Gå til innhold

Påskeegg til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn som jentene hans driver å popper ut? :P Haha, isj

Mhm, ja tenkte det. Men det er en ting jeg lurer på, kan dere lett få sopp hvis dere driver på sånn? Og hvorfor gjør noen jenter det, er det det at menn spiser noe som kommer ut av dere som tenner dere?

Anonymous poster hash: 06211...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er det egentlig egget skal gis? Er den 1. påskedag?

I min familie fikk vi det skjærtorsdag, så vi kunne ha godteriet hele påsken. Men jeg vet mange som fikk på påskeaften (lørdag).

Anonymous poster hash: b832d...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg gidder i år. Han får alltid av moren sin. :fnise: I tillegg bryr han seg ikke så veldig, egentlig (medmindre jeg fyller den med snus, men da blir det jo plutselig dyrt).



Anonymous poster hash: b86a2...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, ja tenkte det. Men det er en ting jeg lurer på, kan dere lett få sopp hvis dere driver på sånn? Og hvorfor gjør noen jenter det, er det det at menn spiser noe som kommer ut av dere som tenner dere?

Anonymous poster hash: 06211...2e8

Tror ikke det? Ikke om det er skall på, i hvert fall.

Men om det er reint har det vel kanskje ikke så mye å si? Vet ikke jeg. Har ikke vurdert det :P Hehe

Er det vanlig å gjøre det? Trodde de gjorde det for moroskyld på grunn av kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min familie fikk vi det skjærtorsdag, så vi kunne ha godteriet hele påsken. Men jeg vet mange som fikk på påskeaften (lørdag).

Anonymous poster hash: b832d...e7f

Åh, må jeg vente såååå lenge med å gi han det? Blæææh... :P

Men takk!

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, må jeg vente såååå lenge med å gi han det? Blæææh... :P

Men takk!

Du kan jo gjøre akkurat som du vil da!:) Palmesøndag er også en påskedag;) I år skal vi av diverse praktiske grunner ikke feire påsken sammen, så da får han det nok tirsdag siden det er det som passer best.

Anonymous poster hash: b832d...e7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Driter i om andre synes det er barnslig. Det er bare bra å være litt barnslig noen ganger :)

Samboeren min er snart 40 år, og han skal få. Tenker å fylle det med godis han liker, øl og kanskje en liten ting :)

Får se hva jeg finner på. Synes sånt er kjempekoselig uansett alder :)

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gjøre akkurat som du vil da!:) Palmesøndag er også en påskedag;) I år skal vi av diverse praktiske grunner ikke feire påsken sammen, så da får han det nok tirsdag siden det er det som passer best.

Anonymous poster hash: b832d...e7f

Min starter ferien sin i morgen og får det da 😉 gidder ikke følge uskrevne regler 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg har tenkt som innhold så langt: boxer, påskeøl, favorittgodis, - også trenger jeg litt mer tips til hva jeg kan putte oppi av kinky ting - ikke massasjeolje :P Tips anyone?



Anonymous poster hash: 02b3a...19e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg har tenkt som innhold så langt: boxer, påskeøl, favorittgodis, - også trenger jeg litt mer tips til hva jeg kan putte oppi av kinky ting - ikke massasjeolje :P Tips anyone?

Anonymous poster hash: 02b3a...19e

Håndjern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva jeg skal kjøpe å ha i egget i år. I fjor fikk han tskjorte, boxer, øl, div påskegodt og flakslodd.

I år hadde jeg planer om noe litt mere kinky, men pga dårlig planlegging så kommer jeg meg ikke til en butikk som selger slikt før påske.

Anonymous poster hash: 697ca...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg har tenkt som innhold så langt: boxer, påskeøl, favorittgodis, - også trenger jeg litt mer tips til hva jeg kan putte oppi av kinky ting - ikke massasjeolje :P Tips anyone? Anonymous poster hash: 02b3a...19e

Jeg kjøpte gult glidemiddel, gul penisring og kamasutra-terninger. Ikke superkinky, men blir nok gøy likevel ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...