Gå til innhold

Irriterende at hun har fått baby >:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva er egentlig problemet? om ho behander deg så dårlig så er det vel bare å slette henne fra snapchat,facebook ol. ingen som tvinger deg til å se på babymeldinger. du har et valg

Selvsagt. Men jeg synes det er vanskelig å bare kutte venninner sånn. Selv om hun egentlig allerede har tatt avgjørelsen.

Tror ikke vennskapet blir det samme noen sinne igjen, så jeg bør vel kutte alle bånd.

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

Selvsagt. Men jeg synes det er vanskelig å bare kutte venninner sånn. Selv om hun egentlig allerede har tatt avgjørelsen.

Tror ikke vennskapet blir det samme noen sinne igjen, så jeg bør vel kutte alle bånd.

Anonymous poster hash: 476ed...f58

så ikke klag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor hater du babyen hennes da?

Anonymous poster hash: 934a3...ff7

Lol?

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg jeg ts. Kan ikke fordra folk som nesten kutter ut vennene sine bare for de har fått en baby! De har tid hvis de GIDDER!

Fy søren så irriterende med kvinner som må ta bilde av baby magen sin, og baby utstyr og vett da faen og sende det til absolutt alle! De skriker ut "SE PÅ MEG! JEG SKAL BLI MOR! JEG ER SÅ HELDIG!" Greit nok det, men tror ikke alle andre bryr seg så jævlig. Jeg er mann og har fått sånne bilder av ei venninne. Glad på hennes vegne. Men jeg er ikke så opptatt av å se alt som har med baby og gjøre :fnise: . De som deler det på facebook da? De skriker etter oppmerksomhet! Glad jeg holder meg borte fra sosiale medier :P Jeg har da sønn selv men tar ikke bilde av han og tingene hans hele tiden og sender til folk!

"se på meg, jeg har hatt sex og dermed blitt befruktet" :fnise:

Jeg pleier å overse det, men det stikker litt ekstra når det kommer fra henne, når hun ikke gidder å snakke til meg annet enn for å sende bilder av bodyer og bleier.

så ikke klag

OK. :jolie:

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du alene?

Anonymous poster hash: be78b...c42

Fordi menn liker ikke meg. Jeg har derimot prøvd å ta kontakt med venninner som har barn, men de er bare ego og tenker på seg selv. Har prøvd å foreslå aktiviteter der de kan ta med barna sine, men nei..

Derfor kan jeg veldig godt relatere til hva ts føler! Har en venninne som har barn og ikke er sånn da, jeg sitter av og til barnevakt for sønnen hennes og det er kjempekoselig. Men et vennskap går begge veier, det er ikke ok å bare droppe venninner fordi du har fått barn. De fleste har forståelse for at småbarnstiden er hektisk, men det går an å ta seg tid til en telefonsamtale eller sms i det minste. Vis litt interesse.

Anonymous poster hash: 777e9...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Jeg snakket med henne sist da hun fortalte meg at hun var gravid. Og da viste jeg glede på hennes vegne, til tross for at jeg far fullstendig i kjelleren på grunn av en traumatisk hendelse jeg gjennomgikk kun få dager i forkant. Dette visste hun om. Siden har hun ikke tatt kontakt annet enn for å "gni det inn" via snap, og om jeg svarer - uansett hvor hyggelig, så er det null respons. I tillegg har hun ikke svart på noe jeg har skrevet til henne. Det første jeg gjorde dagen etter var å invitere henne på en hyggelig feire-middag - intet svar å få. Har prøvd flere ganger å starte kommunikasjon, og jo- det har vært hyggelig. Men nå gidder jeg faen ikke mer.

Hvorfor i helvete MÅ man være glad på gravides vegne, uansett hvor bedritent de oppfører seg?

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Herregud så frekt! Du prøver å være ei god venninne så bare ignorere hun det pga hun er gravid? Nei vett du hva. Hadde jeg vert deg så hadde jeg kutta ut alt kontakt med henne. Høres jo ut som ei som kun tenker på seg selv, så da får hun klare seg selv også. Ikke hjelp henne med noe eller inviter henne mer når hun ikke gidder å svare på en middagsinvitasjon en gang.

"se på meg, jeg har hatt sex og dermed blitt befruktet" :fnise:

Jeg pleier å overse det, men det stikker litt ekstra når det kommer fra henne, når hun ikke gidder å snakke til meg annet enn for å sende bilder av bodyer og bleier.

