Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er for kresen og damene er for kresne. det er utrolig mange krav og preferanser både for min egen del og blant dere damer. jeg tror at vi i dag stiller for høye krav til fremtidig partner, og at det er vanskelig å finne en partner som er helt "perfekt". mange leter etter feil heller enn å se det positive. feks " flott dame, men puppene er for små" , "herlig mann, men han er for lav".

Selvsagt skal en ha krav og preferanser, definitivt.

Hadde du vært singel om du lempet litt på kravene, og er du evt villig til det? (kan ikke alltid få i pose og sekk).



Anonymous poster hash: a2193...e22
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne lempet på kravene fysisk sett (dvs, jeg har ingen sjekkliste i det hele tatt), men ikke lempet på kravene personlighetsmessig sett.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske få krav; at han er ærlig, snill, at jeg synes han har et attraktiv utseende og at han er trofast. Utenom det er jeg ikke kresen i det hele tatt, og har heller ingen spesiell "type" jeg går etter. Eller jo, forresten, jeg faller som regel for skikkelig morsomme gutter :D

Akkurat nå er jeg singel fordi jeg er ikke klar for noe nytt enda, etter et 4 år langt forhold som tok slutt for et par måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel lenge fordi jeg sikkert hadde for mange krav. Ikke så mange utseendekrav, men på andre ting. Funket da, nå har jeg funnet en som fyller alle kravene ;)

Anonymous poster hash: 4ceb0...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Hadde helt sikkert vært i et forhold hvis jeg var mindre kresen, men ser ikke vitsen med å senke på kravene. Jeg vil mye heller være singel enn å ta til takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er for kresen og damene er for kresne. det er utrolig mange krav og preferanser både for min egen del og blant dere damer. jeg tror at vi i dag stiller for høye krav til fremtidig partner, og at det er vanskelig å finne en partner som er helt "perfekt". mange leter etter feil heller enn å se det positive. feks " flott dame, men puppene er for små" , "herlig mann, men han er for lav".

Selvsagt skal en ha krav og preferanser, definitivt.

Hadde du vært singel om du lempet litt på kravene, og er du evt villig til det? (kan ikke alltid få i pose og sekk).

Anonymous poster hash: a2193...e22

Jo høyere verdi du har, jo flere krav kan du ha.

Jo høyere verdi du har, jo raskere får du deg kjæreste.

Jo mindre krav du har uansett verdi, jo raskere får du deg kjæreste.

Det er egentlig et valg man har og tar. Alle kan få seg en kjæreste så raskt de vil, det handler bare om hvilken hylle du velger fra og hva du er villig til å ofre og hva du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine krav er vel egentlig at han er trofast, snill og har respekt. Jeg bryr meg svært lite om at han må ha blondt hår, blå øyne og six pack. Så lenge han ser bra ut for meg, er jeg fornøyd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så har jeg lite krav på partner. Tror aldri jeg har sagt nei til noen, selv om de har vist seg å være litt tvilsomme typer. Så fremst han er snill så holder det i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det viktig at hun er snill, morsom, ærlig og lojal. Det finnes pene damer i alle høyder og fasonger, så går ikke etter noen spesielle krav der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg aldri treffer noen nye folk :(

Også er jeg ikke så veldig åpen...

Anonymous poster hash: 4898c...74c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo høyere verdi du har, jo flere krav kan du ha.

Jo høyere verdi du har, jo raskere får du deg kjæreste.

Jo mindre krav du har uansett verdi, jo raskere får du deg kjæreste.

Det er egentlig et valg man har og tar. Alle kan få seg en kjæreste så raskt de vil, det handler bare om hvilken hylle du velger fra og hva du er villig til å ofre og hva du vil ha.

Hei Nettinettet!

Poenget med denne tråden er å fortelle hvorfor akkurat du er singel. Ingenting mer enn det.

Tenkte bare du ville vite det. :)

Anonymous poster hash: 195b1...b26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nettinettet!

Poenget med denne tråden er å fortelle hvorfor akkurat du er singel. Ingenting mer enn det.

Tenkte bare du ville vite det. :)

Anonymous poster hash: 195b1...b26

Siden du er så oppegående og informativ, klarer du vel fint å forstå hvorfor jeg er singel ved å lese svaret mitt! De fleste har svart hva slags krav de har, og ikke fortalt hvorfor de er single, og da falt det naturlig for meg å fortelle det jeg tenker om kravstorhet. også spesielt siden TS mener kravstorhet er grunnen til at folk er single.

Jeg er singel fordi jeg ikke har møtt den rette for meg. Jeg er så kravstor som jeg føler jeg kan være med tanke på min egen helt normale verdi, og jeg har det så bra alene at jeg ikke har behov for å ha meg en kjæreste for å være lykkelig. Dermed har jeg god tid og venter på den rette. :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ville vært en elendig kjæreste, så sånt no gidder jeg ikke begi meg ut på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja...jeg møter interessante menn, men jeg har et ønske om å klare meg alene først (langvarig forhold). Jeg har dessverre det behovet for øyeblikket..

Jeg vil ikke gå inn i et forhold fordi jeg må ha den første og beste, når jeg bør lære meg å like noen mens jeg ikke er ensom - når jeg har det fint på egenhånd.



Anonymous poster hash: e935e...ec2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Derfor er jeg, selvsagt, singel. Men jobber med saken.



Anonymous poster hash: e935e...ec2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...