Gå til innhold

Påskeegg til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å gi påskeegg til kjæresten min i år. Vi er begge i tyveårene, er dette litt barnslig eller er det flere som har tenkt på det? Noen forslag til hva jeg eventuelt kan legge oppi?

Anonymous poster hash: a137f...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også gi det. Tenkte egentlig bare fylle det med yndlingsgodteriet hans. og kanskje en hyggelig lapp!



Anonymous poster hash: 7a735...985
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir alltid pappa et påskeegg til bursdagen (han har bursdag idag, så det faller som regel innunder påsken) og har tenkt å gi et til kjæresten. Ingen av de har synes det er barnslig iallefall. Jeg harctidligere fått påskeegg av flere av eksnene mine også. Kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det tidligere. Synes det er utrolig koselig å ordne i stand, og han blir kjempeglad. Men i jobben jeg har nå får vi alltid store påskeegg med 1kg godis, så det får holde på deling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle menn, uansett alder, trenger et påskeegg, for de er jo alle som barn.

Anonymous poster hash: 86bef...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på med mitt.

Foreløpig har jeg mentos, litt sjokolade, tyrkisk pepper og et par påskegodtposer, en gul boxer, snus pakket inn i gult papir, gul massasjeolje og gavekort på massasje (av meg da altså) og påskeøl.

Må få enda mer godteri i den, men jeg er ikke så flink på godteri da jeg ikke er så glad i det selv :P

Åh, og så har jeg også kjøpt inn litt småting fra kondomeriet som var gult. Haha. Vi har fri sammen i en halv uke, det må nytes at vi har fri :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget påskeegg. Denne gangen fortjener han ett virkelig flott egg da han har støttet meg utrolig masse i en vanskelig periode.

Har Fylt det med favoritten fra polet, blandevann, chili nøtter, smågodt og sokker 👍

Ville vel bare brukt favorittene hans 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popp ut av et enormt påskeegg og stripp :)



Anonymous poster hash: fe5dd...4b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi et stort påskeegg. I bunnen på innsiden skal jeg skrive - tomt for godterier, godt du har meg :) Så skal jeg fylle med noe av hans favorittgodteri. Putter oppi en eller to av hans favoritt øl. Putter oppi en kvikk lunsj siden det er påske. Gavekort på massasje fra meg og et koselig kort hvor jeg takker for alt han er og gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det pleier jeg, ikke hver påske men nesten:) Han blir alltid veldig glad, han har ikke pleid å få fra sine foreldre. Jeg får fremdeles av mamma selv om jeg er 27 år, så han gir ikke noe til meg:P

Pleier bare å fylle det med sjokolade osv, men tror jeg skal legge oppi noen boksere og litt sånt i år, må bare finne på noe litt raskt før påsken kommer. Hørtes morsomt ut med gult tema..haha.



Anonymous poster hash: b832d...e7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga i fjor, gir ikke i år tror jeg da han omtrent ikke spiser godteri og jeg er tom for ideer... I fjor fikk han påskeegg med en ny kniv, to gjeddesluker, og noen abbor og ørretsluker, siden han liker å fiske.

Kanskje jeg skal gi påskeegg med en t-skjorte i eller noe sånt i år... Hvis jeg skal gi noe..

Anonymous poster hash: b0357...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe annet enn koselig å gi påskeegg. Jeg tenker at man aldri burde slutte å

gi påskeegg, julestrømpe, bursdagsgave osv. Ingen som er for gammel til å motta det!

Synes likevel det er lurt å spare disse påskeeggene, så man kan bruke de om igjen.

Blir nok masse smågodt jeg kjøper inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig eller ikke - han skal få ;)

Har ikke kjøpt noe ennå, men tenker å kjøpe et par snusbokser, en bokser eller to (boksere for gutter er som hårstrekk for jenter - man trenger alltid nytt), noe fra polet, godteri (naturligvis), masse lakris (favoritten), en søt lapp (det er litt klisj, så har ikke bestemt meg helt ennå om den blir med)...

Tar gjerne imot flere forslag!

Har tenkt litt på å få trykket en t-skjorte med teksten "Tibbie synes jeg er kjekk" (bare med mitt ekte navn, da)...

Bare synd den ikke vil rekke fram tidsnok :/

Når er det egentlig egget skal gis? Er den 1. påskedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt på å gi påskeegg til kjæresten min i år. Vi er begge i tyveårene, er dette litt barnslig eller er det flere som har tenkt på det? Noen forslag til hva jeg eventuelt kan legge oppi?

Anonymous poster hash: a137f...c26

Syns ikke det er barnslig, bare kos. :laugh: Mannen min er 40 og han minnet meg på senest i går at han må få påskeegg i år også. Har kjøpt sokker i dag som jeg skal fylle det med i tillegg til godteri, for han får et kjempestoort et.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid pleid å gi og få. Fyller opp med det jeg vet han liker :) Hovedsaklig sjokolade, øl og chips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han sånn brovold89 egg.



Anonymous poster hash: 06211...2e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han sånn brovold89 egg.

Anonymous poster hash: 06211...2e8

Sånn som jentene hans driver å popper ut? :P Haha, isj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...