Gå til innhold

Skal møte en fra nettet, men tror han kan bli skuffet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har de siste to månedene snakket mye med en gutt på tinder. I starten var det bare vanlig snakk, men i det siste har vi flørtet mye. Jeg blir alltid veldig glad når jeg får meldinger av han og i dag snakket vi på telefonen for første gang og samtalen varte i over to timer! Vi har avtalt at jeg skal komme på besøk til han neste helg, og han har vært veldig ivrig og virkelig villet at jeg skulle komme. Liker han godt, men problemet er at jeg er overvektig og da vi snakket sammen på telefonen så fikk jeg inntrykk av at han ikke visste det. Har ingenting å skjule for han og jeg har han som venn på facebook og sender snaper, men er litt i tvil om han har sett alle bildene av meg. Det vi snakket om var alkohol, og jeg sa at jeg ble veldig fyllesyk noen ganger, og da svarte han at det var nok fordi jeg var så liten. Han vet hvor høy jeg er og han syns det er lavt, så usikker på om det var det han kunne ha ment? :S Veldig redd nå for at jeg ikke er den han tror jeg er. Han bor 25 mil unna meg, så er ikke sånn at jeg bare kan dra igjen hvis det ikke går :S Har tenkt på å sende han noen snaper der man tydelig kan se at jeg er overvektig og se om han endrer seg, men er fortsatt veldig usikker!

Noen som har lignende erfaringer, eller bare gode råd? :)


Anonymous poster hash: b8d4b...2fb



Anonymous poster hash: b8d4b...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakka med en på nettet i 3 år før vi møttes. :P Han var hos meg i 4 dager. Gikk kjempe bra.

Nå hadde vi snappa veldig mye, camma osv. Tok en del speilbilder der han såg hele kroppen, så han visste jo hvordan jeg så ut.

Kan dere ikke snappe da? :)



Anonymous poster hash: d82c7...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender jo snaps, men det er sort sett bare av ansiktet og har ikke dobbelthake eller noe sånt, så man ser det nødvendigvis ikke bare ved å se på ansiktet :/



Anonymous poster hash: b8d4b...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det, men de fleste er sammen med andre og profilbilder liksom. Men man ser jo at jeg er overvektig, så derfor jeg lurer på om han egentlig har sett bildene :/



Anonymous poster hash: b8d4b...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har de siste to månedene snakket mye med en gutt på tinder. I starten var det bare vanlig snakk, men i det siste har vi flørtet mye. Jeg blir alltid veldig glad når jeg får meldinger av han og i dag snakket vi på telefonen for første gang og samtalen varte i over to timer! Vi har avtalt at jeg skal komme på besøk til han neste helg, og han har vært veldig ivrig og virkelig villet at jeg skulle komme. Liker han godt, men problemet er at jeg er overvektig og da vi snakket sammen på telefonen så fikk jeg inntrykk av at han ikke visste det. Har ingenting å skjule for han og jeg har han som venn på facebook og sender snaper, men er litt i tvil om han har sett alle bildene av meg. Det vi snakket om var alkohol, og jeg sa at jeg ble veldig fyllesyk noen ganger, og da svarte han at det var nok fordi jeg var så liten. Han vet hvor høy jeg er og han syns det er lavt, så usikker på om det var det han kunne ha ment? :S Veldig redd nå for at jeg ikke er den han tror jeg er. Han bor 25 mil unna meg, så er ikke sånn at jeg bare kan dra igjen hvis det ikke går :S Har tenkt på å sende han noen snaper der man tydelig kan se at jeg er overvektig og se om han endrer seg, men er fortsatt veldig usikker!

Noen som har lignende erfaringer, eller bare gode råd? :)

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Jeg tipper du ikke er så overvektig som du tror.

Jeg også tenker litt i disse baner. Hvis han har deg på Facebook og har sett bilder av deg og kaller deg for liten, så tror jeg at du kanskje ser på deg selv som overvektig men ikke er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 125 kg, så vil si at det er veldig overvektig :/ Først tenkte jeg jo at han visste det og bare ikke brydde seg om det, men ikke så sikker lenger nå...



Anonymous poster hash: b8d4b...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bare sender du bilde av helfigur neste gang du sender en snap.. ?



Anonymous poster hash: 4264d...42b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten garantere at han har gått igjennom alle bildene du har på facebook. Så lenge de viser et realistisk bilde av hvordan du ser ut, har du egentlig ingenting å bekymre deg for.



Anonymous poster hash: 24df1...327
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det, men de fleste er sammen med andre og profilbilder liksom. Men man ser jo at jeg er overvektig, så derfor jeg lurer på om han egentlig har sett bildene :/

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Hvor høy er du? Jeg har vært omtalt som "stor" i alle år, fordi jeg er høy. Personlig tror jeg han har studert alle bildene av deg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 125 kg, så vil si at det er veldig overvektig :/ Først tenkte jeg jo at han visste det og bare ikke brydde seg om det, men ikke så sikker lenger nå...

