Gå til innhold

Sjalu kollega?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min var innom jobben min i ettermiddag for å handle, og med seg hadde han datteren vår.

Vi hadde et morsomt øyeblikk, hvor vi pratet og hygget oss med barnet vårt:)

Men i det jeg kastet et blikk mot kassen, satt altså kollegaen min. Og han vek ikke blikket fra oss i det øyeblikket..

Senere når jeg var ferdig med arbeidsdagen, skulle jeg bare handle med meg noe.

Men før det ble min tur i kassen kom det en blondine, som angivelig skal være en venn av kollegaen min.

De sa ikke stort de første sekundene, men så sa han plutselig "Du skulle ha prydet forsiden av russebladet vårt du, Lisa;D"

"Ja, også må du jo stille opp i lakk og lær"

"Du er jo rene modellen, vettu osv, osv.."

Jeg trykket på telefonen min, og lot som om at jeg ikke fikk med meg seansen. Men greide ikke å tørke av meg gliset.

Det eneste jeg tenkte var, "hva skjedde nå egentlig?" :P

Jeg skal gifte meg til neste år med mannen jeg elsker, og har det helt utmerket.

Dette vet kollegaen min om.

Men likevel er han flink til å legge beslag på meg, for hver gang forloveden min dukker opp..

Innbiller jeg meg noe av dette, eller har jeg fanget opp noe som kan minne om misunnelse?

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres en smule misunnelig ut ja...

Anonymous poster hash: 7c252...e7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres en smule misunnelig ut ja...Anonymous poster hash: 7c252...e7e

Helt sikker?

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker?

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

Nei.... Men er han ikke endel yngre enn deg? Russ? Du skal gifte deg?

Anonymous poster hash: 571de...a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.... Men er han ikke endel yngre enn deg? Russ? Du skal gifte deg?Anonymous poster hash: 571de...a66

Han er 18, og jeg er snart 27.

Man skulle jo nesten tro at alderen, barnet og bryllupet mitt var nok til å holde han unna.

Men nå vet jeg sannelig ikke mer lengre..

Og helt ærlig så sliter han meg ut på dette viset.

Macho oppførsel, beslagleggelse, veksling mellom å være snill og slem osv..

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker?

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

Hvorfor er det viktig for deg hva kollegaen din potensielt føler? Du, du høres ut som en forelsket usikker ungjente i denne situasjonen.

Anonymous poster hash: 54ae9...96f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke du skrevet en tråd om noe lignende før?

Anonymous poster hash: c3f62...bd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke dette jeg :/ Det han sa - var jo til Lisa, ikke til deg? Eller er Lisa deg?



Anonymous poster hash: 8747b...700
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. hæ?

Du antar at han er misunnelig (på deg/samboeren?), fordi han ga komplimenter til ei venninne av seg?



Anonymous poster hash: 014b7...c4c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei han høres ikke misunnelig ut. høres ut som han syntes venninden sin er flott.

og det virker som du er innbilsk og selvsentrert siden du tror at alt dreier seg om deg, tilogmed når en kollega gir et kompliment til en annen dame så har du fått for deg at det har noe med deg å gjøre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei han høres ikke misunnelig ut. høres ut som han syntes venninden sin er flott.

og det virker som du er innbilsk og selvsentrert siden du tror at alt dreier seg om deg, tilogmed når en kollega gir et kompliment til en annen dame så har du fått for deg at det har noe med deg å gjøre.

Vel..

Jeg tror kanskje han sa dette til henne, forde jeg var i nærheten. Og for at han kanskje hadde håpet på å få se en reaksjon fra meg (noe han ikke fikk).

;)

Så, det eneste jeg ville med tråden var å få bekreftet/avkreftet om at han faktisk går rundt og har troen på meg..

Vil jo være sikker i min sak, før jeg eventuelt går til det stykket og ber han om å slutte.

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Be han slutte med hva da? Gi komplimenter til en han går på skolen med?

Nei, med det lille du skriver her høres det ut som om du legger altfor mye i hvordan han oppfører seg og hva han sier.

Anonymous poster hash: f12dc...a2b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..

Jeg tror kanskje han sa dette til henne, forde jeg var i nærheten. Og for at han kanskje hadde håpet på å få se en reaksjon fra meg (noe han ikke fikk).

;)

Så, det eneste jeg ville med tråden var å få bekreftet/avkreftet om at han faktisk går rundt og har troen på meg..

Vil jo være sikker i min sak, før jeg eventuelt går til det stykket og ber han om å slutte.

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

og jeg tror du er for selvsentrert og innbilsk.

hva skal du liksom be han slutte med? å prate med sine venninder? høres ut som det er du som er sjalu siden du tar det så ille opp at han syntes venninda si er lekker. er det du som er den sjalu kollegaen?

tråden her er noe av det rareste jeg har lest på KG lol. folk ass

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg tror du er for selvsentrert og innbilsk.

hva skal du liksom be han slutte med? å prate med sine venninder? høres ut som det er du som er sjalu siden du tar det så ille opp at han syntes venninda si er lekker. er det du som er den sjalu kollegaen?

tråden her er noe av det rareste jeg har lest på KG lol. folk ass

Skriver under på denne. Gir ingen mening at TS er så voldsomt involvert i hva denne fyren tenker/hvem han prate

med/ hvor han ser(!) om hun ikke selv er sjalu. Ikke sikkert kjæresten hennes hadde syntes det var topp å vite om slikt masing om annen gutt.

Anonymous poster hash: 54ae9...96f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør igjen: har du ikke skrevet en lignende tråd for en tid tilbake? I så fall virker det som ren ønsketenkning ift denne kollegaen!

Anonymous poster hash: c3f62...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...