OK. :jolie:

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Si rett ut til henne at du gir faen i bilder av bleiene og bodyene hun sender deg. Så kan hun bare bli sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så frekt! Du prøver å være ei god venninne så bare ignorere hun det pga hun er gravid? Nei vett du hva. Hadde jeg vert deg så hadde jeg kutta ut alt kontakt med henne. Høres jo ut som ei som kun tenker på seg selv, så da får hun klare seg selv også. Ikke hjelp henne med noe eller inviter henne mer når hun ikke gidder å svare på en middagsinvitasjon en gang.

Si rett ut til henne at du gir faen i bilder av bleiene og bodyene hun sender deg. Så kan hun bare bli sur.

[/quote

HAHAHA kjempeforslag!!

Anonymous poster hash: fedb4...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mer gjennomtenkt dessverre. Hun kan være ganske så kjip hvis hun først setter seg opp mot noen. Hun har ved en anledning truet med å banke dritten ut av meg på fylla, samtidig som hun lirte ut av seg hvor jævlig jeg var som person.

Jeg bare forstår ikke hvorfor det er greit å gjøre sånn. La meg nå i det minste være HELT i fred da. Og ikke bry meg med hvor fint alt er, uten at jeg egentlig får ta del i det, enda så nære vi en gang var.

Med det sagt, jeg har forsøkt å vise henne glede på hennes vegne, iallefall før jeg skjønte at hun hadde bestemt seg for å ignorere meg. Hun derimot har ikke vært i nærheten av å i det hele tatt kommentere at jeg har fått meg kjæreste i løpet av det siste året.

Og nei, jeg kan faktisk ikke besøke henne for hun flyttet rett før babyen kom og jeg vet ikke hvor hun bor lenger.

Beklager altså, men jeg greier ikke å unne henne dette lenger. Ikke greier jeg å se hvorfor det er urimelig av megheller.

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Du kunne kanskje nevnt litt tidligere at hun er litt ustabil da. Som jeg sa tidligere, vi får bare din versjon her og den endrer seg.

Men jeg er enig med deg i at dette er dårlig oppførsel fra hennes side. Hadde jeg vært deg hadde jeg latt være å fokusere mer på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS!

Har du andre venninner? Jeg synes du har fått ufortjent mye pes i denne tråden. Når man skriver i affekt, sensurerer man ingenting.

Du velger selv hvilke personer du vil ha i livet ditt. Etter et år, er det på tide at denne "venninnen" ikke er en del av livet ditt lengre. Jeg synes hun har behandlet deg svært dårlig.

Men en tanke jeg sitter igjen med, er at hun kanskje har det svært vanskelig. Og ikke vil at du skal vite det? Men det er bare spekulasjoner fra min side.

Du fortjener gode venner, TS! Ikke ta til takke med dårlige venner.



Anonymous poster hash: 57bb0...ffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, hennes valg når hun blir gravid. Og for det andre, vær heller glad på hennes vegne for at hun har blitt gravid. Kanskje hun merker sjalusien din og dermed holder lav profil?

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS!

Har du andre venninner? Jeg synes du har fått ufortjent mye pes i denne tråden. Når man skriver i affekt, sensurerer man ingenting.

Du velger selv hvilke personer du vil ha i livet ditt. Etter et år, er det på tide at denne "venninnen" ikke er en del av livet ditt lengre. Jeg synes hun har behandlet deg svært dårlig.

Men en tanke jeg sitter igjen med, er at hun kanskje har det svært vanskelig. Og ikke vil at du skal vite det? Men det er bare spekulasjoner fra min side.

Du fortjener gode venner, TS! Ikke ta til takke med dårlige venner.

Anonymous poster hash: 57bb0...ffe

Takk :)

Det er ikke mye filter her, og jeg vet det er håpløst av meg å tenke som jeg gjør. Normalt ville man vært glad på andres vegne, men slik det er nå lar hun meg ikke akkurat.

Men jeg ser det jo nå, at jeg bare må kutte alle bånd en gang for alle, enda så urettferdig det føles.

Mulig hun ikke har det så greit, men jeg har alltid vært der for henne tidligere når hun har hatt det vanskelig, så jeg skjønner ikke hvorfor hun plutselig trekker seg unna denne gangen.

Kan også være at hun ikke fikser å se at jeg har det fint i et forhold, mens hun selv er sammen med en hun aldri vet hva kan finne på...

Det blir bare å spekulere, kommer ingen vei med det. Så nå er vennskapet over også fra min side.

Anonymous poster hash: 476ed...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...