rart å kalle folk på (og over) den norske gjennomsnittshøyden for "bitteliten".

Sett fra hans ståsted, på ca 200cm over bakken, så er hun altså et godt hode mindre enn ham.

Selvsagt blir hun, for ham, liten fordi hun er så mye lavere enn ham.

Jeg har en kompis på 204 cm, høy og tynn som en piperenser. Veldig hyggelig kar.

For ham hjelper det ikke søren om jeg svinger på meg sko som gjør meg 12 cm høyere enn mine barbente 168,7 cm, - han synes fremdeles jeg er 'ei lita flis' selv når jeg eleverer meg til 180 cm.

Edit: Støtter KateW her, ikke uroe deg, TS.

Skjønne meldinger som sier 'Pena' skal du kose deg med og glede deg til å reise på besøk.

Jeg blir ikke så veldig overasket om det fort kan gå riktig godt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett fra hans ståsted, på ca 200cm over bakken, så er hun altså et godt hode mindre enn ham.

Selvsagt blir hun, for ham, liten fordi hun er så mye lavere enn ham.

Jeg har en kompis på 204 cm, høy og tynn som en piperenser. Veldig hyggelig kar.

For ham hjelper det ikke søren om jeg svinger på meg sko som gjør meg 12 cm høyere enn mine barbente 168,7 cm, - han synes fremdeles jeg er 'ei lita flis' selv når jeg eleverer meg til 180 cm.

Jammen, du må skjønne det Pus, du må nesten fortelle han kompisen din at det er FEIL å kalle lave folk for små, når de er feite, for det er egentlig LAVE de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett fra hans ståsted, på ca 200cm over bakken, så er hun altså et godt hode mindre enn ham.

Selvsagt blir hun, for ham, liten fordi hun er så mye lavere enn ham.

Jeg har en kompis på 204 cm, høy og tynn som en piperenser. Veldig hyggelig kar.

For ham hjelper det ikke søren om jeg svinger på meg sko som gjør meg 12 cm høyere enn mine barbente 168,7 cm, - han synes fremdeles jeg er 'ei lita flis' selv når jeg eleverer meg til 180 cm.

Men du kan jo ikke sammenligne deg med Ts, såvidt jeg meg vet utifra bilder du har lagt ut av deg selv så er ikke du 125kg, selv om du har samme høyde som Ts.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan jo ikke sammenligne deg med Ts, såvidt jeg meg vet utifra bilder du har lagt ut av deg selv så er ikke du 125kg, selv om du har samme høyde som Ts.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

JAMMEN DET KAN HA VÆRT DET HAN TENKTE HAN DATEN HENNES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesus noen har tungt for det.

Han kan ha brukt et grammatisk forholdsvis ukorrekt begrep for å henvise til at hun er lavere enn ham. DETTE basert på at han HAR SETT BILDER av henne.

Endret av KateW
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Men du kan jo ikke sammenligne deg med Ts, såvidt jeg meg vet utifra bilder du har lagt ut av deg selv så er ikke du 125kg, selv om du har samme høyde som Ts.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

Jammen Herre Jesus da.

Jeg tror, jeg er nesten aldeles sikker på, at daten til TS mener hun er mye lavere enn ham når han sier hun er liten.

Tenker du bare på hva folk veier når du hører en røslig kar på 2 meter omtale en kvinne som 'liten'?

Om hun hadde vært 30 cm høyere enn deg og veid 30 kilo mindre enn deg, ville du da sagt hun var stor eller liten?

- jeg mistenker du ville sagt hun var stor. Og hvorfor? Jo fordi hun var så mye høyere enn deg.

Forstår du hva jeg mener nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Støtter KateW her, ikke uroe deg, TS.

Skjønne meldinger som sier 'Pena' skal du kose deg med og glede deg til å reise på besøk.

Jeg blir ikke så veldig overasket om det fort kan gå riktig godt.

Takk Pus, skal gi meg nå. Jeg blir bare så overgitt over hvor feil fokus som regel blir på KG når det er snakt om overvekt....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk Pus, skal gi meg nå. Jeg blir bare så overgitt over hvor feil fokus som regel blir på KG når det er snakt om overvekt....

Yepp. I denne tråden er det nå tid for å pakke sammen når de som er mer opptatt av dem som skriver innlegg under nick kommer ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke dra rett på hjemmedate med en du aldri har møtt TS. Det kan være farlig. Du kjenner ham ikke godt nok enda.



Anonymous poster hash: 92560...c9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg nøye med nå:

Problemstillingen er at TS er redd for å møte en som omtalte henne som liten. Hva om han ikke skjønner at hun er overvektig?

Han har sett bilder av henne, ergo vet han hvordan hun ser ut.

VIDERE er han over 2 meter.

Min påstand og forslag, er da at han KAN ha referert til hennes høyde. Hun er liten i forhold til ham. Jeg er stor, uansett hvor slank er er, så er jeg "hun store".

Jeg kom med en teori på hva som lå bak TS sin dates forslag. Det er da vitterlig ikke nødvendig å sable ned på min bruk av ord, når jeg gjentatte ganger har forklart akkurat hva jeg mener.

Helt riktig :)

Da vi snakket om høyden min så sa han faktisk at jeg var "pittelita", så kan godt være det han har ment.

Og armene mine er store så man ser det godt.

Ikke dra rett på hjemmedate med en du aldri har møtt TS. Det kan være farlig. Du kjenner ham ikke godt nok enda.

Anonymous poster hash: 92560...c9d

Hehe, vet, jeg har aldri gjort noe sånt som dette før, men nå føles det riktig å gjøre det :)

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok pga høyden han tenker at du er liten. Dere har faktisk samme høydeforskjell som meg og han siste jeg datet en lengre periode. Og jeg følte meg veldig liten ved siden av han, og det hadde jeg nok gjort med 55 kilo mer enn jeg veier også :)

Samtidig vet jeg hvordan jeg så ut når jeg veide 25 kilo mer enn jeg gjør i dag, og hva slags reaksjon jeg fikk fra de jeg nettdatet selv om jeg hadde vært ærlig om at jeg hadde noen kilo for mye. I den andre tråden la jeg ut noen bilder av meg fra den perioden som viste hvordan jeg EGENTLIG så ut, og hvordan jeg så ut på bilder. Hvis du fremstiller deg selv, slik som jeg gjorde kan han ha en illusjon om hvordan du ser ut som ikke stemmer med virkeligheten.

Jeg sier ikke dette for å være stygg med deg, men fordi jeg vil skåne deg fra alle de såre følelsene jeg opplevde på den tiden. Men jeg veide "bare" 25 kilo mer enn jeg gjør i dag så det var kanskje vanskeligere å se forskjellen enn det er med deg.. :)

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp. I denne tråden er det nå tid for å pakke sammen når de som er mer opptatt av dem som skriver innlegg under nick kommer ;).

Ikke vær så navlebeskuende.

Det er ikke pga du skriver under nick du blir motsagt.

Anonymous poster hash: ce933...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...