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Hm, men når han sa at du var så liten, hvorfor sa du ikke noe? Ikke på en såra måte, men ledd litt av han for at han sa du var liten, og vist han at du faktisk er ganske ærlig med deg selv om hvor stor du er. Dette minner meg veldig om den forrige tråden som var, eneste forskjellen er jo at her er han enten ironisk uten at du skjønner det, eller så har han et feil inntrykk av kroppstørrelsen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hm, men når han sa at du var så liten, hvorfor sa du ikke noe? Ikke på en såra måte, men ledd litt av han for at han sa du var liten, og vist han at du faktisk er ganske ærlig med deg selv om hvor stor du er. Dette minner meg veldig om den forrige tråden som var, eneste forskjellen er jo at her er han enten ironisk uten at du skjønner det, eller så har han et feil inntrykk av kroppstørrelsen din.

- eller så er TS såpass mye lavere enn ham,som KateW klokelig var inne på, at han synes hun er liten utifra et høyde over havet perspektiv.

Det er et ikke helt ukjent perspektiv.

Som rundt 180 med sko på, så sier ofte de som er rett over 170 selv at jeg er stor/høy, mens de på +187 kaller meg 'ei lita flis'. Det har ingenting med vekt eller mangel på sådann å gjøre, kun med hvor høy jeg er i forhold til deres egen høyde.

TS, han har nok finstudert alle bilder av deg som han har tilgang til.

Men, 25 mil hver vei er jo et stykke da, så dersom det gjør deg roligere og ikke like usikker, så bare si til ham at han har vel fått med seg at du ikke er 'en liten piperenser', og at du synes det er dumt å reise så langt om han er ukomfortabel med det.

- det hender det er lurt å 'ta tyren ved hornene' slik at du ikke går og gruer deg mer og mer for 'om han tror noe annet enn du er'.

Dere har snakket såpass lenge at jeg vil tro dere begynner å kjenne hverandre såpass at det går ann å snakke om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar :)

Jeg er 168 og han er nesten to meter, og det vet han, så tenkte jo at det kunne være det han mente siden han har kommentert det før.

Føler meg veldig trygg på han, men var bare den kommentaren som festet seg :P Turte likevel ikke si noe der og da siden dette var første gang vi snakket sammen på telefon.

Tror ikke egentlig han er så overfladisk. Har jo sendt masse snaps av ansiktet mitt og bruker ikke sminke hele tiden så er jo veldig naturlige bilder. Og han sier da at han syns jeg er pen og at jeg ikke trenger å bruke sminke. Og jeg har helt lyse øyevipper og øyenbryn så er jo en veldig stor forskjell :P



Anonymous poster hash: b8d4b...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Takk for mange gode svar :)

Jeg er 168 og han er nesten to meter, og det vet han, så tenkte jo at det kunne være det han mente siden han har kommentert det før.

Føler meg veldig trygg på han, men var bare den kommentaren som festet seg :P Turte likevel ikke si noe der og da siden dette var første gang vi snakket sammen på telefon.

Tror ikke egentlig han er så overfladisk. Har jo sendt masse snaps av ansiktet mitt og bruker ikke sminke hele tiden så er jo veldig naturlige bilder. Og han sier da at han syns jeg er pen og at jeg ikke trenger å bruke sminke. Og jeg har helt lyse øyevipper og øyenbryn så er jo en veldig stor forskjell :P

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Hvis høydeforskjellen er stå stor er jeg temmelig sikker på at han siktet den, og ikke til vekten din. Jeg har en eks på godt over to meter som kalte meg for "vesla" - ved siden av ham var jeg "vesla". Min nåværende kjæreste og jeg er jevnhøye, jeg er kanskje litt høyere til og med, og han kan finne på å kalle meg "stor".

Begynn å bekymre deg for hva du skal ha på deg i stedet :icon_lol: Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis høydeforskjellen er stå stor er jeg temmelig sikker på at han siktet den, og ikke til vekten din. Jeg har en eks på godt over to meter som kalte meg for "vesla" - ved siden av ham var jeg "vesla". Min nåværende kjæreste og jeg er jevnhøye, jeg er kanskje litt høyere til og med, og han kan finne på å kalle meg "stor".

Begynn å bekymre deg for hva du skal ha på deg i stedet :icon_lol: Masse lykke til!

Hehe, takk, nå ble jeg mye roligere :)

Men aner ikke hva jeg skal ha på meg heller! :P

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sendte jeg forresten en snap til han der han kunne se mye av overkroppen, og da fikk jeg "Pena!" tilbake :)



Anonymous poster hash: b8d4b...2fb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Nå sendte jeg forresten en snap til han der han kunne se mye av overkroppen, og da fikk jeg "Pena!" tilbake :)

Anonymous poster hash: b8d4b...2fb

Han synes nok bare du er en flott jente. :) Husk at gutter også har forskjellige preferanser. Du er helt sikkert kjempefin. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...